Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag was super!

  23-4-2012 16:52:51
Na een nachtje in mijn oude bed bij mijn mama waren we om 6u al op.
De tafel stond volledig klaar: gedekt in onze themakleuren, mini-koffiekoekjes, koffie, fruitsap,... mijn mama had haar best gedaan.
Om 7u15 naar de kapper. We hadden een ballonnenboog en een rode loper voorzien voor de voordeur, dit was de onderbuurvrouw volledig voor ons aan het klaarzetten. Ze had ook een prachtig hart gemaakt met de initiale van onze voornaam in onze themakleur. Echt prachtig!
Om 7u45 was de visagiste begonnen bij de mama, zij draagt anders nooit make up en ze straalde echt.
Om 8u30 was het mijn beurt en ik was zeer tevreden.
9u20 Dan was het eindelijk de moment om mijn kleed aan te trekken! Ondertussen was mijn getuige aangekomen en hebben we het vrij snel aangetrokken. 5min later zag ik door de raam in de verte onze ceremoniewagen rijden! Deze moest eigenlijk pas aankomen om 10u! Niet gepanikeerd, alles was klaar dus mijn ventje mocht naar boven komen.
Hij zag er prachtig uit, en had een mooi boeketje gekozen!
Ondertussen was iedereen aangekomen en konden we op ons gemakje ontbijten.
Om 10u45 zijn we vertrokken naar het gemeentehuis om voor de wet te trouwen om 11u30.
Daar aangekomen stonden er een aantal vrienden en familie te wachten.
De papa van mijn verloofde had een persoonlijk verhaal gemaakt dat de schepene voorlas, best emotioneel.
Dan kwam onze ceremonie met rent a priest. De zaal zat direct vol en er werden zelfs nog stoelen bijgezet.
Het werd een prachtige en emotionele viering waarin we onze huwelijksbeloften en onze ringen gaven.

Het had tot nu toe nog niet geregent maar het was wel vrij bewolkt, we trokken naar Lier om foto's te trekken, waar we nog 3 bruidsparen tegenkwamen :-). We moesten even de koude verbijten, maar de foto's konden buiten genomen worden. We waren klaar en het begon te regenen, oef juist op tijd :-).

We zijn dan nog even naar Duffel gereden, waar onze suite een middagmaal kreeg en het werd al snel tijd om naar de feestzaal te vertrekken.

De feestzaal zag er prachtig uit, alles tot in de puntjes verzorgd. Onze receptie hebben we binnen gehouden, dit was geen enkel probleem. De receptie duurde tot 18u30 en de avondgasten kwamen aan rond 18u15-18u30. Dit vloeide zeer goed in elkaar. Iedereen kreeg een aperitiefje en een naamkaartje waarop de tafelnaam stond.
Iedereen nam plaats en het was aan ons! De zaal binnenkomen was echt geweldig! Echt een onbeschrijfelijk gevoel. We kozen het liedje van Pirates of the Caribbean.
Het eten was overheerlijk en het werd tijd voor de taart. Samen de taart aangesneden en lac du connemara werd gespeeld. Echt super dat heel de zaal met zijn serviet staat te zwieren :-).

Rond 12u was het tijd voor de openingsdans, we kozen voor you song van de film Moulin rouge.
De spanning was eraf en het feest kon beginnen!
Iedereen heeft zich geamuseerd, de dj speelde goed in op het publiek.

Omdat we ook met wat oudere gasten zaten en gasten die wat verder woonden, werd de groep snel kleiner. Maar daarom niet minder leuk! Rond 3u werden de laatste 3 liedjes gespeeld met als laatste nog eens onze opeingsdans. Die hebben we dan gedanst met de overgebleven gasten in een cirkel rondom ons. Zo mooi!

We hebben van onze dag genoten en we pinken nog af en toe traantjes weg als we eraan terug denken.

Morgen vertrekken we naar Mexico op huwelijksreis!

Ik hoop dat iedereen een even mooie dag mag beleven als wij!

Gwen
21-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1975


Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik23-4-2012 17:07:21

super leuk verhaal, hoop dat onze dag ook zo gaat verlopen. proficiat



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik23-4-2012 17:54:06

Bedankt om dit met ons te delen!
Proficiat en veel geluk samen!!

Groetjes,
Sonja



caroline
9-6-2012
 Meld misbruik23-4-2012 18:10:48

Dikke proficiat :)! Heel leuk verslagje om te lezen. Geniet van jullie reis en laat je nog iets weten hoe die was :)? Wij gaan erook naartoe en ben wel benieuwd. Groetjes



Elien
21-4-2012
 Meld misbruik23-4-2012 18:41:45

Hey Gwen,

Leuk om te zien dat het ook bij jullie zo goed is verlopen. :-)
Een dikke, dikke, dikke proficiat aan beide!
Groetjes
Elien



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 18:46:13

Proficiat!
Leuk verslagje...ben benieuwd naar foto's :-)!
Geniet van de honeymoon!!
Veel geluk in de toekomst!

groetjes



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 20:15:51

Dikke proficiat met jullie huwelijk!!

Leuk verslagje en nu genieten van jullie huwelijksreis

Wel nog wat foto'tjes als je terug bent hé

Groetjes



Wendy
28-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 21:09:21

Proficiat!!
Heel leuk verslagje. Geniet van jullie reis.

Groetjes



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-4-2012 22:50:36

proficiat en geniet van de honeymoon!



An
18-5-2012
 Meld misbruik24-4-2012 9:06:15

Proficiat! Ik kijk ook al uit naar de foto's! Maar geniet nu maar eerst van jullie huwelijksreis!



Jolien
12-5-2012
 Meld misbruik24-4-2012 16:58:34

mooi verhaal! heel veel plezier op de huwelijksreis!
Echt tof om te lezen terwijl er bij ons nog maar 17 dagen op de teller staan! onze dag zal ook vlug daar zijn!



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik24-4-2012 18:46:00

proficiat!

geniet in mexico! en ben al benieuwd naar foto's ! x



Elke
13-7-2012
 Meld misbruik24-4-2012 20:41:35

Proficiat! Ik ben ook al benieuwd naar de foto's, maar geniet eerst maar van jullie huwelijksreis in Mexico!



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik25-4-2012 16:20:42

Hele dikke proficiat met jullie huwelijk! Je verslagje was heel leuk om te lezen!
Geniet van het zonnige Mexico en elkaar!! Waarschijnlijk zitten jullie nu al met een lekker cocktail op het strand te genieten & te relaxen! xx



wendy
23-7-2012
 Meld misbruik25-4-2012 20:26:14

wow proficiat met jullie huwelijk. Heel leuk om je verhaal over jullie superdag te lezen. Relax en geniet van je honeymoon in Mexico..
groetjes, ook ik ben benieuwd naar de foto's.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info