Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 3 te gaan!!!

  1-5-2012 10:52:54
Amai, nog maar 3 dagjes meer, het is bijna niet te geloven!
Aan alle 5 mei bruiden alvast een dikke proficiat, geniet van jullie dag en maak er een spetterend feest van, wij gaan dit zeker ook doen.

Groetjes

barbara
5-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1051


Marijke
5-5-2012
 Meld misbruik1-5-2012 10:57:48

Ongeloofelijk eh, dat het nog maar drie dagen is!! Spannend!!



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik1-5-2012 11:36:29

Geniet ervan!! Neem tijdens de dag ook wat tijd voor jullie tweetjes, dit kan bv. in de auto, onderweg naar..., gewoon efkes bijbabbelen, wij hebben dit geprobeerd en die momenten zijn toch bijgebleven. Ik hoop op mooi weer, maar jullie zullen ongetwijfeld stralen! Groetjes, Inge



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik1-5-2012 12:57:36

gaat heel snel nu he, hier is het volgende week ons beurt, geniet ervan.



Jana
5-5-2012
 Meld misbruik1-5-2012 13:18:13

HAAAA nog 3 het gaat inderdaad heel snel. kan het nog steeds ni vatten... gisteren bvb zei ik tege mijn verloofde om voor een beetje achtergrond muziek te zorgen tijdens de receptie bij ons thuis. En hij antwoordde: ja volgende week . kzei: babe, er is geen volgende week meer, tis NU zaterdag!!! en toen werd hij beetje wittekes en zei hij: ha ja ok dan .
Brrrrr echt dichtbij, maar ben echt blij. eindelijk onze prachtige jurken aan, ons laten verwennen de hele dag en genieten van het feest en het gezelschap en natuurlijk van onze "mannen"



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik1-5-2012 16:29:21

geweldig eh! ik kan het niet geloven en hier voelen we beide geen stress maar we zien het aan andere zaken dat deze onbewust toch aanwezig is bv. mijn verloofde (nu kan ik dat nog zeggen hihi) slaapt al twee nachten zeer slecht, ik had gisterenmorgend een zwaar gevoel in mijn buik ....

dames dames wat vliegt de tijd! geniet nog van de laatste voorbereidingen! ik ga seves al wat van onze valies maken :) we vertrekken volgende week woensdag maar de andere dagen hebben we nog zoveel op het programma staan!



Jana
5-5-2012
 Meld misbruik1-5-2012 16:51:53

hier ook nog wat drukke dagen gepland. Morgen wel eens genieten van massage en wellnes, donderdag de airbrushtanning en nog wat poetsen en winkele, vrijdag de hond naar het hotel brengen, de nageltjes laten doen, ons huurbusje halen, de kerk aankleden en de receptie in orde brengen!!! hop hop hop de zaterdag gewoon opstaan, douche, lekker ontbijt en dan make up en kapsel en de jurk omhoog heisen



Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik1-5-2012 19:26:05

ja spannend allemaal.morgen nog een dagje werken.alhoewel ik meer met zaterdag in mijn hoofd zal zitten.donderdag nog een gezichtsverzorging en gelnagels laten zetten.en 's avonds beginnen aan de valiezen.maandag zijn we weg naar warmere oorden in Florida. aan alle 5 mei bruidjes nog veel plezier en geniet van de dag. groetjes



Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik2-5-2012 0:44:07

Joepieieieieie!!!!!!!!!! intussen nog 2 dagen op de teller.
Ja, dus 2 dagen, 23u, 16 minuten. Vrijdagnacht om middernacht staat daar o dagen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...