Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis: aanraders?

  21-8-2006 17:18:59
Hallo medebruidjes!

Mijn partner en ik trouwen op 9/6/2007, dus is het eigenlijk nog veel te vroeg om te denken aan onze huwelijksreis. Toch vroeg ik me af of jullie me bepaalde locaties en hotels konden aanbevelen voor die periode als huwelijksreis. We houden van reizen naar eilandjes (bijvoorbeeld) waar zowel cultuur als plezier/uitgaan en rusten aan bod komt. Een echte city-trip zegt ons niks, toch zeker niet als huwelijksreis. We houden bovendien van temperaturen rond 25- 28 graden, liefst niet meer. Iemand aanraders?

Alle advies is welkom en alvast bedankt voor jullie berichtjes!

Groetjes, Nele.

Nele
9-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 502


Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik21-8-2006 18:56:53

Hoi Nele

wij gaan naar cyprus op reis. Hier heb je een mooie cultuur en kan je toch nog eens goed uitrusten.
(stadje Paphos)

Succes



Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik22-8-2006 7:48:54

Wij kiezen voor Mexico. Rondreis met aansluitend strandvakantie. Vrees enkel dat deze bestemming niet zal overeenstemmen met de gewenste temperatuur van 26-28 graden :)

Groeten



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik22-8-2006 7:57:07

Hey,

het is natuurlijk geen eiland, maar wij gaan naar Bodrum in Turkije. Yasmin Bodrum is een prachtig wellnesshotel en in de buurt is er cultuur, zon, zee, sportgelegenheid... Ideaal voor ons en heel betaalbaar!

Groetjes,
Lieve



carry
18-8-2007
 Meld misbruik22-8-2006 9:58:34

Hey Nele,
Wij kiezen voor een ronrreis naar zuid-afrika. Ja kan zowel luieren als heel het land ontdekken, wij kiezen bewust voor geen strandvakantie dus wij gaan ook als het niet te warm is. 23graden in september, als je later vertrekt is het daar warmer.
Groetjes Carry



An
13-8-2005
 Meld misbruik22-8-2006 18:48:36

Hoi Nele,
Mexico is zeker en vast een aanrader. Wij zijn daar vorig jaar ook op huwelijksreis geweest. Hotel Riu Yucatan in Playa Del Carmen. We hebben vandaaruit verschillende uitstappen gedaan om zo kennis te maken met de Mexicaanse cultuur. k Denk dat de temp in juni nog wel meevalt.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums