Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zelf enveloppendoos maken

  26-4-2012 11:55:29
Hallo'tjes,

kreeg hier zojuist het toffe idee om zelf onze enveloppendoos te maken, heb er nog mensen dit gedaan, en kunnen jullie wat tips geven of idee'tjes?

Mens moet hem wat kunnen bezig houden hé nu het nog 84 dagen voor de trouw is en ik in een kurkgips zit met de pols

groetjes
Sarah

Sarah
20-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 2903


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik26-4-2012 12:06:31

wij hebben het nog niet gedaan maar gaan het doen. Wij gaan een groot vogelhuis maken met een gleuf waar dan de brieven inkunnen en dan later ga ik dat aan mijn moeder kado doen om in haar tuin te hangen voor de vogeltjes
ideetje komt van :
http://www.etsy.com/listing/62430760/wedding-card-box-b...



LL
29-9-2012
 Meld misbruik26-4-2012 12:12:41

Ik ben van plan om een spaarvarken te maken :-) Dat zag ik ooit bij een vriendin die trouwde, best grappig!

http://www.homemadebyme.eu/Tips/4-kids/Spaarvarken-van-...



Katrien
5-5-2012
 Meld misbruik26-4-2012 12:17:08

Hoi Sarah,

Wij hebben het simpel gehouden! Wij hebben een witte kartonnen doos in de Ikea gekocht en in het deksel een sleuf uitgesneden. Als decoratie heb ik een deel van onze uitnodiging uitvergroot, overgekalkeerd op het deksel en tesamen met onze namen en de datum ingekleurd met verf (paars). Tenslotte hebben we de doos zelf afgewerkt met een paars lint!

Groetjes, Katrien



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik26-4-2012 12:38:43

Heyhey,

Wij hebben een houten speelgoedkist gekocht waar mijn toekomstige schoonvader een gleuf heeft ingemaakt en die gaan we nu wit verven en versieren met groene bloemen en vlinders (ons thema) :-).

Groetjes!

Evelien



sven
10-8-2012
 Meld misbruik26-4-2012 13:07:41

hey

wij hebben een doos genomen het deksel vastgekleefd en gleuf ingesneden en dan helemaal rondgewerkt met fototjes van onze huwelijksreis en op voorkant een foto van ons met bedankt op . Wij gaan in september naar de dominicaanse republiek enzo hebben we dat verwerkt in onze doos

het resultaat is schitterend

grtjs vanessa



Lotte
26-5-2012
 Meld misbruik26-4-2012 13:12:41

Wij gaan de onze ook zelf maken, dit uit MDF platen en ook een gleuf erin.
Daarna gaan we dit inpakken gelijk een groot kadootje met een strik.
Dit eigenlijk om te verdoezelen dat al het geld hierin zit :)
Hebben al gehoord van andere koppels dat ze hun doos hadden laten staan en dat ze weg was.

Veel succes!



Nadine
19-5-2012
 Meld misbruik26-4-2012 15:34:02

Hey,

Dat hangt af of jullie een thema hebben of niet.
Ons thema is puzzel en hoofdbrekers, dus mijn ventje heeft 2 grote houten puzzelstukken gemaakt en die daarna met ander houten planken samen vastgemaakt. Daar wordt dan ook een gleufje ingemaakt.
Hij heeft het al in wit geverfd en nu moet er nog rode verf erop.
Veel succes met jullie zoektocht

Nadine



Silke
5-5-2012
 Meld misbruik26-4-2012 16:43:44

Wij hebben net als Katrien een doos uit Ikea genomen (wel een houten), hier ook gleuf in gemaakt en dan enkele ornamenten die in de layout van het misboekje terugkomen erop geschilderd samen met onze namen en datum. Achteraf wordt deze doos dan onze herinneringen kist



Melissa
7-9-2012
 Meld misbruik26-4-2012 17:30:12

Bij AVA Papierwaren hebben ze ook enveloppendozen in de vorm van een hart. Hierin zit al een gleuf maar je kan ze dan nog met allerlei dingen versieren. Bij het Bruidsparadijs in Merksem heb je deze ook maar hier kan je dan jullie namen en de trouwdatum al laten opzetten en daar hebben ze de dozen ook in meerdere formaten en kleuren. Bij AVA zijn ze natuurlijk wel goedkoper.



Jessy
16-6-2012
 Meld misbruik26-4-2012 21:12:51

Dit is de onze:

http://www.mijnalbum.nl/Album=EANW68LM

Gewoon een aantal kartonnen dozen op elkaar gekleefd en ingepakt met behangpapier. Het bovenste doosje is gewoon sier en de middelste en onderste hebben een opening naar elkaar toe en ook een gleuf gemaakt die groot genoeg is voor meerdere soorten enveloppen. De bloemen zijn 4 takjes orchideeën van in de Blokker. Bloemetjes eraf geknipt en met lijmpistool erop gekleefd.

grtz Jes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...