Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Die geschenkjes, geven jullie die als jullie ook een dankfoto sturen?

  25-4-2012 0:35:36
Ik heb al heel veel gelezen dat het gelukkige koppel op het avondfeest geschenkjes geven aan alle gasten. Het leek me wel leuk, maar hebben dit op de meeste trouwfeesten nooit gekregen. We kregen dan wel soms achteraf een foto toegestuurd van het getrouwde paar om ons te bedanken voor ons geschenk en aanwezigheid. Maar dat is ondertussen enkele jaren geleden.

Die kleine geschenken op het feest, lijken me dus wel tof, maar moeilijk te kiezen en het kost weer tijd om ze in mekaar te steken (en onze tijd is bijna op...), en het kost weer geld, en mijn toekomstige man vind dat allemaal niet nodig, een dankfoto vind hij voldoende. Ergens vind ik wel dat hij gelijk heeft, maar tegenwoordig is het precies toch een gewoonte die de meesten wel doen. Zullen we dan niet als gierig of zo bestempeld worden, als we dit achterwege laten?

Graag jullie gedachte hierover
Dankjewel op voorhand

Kim
5-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1162


Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 6:01:56

nee, een foto achteraf opsturen, wordt nog heel veel gedaan hoor. Op dit forum lijkt dit misschien minder, omdat er veel ideeen geuit worden over die bedankjes.
Wij doen het nu beide, een heel klein bedankje (O,75 euro) op het einde van het feest en achteraf sturen we een foto als bedanking (dit gaan we personaliseren door er iets op te schrijven en/of er een foto van de gast bij te steken). Maar dit gaan we nog bekijken achteraf, en we weten ook nog niet of we nr iedereen ééntje gaan sturen.

Vrienden van mijn oma die mij al jaren kennen, sturen een kaartje voor de trouw, die krijgen dan ook een foto (zijn niet op het feest).

Als jullie beiden tevreden zijn met een foto, gewoon doen zou ik zeggen.



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik25-4-2012 7:28:48

Heyhey,

Wij doen ook allebei, voornamelijk om iedereen te kunnen bedanken want enkel de gasten van het avondfeest krijgen bij ons een bedankje. Natuurlijk zijn we ook de mensen die naar de receptie komen dankbaar, of wie een kaartje stuurt, of wie een storting doet, dus daarom zenden we achteraf nog een foto naar iedereen :-).

Zo'n bedankje wordt tegenwoorden (de laatste 5 jaar denk ik) veel gedaan, maar is nog altijd geen verplichting hoor :-).

Groetjes!

Evelien



Liesbeth
19-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 8:53:29

Wij sturen alleen een bedankkaartje, eigenlijk vind ik dat voldoende...uiteindelijk krijgt iedereen een geweldige avond!
Totdat ik op deze site kwam, wist ik zelfs niet dat dit gedaan werd, nog nooit gehad op een huwelijksfeest en heb ook nog nooit gedacht dat het niet "af" was!

Groetjes!!



Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik25-4-2012 8:57:11

Wij zijn nog aan het twijfelen om de avond zelf al een foto van ons te geven (fotograaf kan daar voor zorgen) of om het achteraf op te sturen... Maar het wordt dus ook 'enkel' een foto bij ons :)



Charlotte
9-6-2012
 Meld misbruik25-4-2012 9:08:49

Wij hebben ook voor beiden gekozen. Een bedanking voor alle personen die aanwezig zijn (ongeveer 1 euro per persoon). Een twee weken later wordt er dan nog een bedankfoto gegeven. Op alle huwelijk dat ik reeds ben geweest, werd er iets kleins gegeven als bedanking.



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-4-2012 9:15:52

Hey,

Wij dachten ook een foto op te sturen...
Maar ben toen een beetje beginnen rondkijken voor een origineel bedankje en we gaan nu een sleutelhangertje geven (VW busje voor mannen, VW kevertje voor de vrouwen).
Vooral, omdat het bij mijn verloofde past :-) autofreak als hij is.
En ik ben blij dat er toch 'bedankjes' komen :-). (hij vond dat ook niet nodig...kost te veel, bla bla bla...)

Voor de mensen die niet naar onze huwelijksparty komen, gaan we wel een foto opsturen als bedankje. Maar deze ga ik wel zelf maken via fotosoftware van spector of zo.
Er zullen zeker ook mensen aan het gemeentehuis staan die niet naar het feest komen (vrienden van mijn ouders enz) die wsl ook een envelopje of iets kleins geven en die zullen we ook zeker een foto opsturen als bedankje.

groetjes!



Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik25-4-2012 9:32:58

Voor ik hier naar het forum kwam had ik ook nooit van die bedanking gehoord, hier wordt gewoon achteraf een foto opgestuurd, vind ik ook meer dan voldoende.

Grtjs Marijke



Marijke
5-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 10:47:16

Bij ons zal er een grote mand met van die kleine zakjes m&m's staan...naast het gastenboek...kwam helemaal niet duur uit en wij zijn ook m&m, dus ik vond het wel een leuk idee...ik denk niet dat je het erg duur of speciaal moet maken...is toch de attentie die telt eh



ann
6-7-2012
 Meld misbruik25-4-2012 16:23:34

wij geven ook geen bedankjes hoor. Ik heb dat ook zelden gekregen op een trouwfeest en ik ben dan maar bang dat je het vergeet te geven aan de gasten als die naar huis gaan. Maar inderdaad ik kom hier vaak leuke bedankjes tegen en soms denk ik dan ... zou ik toch niet ... maar nee, hopelijk hebben ze kunnen genieten van een leuke, toffe avond!
Wij sturen nadien ook gewoon een foto op en that's it.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...