Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellendag

  20-8-2006 11:27:58
hey
gisteren mijn vrijgezellen gehad en hier volgt een verslagje.
mijn vriendinnen zijn me dus om 17u komen halen en hebben me verkleed als oude poetsvrouw met oude schort en botten we zijn dan met de bus richting stad gereden en daar moest ik aan 15 condooms zien te raken(bijna niemand heeft dat bij zich)had er 6.dan had ik nog een snoephalsketting aan en moest daar de mensen laten van bijten voor 1euro.we zijn dan gaan eten in mijn lievelingsrestaurant.dan zijn we naar mijn broer zijn jongeren café geweest en zijn de mannen en vrouwen samengekomen twas echt een plezante avond rustig en gezellig.
08.09.06

davida
8-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 947


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik21-8-2006 9:53:29

Leuk en gezellig... meer moet dat volgens mij niet zijn!

Groetjes,
Lieve



Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik21-8-2006 11:26:52

lieve help condooms moeten vragen :o) ik zou rood zien van schaamte en mij kreupellachen.
Klinkt echt heel leuk.

Dominique
25.11.2006


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...