Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GREETZ VANUIT INDONESIE, HONEYMOON

  21-8-2006 17:07:47
Hey dames,

hoe gaat het met de stress? Ik kon het echt niet laten van even vanop onze huwelijksreis naar het forum te komen kijken. Het is vandaag onze laatste dag hier in het verre oosten en vermits ik nog wat resterende tijd heb staan op mijn internetkaart leek het mij wel leuk even iets van me te laten horen. Een verslag over onze trouwdag krijgen jullie nog wel hoor! Ik kijk eigenlijk nu enorm uit naar onze video en fotoreportage van onze dag... Twas hier super maar kzal toch weer blij zijn als ik terug thuis ben bij m'n huisdieren en m'm familie en vrienden.

groetjes,
Phyllis BASTIJNS - GEYSEN (hihi, fijn dat te kunnen zeggen)

P.S.: Vicky, ik stuur je nog wel een mail over de reis en wat handige tips. Onderschat het niet hoor...

Phyllis

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 968


Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik21-8-2006 18:58:14

Hoi Phyllis

ja, deze site is echt verslavend he!!
Ik kijk al uit naar je verslagje.
Nogmaals hartelijk gefeliciteerd en geniet er nog van!!

Groetjes
Sarah
15 09 2007



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik21-8-2006 19:07:11

Dag Phyllis

Leuk om te horen dat jullie je goed amuseren daar in Indonesie.
Ik kijk al uit naar je mail!

Groetjes

Vicky
09.09.06



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik22-8-2006 5:15:36

Hey!

Ja echt fijn om 't zo te kunnen zeggen hè ;) Ne hele dikke proficiat en ik kijk al uit naar je verslag! (mijn staat op de zustersite)
Geniet er nog van!

Wendy
05/08/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...