Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

al 13 dagen getrouwd!!

  18-8-2006 14:43:03
Vandaag ben ik al 13 dagen heel gelukkig getrouwd. Wou nog even zeggen dat 't verslag + de foto's op de zustersite staan. www.forum.trouwen.com (heb da al eens gezegd, maar ben er zo trots op.. Je kan ook altijd op onze site gaan zien. www.wendyenkarel.trouwen.com
Nog veel plezier gewenst aan iedereen!

Wendy
05/08/06

Wendy
5-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 919


Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik18-8-2006 16:35:48

Hoi Wendy,

Van harte gefeliciteerd, jullie zagen er heel netjes uit!
Vooral de kleur van jouw kleed is echt heel mooi.
Je hebt reden om trots te zijn hoor!

Heel leuk ook dat je een aantal foto's hebt laten nemen met jullie poezen. Zou ik ook wel willen, wat foto's met onze lieve Tessa. Tis te hopen dat dat gaat lukken.

Voor ons zijn het nog 6 weekjes: komt razendsnel dichterbij.

groetjes
Katrien
30/9/2006



hannelore
26-5-2007
 Meld misbruik18-8-2006 17:00:21

Van harte proficiat!

De foto's kan ik niet bekijken, omdat ik niet weet welke woorden ik moet invullen. Wil je mij die even doorgeven?
gr Hannelore
mijn mail adres: hannelore.ostyn@pandora.be



Sabrina
12-8-2006
 Meld misbruik18-8-2006 18:32:17

Hey Wendy,

ik ben razendbenieuwd om je foto's en verslagje te lezen, maar ik kan op geen van beide manieren inloggen... Kan je me uitleggen hoe ik dit het beste doe?
groetjes!



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik18-8-2006 18:36:59

Hey

Normaal moet je gewoon op die sites kunnen geraken, maar op de zustersite is de login wijtrouwen en het paswoord: forum. (of omgekeerd ;))
(en mercikes voor te willen gaan zien en voor al te zijn gaan kijken!)

Wendy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...