Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

26 mei 2007

  20-8-2006 10:17:18
wie trouwt op 26 mei 2007?
En waar vieren jullie feest?
Groetjes Hannelore

hannelore
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1248


saskia
7-9-2007
 Meld misbruik20-8-2006 10:45:38

wij trouwen paar weken later op 6 juli en vieren feest in de snip in moorsel...

nog veel voorbereidingsplezier



valerie

 Meld misbruik20-8-2006 11:32:57


wij trouwen ook op 26 mei en trouwen in Varsenare maar het feest is in Roeselare...

Groetjes, Valérie



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik20-8-2006 11:40:35

Hey Annelore

Wij trouwen ook op 26 mei. Ons feest gaat door in Hof Ten Bosse in Heusden-Destelbergen...



nathalie

 Meld misbruik20-8-2006 12:28:27

hey hallo

mijn schattie en ik trouwen ook op 26 mei volgend jaar.

en dit in Blankenberge. Feest gaat door in 't Boldershof in Oostkamp.

Vele groetjes en veel succes en plezier met het organiseren!!

Nathalie



Evi
26-5-2007
 Meld misbruik20-8-2006 14:58:46

Hey!

Wij trouwen ook op 26 mei 2007 en wij gaan feestvieren in het Hof van Nazareth in Lier. Ik kan al bijna niet meer wachten!

Evi



Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik21-8-2006 7:53:11

Hoi hoi,

En ook wij trouwen op 26 mei 2007. Het feest gaat door in zaal Straffe Kost te Stekene

Groeten

Sofie en Koen



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik21-8-2006 8:20:43

Hey allemaal,

Wij trouwen ook op 26 mei 2007.
Het feest gaat door in het Kasteel van Saffelaere.

Veel succes met de voorbereidingen!

Groetjes, Sissi



valerie

 Meld misbruik21-8-2006 12:32:31


amaiamai ik wist niet dat we met zovelen waren voor die datum. Hebben jullie al veel gedaan?
Ik sta in het onderwijs en heb dus 2 maanden vakantie gehad en heb die gebruikt om al zoveel mogelijk op te zoeken en vast te leggen...

Groetjes, Valérie



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik21-8-2006 13:37:05

Hey Valérie,

Bij ons liggen de zaal, de kerk, fotograaf, ceremoniemeester en vervoer vast.
We hebben een optie bij een dj.
Het gemeentehuis kan pas 6 maand op voorhand.
Verder ben ik heel wat ideëen aan het verzamelen voor uitnodigingen, misboekje,...
Oh ja, mijn kleed heb ik ook al, maar dat was omdat ik er een mooi gezien had in de etalage. Het is van de nieuwe collectie en ik mag nog verwisselen als de volledige nieuwe collectie er is.

Groetjes, Sissi

P.s. Wat hebben jullie al gedaan?



Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik21-8-2006 14:08:20

Hihi, druk bezette dag :)

Wij trouwen op 23 mei 2006 voor de wet. (schriftelijk contact genomen met gemeentehuis maar nog geen reactie)
Op 26 mei 2006 ceremonie gevolgd door feest.

De feestzaal en fotograaf liggen al van februari vast. Verder hebben we al een proefdruk gemaakt van de uitnodigingen. Gastenlijst is opgesteld voor zowel receptie als avondfeest. Bruidsjurk gekozen. Ringen gekozen. Hebben geen dj maar verzorgen zelf de muziek tijdens het feest dus brengen hiervoor nu alles in orde.

De moeilijkste opdracht komt nog nl: zelf ceremonie in elkaar steken aangezien we niet voor de kerk trouwen.
Gelukkig hebben we nog even tijd :)

Groeten



valerie

 Meld misbruik21-8-2006 15:48:22


Bij ons ligt de zaal al vast van in april, daarna ook nog de dj, de fotograaf, het gemeentehuis en 1 van onze autootjes.
Wij willen namelijk 3 specifieke autootjes die je niet bij een firma kunt huren en moeten dus op zoek gaan naar particulieren. 1 is al vastgelegd en een andere is mondeling vastgelegd.
Verder weten we al 2 adressen van juwelenontwerpers voor onze ringen. Het was altijd al mijn droom om een gospelgroep in de kerk te hebben en dat is ook geregeld maar die Amerikaanse heeft het zo druk dat ze blijkbaar geen tijd heeft om een bevestiging of contract te sturen.
Ik heb ook via internet naar uitnodigingen gezocht en ben nu bezig met gratis voorbeeldexemplaren aan te vragen.
Qua teksten voor het misboekje heb ik ook al tamelijk veel verzameld (allemaal gevonden op internet).
Trouwkleed zal ik pas in de herfstvakantie gaan kiezen.

Groetjes, Valérie



Sharon
26-5-2007
 Meld misbruik12-9-2006 22:35:20

wij trouwen in grimbergen en ons feest gaat door in de waerboom te groot bijgaarden
groetjes
vince en sharon


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info