Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilemma

  20-8-2006 15:11:18
Hoi

Ik heb een groot dilemma. Ik neem aan dat de bruidsstoet gewoonlijk vertrekt bij het ouderlijk huis van de bruid.
Nu, mijn ouders zijn gescheiden. Mijn moeder woont ver weg en mijn vader woont in een redelijk klein huis.
Daarom twijfelen we nu waar we gaan vertrekken.
Bij mijn vader thuis, gewoon bij onszelf of bij de ouders van mijn vriend.
Persoonlijk ben ik niet zo voor dat laatste omdat ik vind dat het klaarmaken van de bruid een moeder-dochter ding is en daarom zie ik dat niet echt zitten bij mijn schoonouders.
Wat vinden jullie?

Groetjes
Rebecca

Rebecca
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 317


sandra
20-5-2006
 Meld misbruik20-8-2006 15:37:36

Hoi Rebecca,

Ik zou dan gewoon van bij jullie thuis vertrekken. Wij hebbend dat ook gedaan. Mijn ouders wonen in Leuven, maar omdat wij al twee jaar in mechelen wonen moesten we hier trouwen. We vonden het te gek om iedereen naar leuven te laten komen om dan terug naar mechelen te rijden terwijl we al om kwart na tien zouden trouwen. Mijn man heeft zich dus klaargemaakt terwijl ik naar de kapster was en dan is hij beneden gekomen zodat ik rechstreeks naar boven kon zonder dat hij me zag. Ik heb me dan samen met mijn mama en getuige boven klaar gemaakt en ben dan naar beneden gekomen.
Ging perfect hoor.
Doe gewoon wat je zelf het gemakkelijkste lijkt.


Groetjes

Sandra



davida
8-9-2006
 Meld misbruik20-8-2006 16:03:39

hey
wij vertrekken ook van bij ons thuis ik slaap daar met onze kindjes en met 2 vriendinnen en hij slaapt bij zijn getuige en s'morgens komt hij mij dan in ons huisje ophalen had geen zin om tussen mijn ouders te kiezen bij wie ik zou slapen en heb het zo opgelost
grtjs
08.09.06



Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik20-8-2006 17:23:06

Hey,

Mijn vriend en ik wonen ook beide een beetje van de ouders. Mijn vriend gaat bij zijn mama slapen en maakt zich daar klaar samen met zijn getuige en komt dan mij oppikken bij ons appartementje.

Groetjes



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik20-8-2006 17:33:47

Hey,

ik zou ook gewoon van thuis uit vertrekken hoor. Je vriend kan eventueel elders gaan slapen en dan kan je ma bij jullie logeren...

Groetjes,
Lieve



An
13-8-2005
 Meld misbruik20-8-2006 19:00:58

Hoi Rebecca,
Wij hebben gewoon samen geslapen. Ik heb me op ons appartementje klaargemaakt. Mijn vriend bij mijn ouders (zijn ouders wonen 110km verder) en hij is me thuis komen ophalen. Je moet vooral doen wat jullie zelf het beste/gemakkelijkste vinden!
Groetjes,
An 13-08-05



Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik20-8-2006 21:09:52

Hoi Bruidjes

Bedankt voor jullie reacties. Ik zou me er inderdaad het beste bij voelen om gewoon aan ons appartementje te vertrekken. Het lijkt me zelfs leuk om dan van die trap af te komen (wij wonen op het eerste en onder ons is geen appartement meer, enkel de gang en een fietsenhok).
We zijn echter vandaag op een extra probleem gestoten in geval van regen. Vandaag heeft het hier echt gegoten en alles buiten stond onder water. Het straatje is ook in slechte kwaliteit en dit geeft zelfs bij weinig regen al veel problemen.
Dat maakt de beslissing weer even moeilijker.
We zouden al echt palletten of iets moeten leggen met een rode loper over om droog te kunnen stappen, maar onze deur ligt ook net aan de inrit van de parking die achter de appartementen ligt. Dus als we paletten leggen, kunnen er geen auto's meer op de parking.

Groetjes
Rebecca


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...