Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

droevig bruidje zoekt troost op t forum

  28-4-2012 14:05:51
He trouwertjes, heb even een dipje en dacht ... ik lucht mijn hartje op t forum. De laatste tijd kan ik echt niet meer lachen en de enige reden is dat het non stop miserie is in de familie, waardoor ik op den duur niet meer kan genieten van mijn verloving, de pech heeft nog niet opgehouden. Eerst kwam mijn schoonbroer niet omdat hij zou meestaken voor zijn werk in het buitenland, dan had mijn moeder gezegd dat ze niet zou komen naar mijn trouw, als dat verwerkt was ontstond er ruzie met mijn zus en zei haar vriend dat hij niet zou komen naar onze trouw en nu gisteren hoor ik dat mijn schoonfamilie zo nodig nog mensen bij wou op de trouw en werden er mensen uitgenodigd zonder dat ik het wist? Bovendien betalen wij alles en zijn alle menu's doorgegeven en tafelschikking bepaald. Als ik dat probeer duidelijk te maken aan de schoonfamilie is het van "die komen waarschijnlijk toch niet", halllllooo, ik wil daar niet opeens onverwachte gasten hebben die geen tafel, geen stoel en geen eten hebben. Op die manier ontstaan er dan spanningen tussen mijn verloofde en ik, zeg maar felle ruzie's. Pffff, soms denk ik "was ik maar nooit ten huwelijk gevraagd, dan had ik al die miserie niet gehad" en ik haat t van mezelf dat ik dat denk want t is uiteindelijk een kinderdroom die uitkomt. Ik zou zo graag opnieuw kunnen genieten van mijn trouwvooruitzicht en van mijn verloofde, maar de laatste tijd vloeien er alleen maar traantjes bij dit bruidje :'(

Veronique
16-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1668


treesje
10-7-2012
 Meld misbruik28-4-2012 14:14:20

Och ja, familie he, hier ook geen rozegeur en maneschijn ze, mijn ouders zijn het mij uit mijn hoofd aan het praten, maar dat zal hen niet lukken zenne, ik zie mijn ventje super graag en ik wil de rest van mijn leven met hem slijten, dus ja,..
Ik begrijp je volkomen dat je het daar super moeilijk mee hebt, ik heb dat ook en uiteraard werk je dat op je partner uit he. Dat is normaal he, maar ik heb voorgenomen om mij er niks meer van aan te trekken en proberen te genieten om mijn manier er van!!
veel succes!!



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik28-4-2012 15:03:20

Je bent helemaal niet alleen hoor. Zulke situaties komen vaak voor en soms heb ik ook wel gedacht waarom dat al da gedoe nu moet! Geen feest en opgelost, maar het is nu eenmaal een droom om een mooie dag met feest te hebben. Mijn schoonouders wilden ook mensen uitnodigen. Wij hebben gezegd dat ze 1 gezin mochten kiezen, ze waren niet blij maar het is ons feest. Wij gingen vorige zondag naar mijn grootouders -we gaan er niet vaak-, om hun officieel te vertellen dat we gingen trouwen. Mijn oma moest het met haar man bespreken -mijn grootvader-!!! Ik stond er met mijn mond vol tanden, ik ben je kleindochter wel hè! Och jah, al die ruzies en discussies doen me nu niets meer. Ik zet het over me, hoewel dat heel moeilijk is. De spanningen tussen mij en Jonathan zijn er ook, maar ik ben op dit moment egoistisch en denk alleen maar aan 7 september, de dag van mij en mijn vriend. Bij ons komt er dan nog extra stress van werk, mijn vriend is pas verhuisd en vond maar niets. Nu heeft hij wat leuks gevonden, heb ik besloten te stoppen. Een hele last valt van mijn schouder, maar er komen er in werkelijkheid zoveel bij. Ik maak me niet meer druk, die tranen waren ook hier aanwezig en dat zal wel nog vaker voorkomen... Trouwen is leuk en een je dag voorbereiden ook, maar er komt zoveel bij kijken...dat verwacht je niet! Ik snap dat je je op dit moment niet goed voelt, maar denk op dit moment aan jezelf en je vriend en sta op je strepen. Wie niet komt is het niet waard... Praat veel met je verloofde, doe dingen samen... Ga eens een weekendje weg en probeer de dingen te relativeren. Ik ging met de fiets werken, mijn ideale moment om over zulke dingen na te denken! Ik hoop alleszins dat je je zo snel mogelijk beter voelt. Groetjes en knuffel Alessia



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik28-4-2012 15:10:28

Troost je, hier is het net hetzelfde.

Ik heb al vaak gedacht, had ik toen ik ten huwelijk gevraagd werd geweten wat ik nu weet, ik had het nooit zo gedaan... Ook hier is het een meisjesdroom die uitkomt maar aangezien er hier bij de familie al 2 jaar ruzie wordt over gemaakt, zou ik nu gewoon met mijn toekomstige naar het buitenland trekken om te huwen en dan achteraf iedereen gewoon een kaartje sturen... Heb ook al een paar keer op het punt gestaan om alles af te zeggen, maar dan uiteindelijk toch niet gedaan.

Ik zou zeggen, nog even volhouden en je vastklampen aan de leuke dingen zoals bedankjes maken, versiering in elkaar steken, enz... Dan krijg je er misschien terug zin in.

Groetjes en heel veel sterkte!!

Evelien



Anneleen
6-10-2012
 Meld misbruik28-4-2012 15:26:02

Hoi Veronique

Oei, ik leef met je mee! Wij zijn nog maar pas verloofd, hebben nog geen datum en hebben nog niet met onze ouders gepraat over of zij gaan sponsoren of niet, dus we hebben nog niets geregeld, dus ook nog geen miserie gehad, maar wie weet wat staat er ons nog te wachten... Mijn moeder heeft een eigen zaak en ik heb al - via mijn schoonmoeder - gehoord dat ze alle vertegenwoordigers van de merken die ze verkoopt, wil uitnodigen op de receptie. Maar mijn vriend en ik zijn niet eens van zin om een receptie te houden! Gelukkig heeft mijn vader al gezegd dat we onze goesting gewoon moeten doen, maar het laatste woord zal er nog niet over gezegd zijn, denk ik. Maar ik denk dat mijn vriend en ik best zoveel mogelijk zelf betalen zodat we inderdaad onze eigen zin kunnen doen. Ik begrijp niet dat jouw schoonfamilie vindt dat ze mensen mogen uitnodigen (achter jullie rug dan nog) als jullie alles zelf betalen! Als je om een andere reden een feest geeft en zelf betaalt, bijvoorbeeld voor je verjaardag, dan gaan je gasten toch ook geen andere mensen uitnodigen?!? Maar ik zou zeggen: vergeet toch het belangrijkste niet uit het oog: de liefde tussen jou en je verloofde. Reageer je frustraties hier op het forum maar af ipv op hem, zodat jullie veel steun blijven hebben aan mekaar.
Ik wens je het beste, een geslaagde trouwdag, maar vooral een mooi huwelijksleven erna!



sarah
18-8-2012
 Meld misbruik28-4-2012 16:53:43

Hey, hier ook een bruidje met familieproblemen. Mijn schoonbroer komt niet omdat zijn dochtertje van 11 maanden geen bruidsmeisje mag zijn. Wij vonden dat zinloos omdat ze dan nog niet kan lopen. Dit zorgt natuurlijk voor spanningen tussen mij en mijn ventje. Mijn schoonmoeder wil niet zeggen wat ze gekocht heeft van kleed. Wij hebben een suite in het lang, maar ben niet zeker of zij een lang kleed heeft. En ze heeft al een aantal keer tegen mijn verloofde gezegd terwijl ik erbij ben dat hij nog tijd heeft om zich te bedenken. Ze heeft ook al gezegd dat ze helemaal geen zin heeft in die dag. Mijn ouders betalen mijn deel , maar mijn schoonfamilie betaalt niks terwijl ze dit wel gedaan hebben voor mijn schoonbroer. We hebben er ook effe geen zin meer in gehad, maar voor de moment trekken we ons er niets meer van aan. Het is onze dag. Groetjes



Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik28-4-2012 19:45:59

Kop op Veronique!

Heel veel bruidjes, ook ik, zitten blijkbaar in hetzelfde schuitje...
Toch wel jammer dat volwassen mensen zo kunnen doen...



Crystal
12-5-2012
 Meld misbruik28-4-2012 20:39:31

Pff, overal hetzelfde precies! Groot gelijk dat jullie je er niks van aantrekken!
Sarah, je hebt precies mijn schoonmoeder :) Ze heeft al zo vaak geklaagd dat we trouwen in een drukke periode alsof we haar iets willen aandoen door haar uit te nodigen!



sarah
18-8-2012
 Meld misbruik28-4-2012 22:14:45

Dames hebben we niet allemaal gedroomd van de dag dat we allemaal voor een dagje een prinses kunnen zijn en waar wij en ons ventje in de belangstelling staan. Waarom laten we die dag verbrodden door mensen die het ons niet gunnen. Dat ze allemaal ons *** kussen. Laat ons allemaal genieten van die dag.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...