Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellendag

  28-4-2012 7:45:57
Hey Brides,

Terwijl velen van jullie zich aan het klaarmaken zijn voor de grote W-day, ben ik aan het wachten op de meiden
voor mijn vrijgezellendag vandaag.
Geen idee wat me te wachten staat, aiai!!
Alhoewel ik pas over 3 weken trouw, ben ik al angstvallig alle weer-sites aan het nakijken.
Wanneer komt dat goede weer nu eindelijk :-( ???

Veel plezier aan iedereen, zeker de bruidjes van vandaag!!
Groetjes
Elke

Elke
19-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1026


Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik28-4-2012 8:29:42

veel plezier vandaag, heb ook mijn vrijgezellen :)



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik28-4-2012 9:22:18

heel veel plezier vandaag elke. Maak er een leuke dag van



tine
19-5-2012
 Meld misbruik28-4-2012 9:51:34

Hey Elke,

Hopelijk heb een een fantastische dag!!!
Ik denk dat de meeste bruidjes van de komende weken angstvallig de weerberichten bekijken... Het mooie weer mag inderdaad wel beginnen komen hé!
Ik zeg continu tegen mezelf: al wat er nu uitvalt (regen) zal er op mijn trouwdag niet meer kunnen uitvallen...
Maar uiteindelijk kan je er toch niets aan veranderen hé!

Ik duim alvast mee dat mei een zonnige en droge maand is!!



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik28-4-2012 9:52:33

heej maken jullie er een leuke dag van!!! ik zit ook vol spanning te wachten ... om 13uur30 begint het hier vandaag voor mij en ook op dat tijdstip komen ze mijn verloofde halen!!!



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik28-4-2012 12:36:04

Veel plezier, ook hier vandaag mijn vrijgezellen, binnen 10 min komt mijn getuige mij ophalen...ben benieuwd ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...