Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto's timing

  20-8-2006 17:54:58
Bij het plannen van dé dag vraag ik me af of de foto's vaak ook voor de kerk genomen worden. We zouden onze mis om 14u doen en denken eraan om de foto's in de voormiddag te nemen, dan hebben we alle tijd. Heeft iemand dit ook al gedaan? Of zou dit helemaal geen goed idee zijn...

Ann
4-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 969


Maaike
18-8-2007
 Meld misbruik20-8-2006 18:08:54

Dag Ann,
Wij zullen dit ook doen omdat het gewoon veel praktischer is voor de tijdsindeling (vinden wij persoonlijk toch). En wij trouwen ook om 14 u voor de kerk.
Zelf had ik er in het begin ook wat twijfels over, maar de fotograaf heeft dat liever omdat hij dan meer tijd heeft. De eventuele nadelen zijn natuurlijk dat je kleed vuil kan worden (maar velen zeggen mij dat mensen toch echt niet kijken naar de onderkant van je kleed of sleep), dat je al "rondparadeert" in je trouwkleed voor het plechtige moment van de aankomst bij de kerk, dat je misschien minder ontspannen bent omdat het plechtige gedeelte nog moet komen, ... Dit zijn dingen waar je op voorhand natuurlijk eens over moet nadenken, maar persoonlijk vond ik de voordelen toch groter. Ik zal er wel mee inzitten dat mijn kleed vuil zou worden en zo, maar anderzijds zal ik me ook minder opgejaagd en tijdsgebonden voelen, en daardoor weer rustiger zijn.
Oh ja, nog een tip als je de foto's in de voormiddag zou laten maken (ooit ergens gelezen): zoek een laken of groot stuk stof in ongeveer hetzelfde kleur als je kleed. Dan kan je dat onder je kleed leggen als je ergens moet neerzitten of zo...
Groetjes en veel succes met de beslissing!
Maaike



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik20-8-2006 18:29:44

Hoi!

Bij ons is het net zo. Wij trouwen om 13.30u voor de wet en om 14.30u voor de kerk. Mijn vriend wil de mensen van de suite ook niet laten wachten terwijl wij foto's gaan nemen, dus hebben we besloten om dat in de voormiddag te doen. Vóór alle plechtigheden en voordat de mensen van de suite aankomen. Ik moest ook wel even aan het idee wennen, maat het is het meest praktische voor ons.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



An
13-8-2005
 Meld misbruik20-8-2006 18:55:39

Hoi Ann,
Wij hebben onze foto's ook voor alle plechtigheden genomen en dat is zeker een aanrader!
Je hebt meer tijd, en je bent helemaal ontspannen voor het officiele gedeelte.. ik had nog weinig last van de zenuwen die nochtans in de week voordien serieus aanwezig waren. Zeker doen dus! Neem inderdaad best een laken in de kleur van je kleed mee, en voorzie misschien ook andere schoenen. Echt vuil wordt je kleed niet hoor. Je moet gewoon een beetje opletten en het wat omhoog houden.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05



davine
31-3-2006
 Meld misbruik20-8-2006 20:04:45

Wij hebben ook onze foto's in de voormiddag genomen. Je hebt dan voldoende tijd en inderdaad je kleed word daardoor niet vuiler. Ook de fotograaf zegt ook wel waar je moet opletten.

Davine
31/03/2006



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik20-8-2006 20:49:48

Hoi Ann

wij trouwen ook om 14 uur voor de kerk en om 10 uur voor de wet.
Na de wet gaan we op het marktplein en het park met de familie al foto'strekken.

Daarna gaan we met de suite iets gaan eten en daarna gaan we naar de kerk.

Na de kerk naar de feestzaal en dan gaan wij onze tweetjes nog even foto's nemen op onze locatie.

Veel succes

Sarah
15 09 2007



Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik21-8-2006 10:16:42

Hallo,

Onze kerkdienst was ook om 14u. Mijn man is toegekomen bij mij thuis, samen met zijn ouders en zijn broer tegen 10u30 (wij waren eerder al voor de wet getrouwd). We hebben dan glaasje champagne gedronken en wij tweetjes zijn dan met de fotograaf vertrokken voor foto's. Ik kan het alleen zo maar aanraden. Je dag is dan echt mooi verdeeld. Bovendien ontspan je tijdens de fotosessie, ben je nog eens samen met jullie tweetjes en geniet je ook meer van de mis zelf, zonder dat je je nog moet opjagen omdat je na de mis nog foto's moet gaan trekken in een rapke. Wanneer je het voor de mis kan doen, ben je veel meer ontspannen tegen dat het officiële gedeelte begint vind ik. Na de mis hebben wij dan nog foto's getrokken met de familie en zo.

Groeten,

Mieke



Ann
4-8-2007
 Meld misbruik21-8-2006 10:46:24

Een hele geruststelling dat jullie er zo positief over zijn :-)
Een dikke merci voor de reacties!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...