Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog een weekje te gaan...checklist

  20-4-2012 8:30:43
Bruidjes die ook zelf alles georganiseerd hebben (inkleding zaal, traiteur, ...), hebben jullie een kleine checklist met wat we ni mogen vergeten... met nog maar een week te gaan begint de schrik te komen dat we ergens iets essentieel over het hoofd gezien hebben ofzo :s:s
grtjs
Laura

Laura
28-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1088


Maaike
28-4-2012
 Meld misbruik20-4-2012 9:12:55

Ik heb niet alles zelf geregeld (wij hebben gewoon een zaal die voor alles voorziet); maar om een overzicht voor mezelf te krijgen; pak ik een leeg papier en begin nogmaals mijn dagindeling op te schrijven. Per onderdeel bedenk ik wat ik nodig heb (denk aan: - fotoshoot - fotograven mee.. met auto naar locatie.. extra laken mee voor onder kleed.. eventueel make-up om tijdens shoot bij te werken.. paraplu indien regen...). Zoiets dus.
En dat voor álles. Bij mij zijn het vooral de details die ik niet mag vergeten want ik weet dat de grote lijnen allemaal al in orde is en geregeld.
Dat helpt mij dus vooral.. Misschien ook dit weekend eens op het gemak voor zitten?

En probeer vooral rust te creëren in je hoofd ! Je bent al zo lang aan het plannen; dingen die je nu nog vergeet zullen echt niet zó vreselijk belangrijk zijn; lijkt me !
- trouw voor wet (en/of) kerk (incl. ringen)
- jurk
- feestlocatie
- eten
- dj (of band)
- vervoer
- fotograven.

In grote lijnen zijn dat de belangrijkste punten (allez voor mij toch). De rest die er bij komt is opvulling en afwerking.

Veel succes nog en laten we duimen dat het door blijft :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...