Nu Online
Momenteel zijn er 19 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 24 dagen!!

  24-4-2012 19:50:18
Hey dames,

Omdat ik de laatste tijd nogal overweldigd werd door jullie stand van zaken, ik loop precies in alles een beetje achter...ben ik lange tijd niets komen posten! Maar hier dus een korte update:

- viering check...helemaal goedgekeurd, morgen of overmorgen ga ik naar het copycenter en enkele uurtjes later kan ik de proefdruk gaan hale
- ringen, gekozen, ze gaan op tijd klaar zijn en ze zijn PRACHTIG
- uitnodigingen zijn, bijna allemaal, buiten, maar iedereen weet het en al véél bevestigingen binnen
- vorige vrijdag langs de zaal geweest, nog eens bevestigd dat het de juiste keuze is
- ringkussentjes, koffertjes voor bruidskindjes, huwelijkskaars, enveloppendoos besteld en zullen hier zijn binnen de week
- ceremoniemeester helelmaal ingelicht, moet het enkel nog uittypen
- kapsel en makeup zijn geregeld, nog eens terug gaan voor de aanpassingen, maar heb het volste vertrouwen
- bloemen zijn besteld, het wordt wit met een vleugje blauw
- receptie is uitgewerkt, nu nog bestellen, ook personeel is geregeld
- ondertrouw is helemaal inorde
- rode loper krijgen we van een vriendin
- muziek voor tijdens de viering zal live zijn en wordt ongelofelijk
- dansles op vrijdag!
- DJ is geboekt!

Dus bruidjes, ik ben in actie geschoten en ben niet meer te stoppen! Ja ik moet nog véél doen, maar heb ook nog zoveel andere dingen die moeten gebeuren...Eén ding weet ik wel zeker, alles zal zijn zoals we dat wilden en misschien nog wel beter!

Véél succes nog aan alle anderen!

Groetjes,

Liesbeth








Liesbeth
19-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1183


Tamara
21-9-2012
 Meld misbruik24-4-2012 21:13:11

Het lijkt mij dat je de touwtjes stevig in handen hebt en er weinig rede tot paniek is
Probeer tussendoor ook nog wat te ontstressen en te genieten!!



letizia
19-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 6:42:22

Wij trouwen dan ook! 19 mei, hopen op mooooooi weer!
Ziet er allemaal prima uit!

Succes!



An
18-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 8:36:24

Amai Liesbeth! Goed bezig :)!



Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik25-4-2012 8:41:56

Hey Lies!
Fijn je hier nog eens tegen te komen!
Ik kijk ernaaruit!!!!
En ik weet, jou kennende, het zal G E W E L D I G worden!

Dikke kus

P.S. khoop echt dat wij nog snel als nu-nog-vrijgezellige vrouwen nog iets kunnen gaan drinken, maar anders zie ik je heel graag op 19/5/2012!



tamara
19-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 21:38:20

hier ook bruidje voor 19mei.
hier zijn de kriebels volop aanwezig en moeten er ook nog zaken geregeld worden.
zoals de bloemen( volgend weekend gaan we ze bestellen, was op aanraden van de winkel), geschenken ouders gaan kopen, bedankingen afwerken, met iedereen onze planning afspreken/doorgeven.

je bent goed bezig met uw voorbereidingen en belangrijkste is dat het verloopt zoals jullie het willen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...