Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

12/08/06 - foto's

  18-8-2006 21:12:55
Dag mede-bruidjes,

vorige week 12 augustus zijn we getrouwd. Enkele dagen terug zette ik al een klein verslagje van onze dag op dit forum. Toen vroegen veel meisjes naar een foto van mijn kleed. Ik heb ze proberen doorsturen maar het lukte niet. Nu kan je een selectie foto's bewonderen op de site van onze fotograaf:

http://www.fotodevic.be/Internethuwelijk2.htm

Jullie moeten maar eens gaan kijken.

Morgen vertrekken we op huwelijksreis naar Canada (om 4 uur opstaan oeioei).

Een verslag van onze reis volgt zeker!!!

Nog veel succes allemaal!

Liefs
Caroline
al bijna 7 dagen Mevrouw Romont!!!

Caroline
12-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 783


kris
25-8-2006
 Meld misbruik18-8-2006 21:26:09

Hey Caroline,
Ik ben hierjuist een kijkje gaan nemen naar de website. Jullie zagen er schitterend uit !!!!
Geniet van jullie reis!
Voor ik het vergeet: proficiat!

Groetjes Kris
25/08/06



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik18-8-2006 21:45:06

Hey Caroline,

Eerst en vooral een dikke proficiat!!!
Het was inderdaad een lange sleep! Ik denk dat het in het echt nog mooier moet geweest zijn dan op foto (en 't is op foto al mooi).
Uw haar vond ik ook heel mooi. Kan je misschien zeggen door wie het gedaan werd (en komen de accessoires voor in je haar van bij de kapper, zoniet waar heb je die dan gehaald)?
Alvast bedankt!!

Ik wens jullie veel succes als getrouwd koppel voor de rest van jullie leven!!!

Groetjes, Sissi



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik21-8-2006 10:08:48

Hey,

in één woord: whaw!

Veel plezier tijdens jullie huwelijksreis en geniet maar lekker van elkaar!

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...