Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

31 maart 2012: foto's + oveizicht met wie we samenwerkten

  19-4-2012 9:45:36
Hallo bruidjes,

Ik zou hier nog uitgebreid verslag neerpennen van onze dag, van het moment dat we opstaan tot het moment dat we gaan slapen, maar dit zou wat langdradig worden en ik denk dat de foto's meer zeggen dan mijn woorden.
Onze trouwdag is volledig verlopen zoals we het wilden. Het klinkt cliché, maar het is echt een dag om nooit meer te vergeten en tot nu misschien ook wel de mooiste dag uit ons leven.
Geniet 100% van jullie dag, want het is waar, hij is zo voorbij, maar het blijft zeker voor heel lang een mooie en onvergetelijke herinnering.
Nu, bijna 3 weken later, genieten we nog steeds na.
Ik poste al wat foto's met facebooklinks, maar deze zijn blijkbaar niet voor iedereen toegankelijk, dus hier de links van de fotografen met álle foto's :
http://www.dobbeld.be/kristofsyrie1/kristofsyrie1.html = foto's ochtend, gemeentehuis, fotoshoot
http://www.dobbeld.be/kristofsyrie2/kristofsyrie2.html = foto's ceremonie, receptie, avondfeest

Hieronder een overzicht van de mensen waar we mee samen werkten en/of winkels waar we alles haalden:
kleed: merk Cymbeline, Fauvette gekocht bij Elena / Deinze
Schoenen: elsa shoes, gekocht bij Elena / Deinze
juwelen: to have and to hold (besteld via internet)
kostuum: merk Diesel, gekocht bij Diesel black & gold in Antwerpen
Kleren bruidskindjes: merk CKS, gekocht in een plaatselijke winkel
ringen: Nico Taeymans / Antwerpen
ringkussentje: gemaakt door naaiselkes: https://www.facebook.com/#!/pages/Naaiselkes/2271862140...
Bloemen: plaatselijke bloemist (op basis van een foto)
feestzaal: het godshuis / Sint-Laureins
DJ en belichting: BK Sound
Fotografen: Dobbeld
Videograaf: Videochel
Ceremonie: de vliegende pastoors
vervoer: (fiat 500): kennis
Bedankjes: ava, zelf gemaakt. Label: carta rosa (passend bij uitnodiging)
Uitnodigingen: carta rosa
gastenboek: carta rosa (passend bij uitnodiging)
tafelschikking: kadertjes van ikea, inhoud zelf ontworpen + laten drukken via foto.com
cadeau bruidskindjes: moekies.com
Andere: hartjesconfetti: ava; paraplu's: casa;....

Veel succes iedereen!!!



Syrie
31-3-2012
Meld misbruik



Reacties: 34 | Gelezen: 3710


Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik19-4-2012 10:07:15

Mooi! Er zit echt zoveel persoonlijkheid in. Ik ken jullie niet maar toch heb ik zo het gevoel dat dit "echt jullie" was, als je begrijpt wat ik bedoel ^^ Dikek proficiat!



Syrie
31-3-2012
 Meld misbruik19-4-2012 10:23:57

Dag Lauren, leuk berichtje .
Ik heb echt veel tijd gestoken in de voorbereiding en ging inderdaad voor alles op zoek naar datgene wat bij ons past. Soms een hele zoektocht maar ik wilde niets waar ik niet achterstond. Echt tof dat zelfs iemand die ons niet kent dat opmerkt!
Veel succes nog met je voorbereidingen en het wordt bij jullie vast ook een mooi geheel!



Lize
24-8-2013
 Meld misbruik19-4-2012 11:00:17

Hoi Syrie! Heel leuke foto's ook! Ziet er inderdaad een hele fijn dag uit. Proficiat! Die kennis van jou, verhuurt zij ook aan 'niet kenissen'? Super leuke auto!



francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik19-4-2012 11:03:05

van harten,

jullie zagen er heel leuk uit
geniet er van.
veel geluk en gezondheid toegewenst

gr francis



Syrie
31-3-2012
 Meld misbruik19-4-2012 11:08:57

@Lize: nee helaas, t was een vriendendienst, normaalgezien doet ze dat niet...



Caro
1-10-2011
 Meld misbruik19-4-2012 11:16:18

Hey Syrie! Eerst en vooral een dikke proficiat! Veel geluk samen! Je kleed is echt speciaal en zeer mooi! Ik vind het perfect bij jou passen Ook jouw schoenen, echt knap! Leuk vervoer!!! Geniet nog lang na!

Groetjes Caro



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-4-2012 11:20:04

Wow supermooie foto's
Love the dress!



pascale
2-6-2012
 Meld misbruik19-4-2012 11:23:15

Syrie!! Wat mooi!!
De foto's zijn buitengewoon mooi, net zoals jullie volledige dag zo te zien!!
Echt elk detail mooi in orde!.. wel daar streef ik ook naar op onze dag.. :-)

De koffertjes voor de kindjes zijn kei leuk! ik zoek ook nog een cadeautje voor de kindjes maar bij ons zijn ze tussen 5 en 10.. en ik weet niet wat ik er moet insteken voor die leeftijden.. :-s

Geniet nog lang na van jullie super mooie dag, en nog heeeel veel geluk toegewenst!!

x. Pascale



Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik19-4-2012 11:23:53

hallo Syrie,

Wat een PRACHTIGE foto's! Ik ken jullie niet maar ik heb er echt van genoten! Alles was af, tot in de details, proficiat! Heel mooi kleed, jullie straalden!
Wij trouwen op 13/10/12 en ik heb ook al heel veel tijd in de voorbereidingen gestoken, zoektocht naar dat wat écht bij ons past. Ik hoop dat onze dag ook zo super mag worden als jullie dag. Jullie idee van de koffertjes voor de kleintjes neem ik zeker al mee, leuk idee! Nog een vraagje, wat hadden jullie als bedanking? Ik heb me hierover al suf maar dan ook suf gepiekerd maar 'dé klik' komt maar niet :-) Ons 'thema' is New York (hier zijn we verloofd) / reizen. De gasten krijgen een boarding-pass ( = als tafelaanduiding), en wij willen als bedanking iets wat met reizen te maken heeft, jij als 'krak' een idee?
groetjes en nogmaals proficiat!
Claudia



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik19-4-2012 11:33:44

Hoi Syrie,

Ik weet niet goed waar te beginnen.... misschien met WAAUW:-)
Allereerst wil ik jullie een hele dikke proficiat toewensen met jullie huwelijk!

Je foto's zijn in 1 woord MAGNIFIEK!!!!
Ik heb persoonlijk nog nooit zo'n mooie, perfecte en pakkende foto's gezien!
En dit is geen zever hoor. Ik meen dit echt!
Ik heb elke foto (en dat zijn er toch redelijk veel hé) bekeken... en bij elke foto had ik echt een waauw-gevoel:-) Iedereen staat er echt prachtig op vind ik.

Jullie straalden vooral en zagen er allbei heel mooi uit!
Ik had het gevoel dat aan deze dag ontzettend veel voorbereiding is vooraf gegaan.
Aan alles was gedacht tot in de kleinste puntjes:-) Volgens mij hadden jullie een perfecte en fantastische dag vol fun! Dat zie je gewoon.

De foto's op de brug, in de auto, de ceremonie met de vliegende pastoors, in de keuken van de feestzaal, het feest zelf.... alles was gewoon adembenemend....

Die koffertjes voor de bruidskindjes vond ik ook echt heel leuk. Waar heb je die laten maken als ik zo nieuwsgierig mag zijn
Jullie gastenboek vond ik ook heel leuk! Heb je die zelf ontworpen en waar ergens?

Jullie hadden ook een speciale openingsdans precies hé:-) welk liedje?

Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe en jullie zijn echt een prachtkoppel!
Deze foto's en herrinneringen zul je voor de rest van je leven koesteren!

Bedankt voor het delen voor "de mooiste reportage van dit forum " en heel veel groetjes,

Mieke



Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik19-4-2012 11:46:37

Hey Syrie,

Allereerst een dikke proficiat en het zijn echt prachtfoto's geworden! Ik wil jullie veel geluk wensen!

En nog een welgemeende dank je wel om mij hier te vermelden, de sieraden stonden jou prachtig! :)

Liefs,
Filipa



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik19-4-2012 11:48:37

Dag Syrie,

Wauw...echt super foto's!
Alles was echt mooi verzorgd...knappe bruidsjurk, heel modern pak ook van jouw man!
De schoentjes, boeketje...de zaal ook super!
En de suite foto's zijn echt een inspiratiebron! Goeie fotograaf! Helemaal niet stijf...ik denk dat jullie plezier hebben gemaakt tijdens de shoot :-)!!
Heel veel details ook in de foto's...oa het Louis XIV stoeltje in wit en roze?? Ooh..me like!!
Echt helemaal top...je ziet aan de foto's dat het een onvergetelijke dag was!!
Geniet nog maar lang na...met zo'n prachtige foto's kan dat niet anders :-)!!
Proficiat en veel geluk in de toekomst!

groetjes

Sandra



Kylie
2-6-2012
 Meld misbruik19-4-2012 11:58:36

Prachtige foto's !! echt zag er een geweldige dag uit, ook een supermooi kleed trouwens!!!

Die koffertjes die de bruidskindjes bij zich hadden, waar heb je die gevonden?

Groetjes,

Kylie



Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik19-4-2012 12:16:53

Hey Syrie

Wauw! Prachtige foto's, prachtige outfits, prachtige locaties, ... Het zag er echt een onvergetelijke dag uit, met vele originele dingen! SUPER!

Dikke proficiat!

Groetjes
Melissa



tamara 7/9/2012

 Meld misbruik19-4-2012 12:25:34

prachtige foto's
die koffertjes voor de kindjes vind ik heel tof



Ellen
12-7-2013
 Meld misbruik19-4-2012 13:41:53

Super gedaan meid!!!! écht de max!!! Alles!!!
Jaloerrrrrrrrrrrrrrrrssssssssss



Syrie
31-3-2012
 Meld misbruik19-4-2012 13:48:24

@Pascal: ik had in de koffertjes 2 badeendjes gestoken: een bruid en bruidegom. Voor de jongens stickers van cars, voor de meisjes stickers van hello kitty. Een kleurboekje met kleurpotloden en snoep en balonnen. Ze waren héél tevreden en gingen er direct mee aan de slag waardoor de ouders tijdens de lunch geen omkijken hadden naar hun bengels! Ik had 4 bruidskindjes: 3,4, 7 en 9 jaar en ze waren allemaal tevreden!

@Claudia: ik zou er even moeten over nadenken, mss een mini-valiesje met jullie namen en trouwdatum erop en met bruidsuiker erin? Maar vraag me niet waar je dat kunt vinden Wij hadden het volgende als bedankje:

@Mieke: wauw, wat een lovende woorden, doet echt deugd! @Mieke en Kylie: We bestelden de koffertjes bij Moekies: http://www.moekies.com/kinderkoffertje-met-naam
Onze openingsdans was dirty dancing, time of my life. Ik post hier binnenkort een filmpje .

En aan iedereen: bedankt voor de leuke reacties!!!!!
Nog veel succes allemaal!!!!



inge
15-9-2012
 Meld misbruik19-4-2012 13:59:46

Hey, alvast een dikke proficiat. Uw ventje had de max van een kostuum aan, prachtig. Zijn de schoenen ook van Diesel? En u kleed is ook supermooi hoor.



Syrie
31-3-2012
 Meld misbruik19-4-2012 14:16:52

@Claudia: ik ging al eens op zoek op internet en vond dit schattige mini-koffertje. Wel wat aan de dure kant misschien (ca.7euro). Maar mss is er een goedkoper alternatief te vinden, misschien bij een speelgoedwinkel of zo, dit is blijkbaar bedoeld voor een poppenhuisje. In plastiek is mss ook wel iets te vinden als speelgoed? Veel succes! http://www.artofmini.com/contents/nl/d56_Accessoires-Artofmini.com_04.html


Een ander idee'tje: een gepersonaliseerd kofferlabel met een foto of zo? Mss ben je creatief en kan je zelf iets maken?http://www.vistaprint.nl/gallery/IEsBAAABAAAAAAA=/kofferlabels.aspx?&GP=4%2f19%2f2012+8%3a02%3a53+AM&GPS=2419062872&GNF=0&GPLSID=
http://www.existomediapromoshop.nl/nl/product/kofferlabels/



Syrie
31-3-2012
 Meld misbruik19-4-2012 14:20:03

@Inge: we hebben het kostuum eigenlijk "op den bots" gekocht. Hij paste het en het zat perfect! De schoenen zijn niet van Diesel, t merk ontglipt me nu even...



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik19-4-2012 14:43:21

Eén woord: PRACHTIG! Het plezier, geluk en de liefde spatten zo van de foto's af! Ik kijk al uit naar het filmpje :-)



Liesbeth
19-5-2012
 Meld misbruik19-4-2012 14:57:35

Superdag! Dat is de enige beschrijving die past denk ik...

Bedankt voor de link naar de koffertjes, was er al een tijd naar op, ze zijn besteld!!!

Groetjes,

Liesbeth



sonja

 Meld misbruik19-4-2012 17:37:02

Love your shoes !

Mag ik nog vragen waar je die 2 prachtige folieballonnen hebt gehaald ?



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik19-4-2012 18:20:54

amai zoveel mooie en leuke foto's! proficiat!!!

hierbij begin ik wel te denken dat er de hele dag vele mensen rondom je zijn... we zullen maar goed genieten als je me twee even bent



Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik19-4-2012 19:29:24

@Syrie: alvast bedankt voor de tips! Ik had ook al aan een koffertje gedacht maar heb het 'juiste' nog niet gevonden Ofwel ben ik gewoon een moeilijke, kan ook
Ik zag dit koffertje: http://www.weddingideas2.com/?tag=travel-theme-wedding-favors
en dit http://www.weddingstyle.ca/Favor-Mini-Travel-Trolley.htm Moeilijk! maar wel héél fijn die voorbereidingen!
Vanavond ga ik zeker jullie prachtige foto's aan mijn verloofde laten zien.
Bedankt voor de tips en nogmaals proficiat
Claudia



Elisabeth
4-2-2012
 Meld misbruik19-4-2012 20:48:53

Heeeeeel mooi, Syrie!!!! Een prachtige jurk trouwens!!

Groetjes!



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik19-4-2012 21:36:36

Wauw!!! Prachtige foto's, jullie straalden.
Proficiat en geniet van het getrouwde leven!

Groetjes,
Sonja



Sook
15-9-2012
 Meld misbruik19-4-2012 21:57:35

SUPER toffe foto's! Jullie straalden!! :-)

Je ziet dat er veel voorbereiding in jullie feest is gekropen.
Ik kan goed geloven dat dit jullie mooiste dag was. :D
Ik vind die rozenblaadjes als tafeldecoratie ZO mooi. Heb je die gewoon bij de bloemist gekocht? Hoeveel had je er ongeveer nodig?
Nog iets totaal anders: Hoe doe je dat: klikbare links én fotootjes posten in jouw forumpost?



Syrie
31-3-2012
 Meld misbruik20-4-2012 11:23:22

@Sook: ik kocht inderdaad gewoon rozen. De mensen van de feestzaal hebben er de blaadjes dan afgehaald. Ik heb 2 rozen / tafel voorzien.

Om een link / foto te posten: gewoon kopie - paste (je websiteadres bovenaan je pagina kopieren en plakken; bij je foto: rechtermuisknop: kopie, en dan rechtermuisknop: paste.)
Groetjes!



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik20-4-2012 13:10:39

Syrie,

Ik ga heel saai overkomen maar inderdaad WOW!!!
Ik denk dat dit is waar iedereen naar tracht ... jij bent erin geslaagd.

Ik hoop dat de komende dagen - weken - maanden - jaren er even WOW zullen uitzien voor jullie !

Groetjes en dank om dit alles met ons te delen!



Sook
15-9-2012
 Meld misbruik20-4-2012 15:53:50

Thx voor de uitleg!!! :-)

Wij trouwen ook in het Godshuis, ik ben blij van onze keuze na het zien van jouw foto's ;-)



Tine
25-9-2012
 Meld misbruik21-4-2012 14:20:38

Wauw! Prachtig!!!! Heb er met open mond naar gekeken.
Zo mooi allemaal!
Vraagje Syrie: je schoenen: zijn dat de Matrix schoenen van Nina F?
Ik wou ze misschien ook gaan bestellen.
Waren ze een beetje comfortabel?????



Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik21-4-2012 19:11:01

Hey Syrie.
Amai,sjiek zenne,zooooooooooooo mooi allemaal!
Na het zien van jullie foto's krijg ik écht goesting om te trouwen,jammer dat we nog 4 maanden moeten wachten...
De koffertjes,geweldig,ik bestel ze ook voor onze meisjes ;-)
Die 'bruid en bruidegom ballonnen',van waar heb je die?
Geniet van elkaar,jullie zien er echt een superleuk koppel uit!!!
x
Cindy



Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 16:28:25

Hey Syrie,

even een vraagje :-)

Wij gaan ook onze uitnodigingen + gastenboek bestellen bij Carta Rosa.
We weten enkel niet hoeveel bladzijden wij moeten nemen...
zijn de 50blz effectief 50 bladen of 25? :-)

We hebben maximum 90 genodigden (maar dan moet iedereen komen)

hoeveel pagina's hadden jullie? en voor hoeveel genodigden?

Groetjes
Tabita


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info