Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

*Vrij gezellig*

  22-4-2012 14:23:35
Met een bonzend hoofdje en kleine oogjes kan ik jullie alvast laten weten dat mijn vrijgezellen erop zit en ik me supergoed heb geamuseerd ;)

Om half 10 werd ik verwacht in het station van Lokeren en daar stonden 2 vriendinnen me op te wachten in de meest marginale outfits ;) Parachutestoffen joggings, crocs met kousen en teveel make-up. Ook voor mij hadden ze een tenue mee met bijhorende gigàntische zwangere buik! Denk aan Vicky Pollard (yeah but no but) uit Little Britain, al lang een inside joke tussen de vriendinnen... De achterbank van de auto lag vol luipaardkussentjes en -dekentjes en zo zijn we dan naar mijn thuisdorp gereden. Daar stonden aan het station ook nog 2 verklede vriendinnen aan een auto met luide boenk-muziek en buggy's met poppen en cara-pilsjes ;) Dan moest ik zogezegd baby's 'kopen' en per gekocht kind kreeg ik een bierkaartje met een letter. Met de bende verder gewandeld en onderweg kwamen er steeds meer verklede marginale vriendinnen met buggy's bij, meer baby's gekocht en letters verzameld. We hadden beziens maar gigantisch veel gelachen! De laatste die ik tegenkwam was mijn getuige en we moesten haar volgen tot bij haar thuis waar de hele keuken was omgetoverd tot een polkadot-festijn. Ik ben nu eenmaal een rood-met-witte-stippen freak ;) Ze heeft echt een hele uitgebreide brunch in elkaar gestoken, allemaal lekkere hapjes met als toppunt een grote witte taart met rode stippen met een regenboogvulling. Mijn mama stond pannenkoekjes te bakken en ook mijn broer is even komen kijken :)
Met de letters kon ik dan de zin 'Wees mooi!' vormen en moest ik een rode jurk met witte stippen aantrekken, witte pumps en alle vriendinnen hadden hun margi-outfits geruild voor polkadotjurkjes. Dan moest ik mijn foto's afgeven van de opdrachten die ik moest doen (had een maand geleden een mail gekregen met taken). Per goed uitgevoerde taak kreeg ik dan weer een letter en die vormden 'Juweeltjes maken'. Met de polkadot-girls in de auto richting 'Soie Belle' in Lokeren waar we een workshop 'juwelen met epoxie' hebben gevolgd. Hele mooie resultaten, volgende week mogen we onze spulletjes ophalen, heb een te gekke Fiep Westendorp-Roodkapje ring gemaakt! Dan hop terug in de auto richting Antwerpen waar nog 3 van mijn Antwerpse vriendinnen ons stonden op te wachten, ook in polkadot-tenue, aan het Felixpakhuis. Lekker gegeten, veel gebabbeld over de trouw, mijn jurk, het feit dat Pieter zo geweldig is, mooie obers die me allemaal komen zoenen hebben, een veel te grote coupe aardbeien met vuurwerkstokjes en vooral: rode wijn! Nu ben ik op een bepaald moment wel gigàntisch hard gevallen, maar helemaal niet van dronken te zijn ofzo. De vloer in het restaurant bestond uit kinderkopjes en toen ik mijn stoel (zo een retro plastic kuip) wou verschuiven om een foto te nemen, bleef die hangen en sloeg hij om en schoof ik eruit, recht op mijn staartbeentje! Een muisstil restaurant, een tafel vol verschrikte vriendinnen en een grote schaafwonde op mijn arm *schaam schaam* Om dan allemaal in lachen uit te barsten :) De meeste vriendinnen zijn dan rond middernacht richting Zele-Gent vertrokken en met de Antwerpse dames ben ik nog een stapje gaan zetten en op het einde is mijn vriend met een kameraad ons nog komen vergezellen. En nu lig ik dus met een pijnlijke poep en een kater in de zetel... Maar het was het allemaal waard ;)

Dus dames, geniet van jullie vrijgezellen, het is echt iets wat erbij hoort en waar je achteraf nog met een warm gevoel aan terugdenkt omdat al die lieve vriendinnen zo hun best hebben gedaan voor jou!

Sarah
18-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1411


kelly
23-6-2012
 Meld misbruik22-4-2012 15:37:07

Klinkt echt super leuk. En is fijn om te weten dat je vriendinnen al die moeite voor je willen doen, hé.



benita
8-9-2012
 Meld misbruik22-4-2012 16:23:56

Precies een leuke dag gehad! Die juweeltjes maken in Lokeren ga ik ook eens opzoeken, lijkt mij leuk.

Nog veel plezier, en hopelijk een niet te erge kater/ rug



Jill
9-3-2012
 Meld misbruik22-4-2012 17:57:37

Leuk om te horen dat je je hebt geamuseerd!

Trouwens, je zit toevallig ook nog niet op een ander forum?



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik22-4-2012 19:05:36

Fijn fijn! Klinkt als een echt geslaagd vrijgezellig feestje! ;-)



Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik22-4-2012 19:15:07

Ghehe Jill, ja hoor, zappybaby ;) We konden niet meer wachten tot na de trouw :p Jij ook?



Jill
9-3-2012
 Meld misbruik22-4-2012 19:21:51

Ja, inderdaad... Ik ben "de nieuwe" sinds een paar dagen...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...