Terug naar overzicht
hallo,ik ben blij in jou plaats.hopelijk wordt het een dag om nooit te vergeten.ik zelf mag gaan kiezen den 14 september en ben nu al nerveus en moet nog maar gaan kiezen.ik verlang alleziens.groetjes van Skally
Hallo,hoe leuk, ben blij dat het dat is wat je verwacht had.Ikzelf moet gaan passen op 223/09/2006 en we trouwen op 28/04/2007. Hopelijk vind ik mijn droomjurk.groetjes en veel geluk Ina
Hallo,Ik ben zaterdag ook mijn jurk gaan passen. Hij was toch flink te groot en er is dus wat ingenomen. Ik vond hem nog even mooi als toen ik de jurk koos. Nu hoop ik maar dat mijn gewicht constant blijft... Want ik ben afgelopen maanden enkele kilo's kwijt en natuurlijk mogen die er nu niet meer bij, zeker nu mijn jurk wordt ingenomen...29 september mag ik voor mijn laatste pas. Ik wou dat het al zover was.Groetjes, Benedikte
Hey Dames,Wij trouwen op 31/03/2007 en ik was van plan om pas begin oktober te gaan kijken voor mijn jurk. Vinden jullie dat te laat? Ik dacht niet te vroeg te gaan om uit de nieuwe voorjaarscollectie te kunnen kiezen... Ben ik verkeerd aan het denken?Groetjes,Agneta
HeyIk ben donderdag mijn kleed voor de laatste keer gaan passen. Het paste nog steeds perfect! Maar heb het nog nooit af gezien, met haar en make up erbij...GroetjesVicky09.09.06
dag agneta,ik trouw op 14 apri 2007 en ik ga in den 14 september gaan kiezen voor mijn kleed.ik had dat al gaan vragen,begin augustus en ze zeiden ik niet te vroeg was.omdat er anders nog andere bruidjes waren en jij maar een plaatje kon vinden om te kiezen na al die anderen.ik bedoel als je later gaat.veel succes.groeten van Skally