Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

oldtimer bus

19-8-2006 21:17:38
Hallo iedereen, we zijn op zoek naar een bus (liefst oldtimerbus). Na vele sites te hebben bezocht, waren we zwaar teleurgesteld, zo duur! Weten jullie soms een goedkoper adres of formule?

elke
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 315

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik20-8-2006 20:57:13

Hoi elke

misschien moet je eens kijken bij luc pauwels uit sint-niklaas.
Ik heb zijn prijzen ook gevraagd en vind dat deze nogal meevallen.

Best via de gouden gids zoeken, ik vind zijn website niet meer.
succes

Sarah
15 09 2007

hannelore
26-5-2007
 Meld misbruik20-8-2006 22:06:28

Hallo,

Ook wij dachten aan een bus, maar de prijzen zijn bijna niet te doen. Dan hebben we maar voor een andere oplossing gekozen.
Vriendelijke groeten
Hannelore

elke
1-9-2007
 Meld misbruik21-8-2006 16:38:50

ga zeker eens horen bij pauwels, maar we vrezen dat we een andere oplossing zullen moeten zoeken? Iemand iets origineels?

Veroniek

Meld misbruik21-8-2006 18:04:19

Hoi Elke

Wij vonden een bus ook duur, we hebben dan eens gekeken voor een koets en vonden dat ook redelijk duur. We gaan nu een limo nemen.

Daar gaan wij, onze ouders en onze getuigen in plaats nemen. De rest van de suite zal in volgauto's komen (auto's van onszelf en familie, met iemand van de familie als chauffeur)

Veel succes nog!

Veroniek
20 07 2007

Evi

Meld misbruik22-8-2006 0:47:21

beste Elke,
20 augustus was het een jaar geleden dat wij getrouwd zijn. Wij hadden ook een oldtimerbus en was er zeer tevreden over. Het was iets speciaals en de hele familie kon de hele dag meerijden. de bus kwam van ceremonie roger en betaalden zo een 740 euro. Je kan de foto's bekijken op onze website www.kenny-evi.com
groetjes en succes evi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...