Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan karen die op 30/06/07 trouwt

  21-8-2006 12:35:55
hallo Karen ,

wij gaan voor de bbq omdat dit toch een losse sfeer met zich meebrengt want wij houden niet van dat stijve gedoe ...
En ook de prijs viel heel goed mee en gezien we alles zelf moeten betalen (zijn al 10 jaar samen en hebben 2 kindjes)is dat toch goed meegenomen .

Van waar zijn jullie ?

Groetjes ,
sabrina

wij zijn van de omgeving leuven en zijn nog adressen aan het zoeken waar we zouden kunnen logeren .
hebben jullie er toevallig ?

sabrina
22-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 773


Karen
30-6-2007
 Meld misbruik21-8-2006 19:54:40

Hoi Sabrina,
Ik vermoed dat dit berichtje vr mij is (wij trouwen alvast op 30-6-07). Jij trouwt toch id Waterhoek?

Wij zijn van Beringen maar hebben familie en vrienden v alle kanten... Zij vragen ook al achter logies... En ik vermoed dat in Geetbets zelf niks te vinden is... Als we iets vinden, laat ik je het weten! Je mag het mij ook altijd doorspelen!

Wanneer trouwen jullie?

Grtjs,



sabrina
22-6-2007
 Meld misbruik22-8-2006 8:02:40

Hoi Karen ,

wij trouwen op 22/06/2007 dus net 1 weekje voor jullie .

Ik ga de mensen van de waterhoek is bellen met de vraag of zij eventueel geen adressen weten om te overnachten .

Wat gaan jullie doen op jullie feest , gaan jullie voor een heel feestmenu ?

Spannend hé die voorbereidingen ...

groetjes;



Karen
30-6-2007
 Meld misbruik22-8-2006 20:31:49

Hoi,
Wij dachten eerst vr een buffet te gaan, maar waren overlaatst op een trouwfeest bij vrienden en daar serveerden ze a tafel.
Id Waterhoek hadden ze ook al gezegd dat je toch zeker 45 min -1u sneller ah dansen zou zijn met het serveren a tafel (wat toch nt niks is). En mijn papa verkiest ook het serveren a tafel (hij vindt dit sjieker -> voor mij nt nodig, maar hij betaalt uiteindelijk dus :o)

Ik vind het ook heel spannend, ik kan al nt wachten tot dan... Het lijkt nog zo lang hé!!

Welke voorbereidingen heb jij nog al getroffen?

Grtjs,



sabrina
22-6-2007
 Meld misbruik23-8-2006 12:28:00

Hallo Karen ,

wat de voorbereiding betreft staan we nog niet zover hoor .
Ik ben al wat aan het rondneuzen voor een originele uitnodiging waar ik ook de kindjes in kan betrekken ev met een foto...

Hetzelfde voor de fotografen , had via hier gehoort dat enoa wel goed is en dat je dan ook zelf de negatieven op cdrom krijgt (wat ik wel goed vind want bij de fotograaf moet je dan toch nog is extra betalen voor bijbestellingen )
Voor de rest nog niets speciaals geregeld .

Hebben jullie datum al vast in het gemeentenhuis ?

Hebben jullie al veel info van de waterhoek gekregen ?
Wij hebben nog niet veel info gekregen hoe alles bij hun verloopt alleen dat we hun rond januari 07 is moesten terugbellen voor meer info .

Bij mij begint het nu te kriebelen om een kleed te gaan passen alleen weet ik nog niet goed wat ik wil ...
Ik had een mooi kleedje gezien bij Linea Rafaelli maar als ik nu een bruidje zie dan hebben die bijna allemaal dat kleedje aan en dus denk ik erover om toch maar iets anders te zoeken maar ja als je gedacht daarop staat is het moeilijk nog iets anders te vinden .

Ik hou je wel op de hoogte hoe de zoektocht verloopt .

Groetjes ,
Sabrina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...