Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jan darthet - photo art

18-8-2006 14:39:33
hallo,

wij zijn nog aan twijfelen tussen twee fotografen. Photoart uit Handzame en Jan Darthet uit Brugge. Heeft er iemand reeds met een van deze gewerkt en wat zijn de ervaringen? De fotografe van Photoart hebben we al gezien en was echt heel vriendelijk. Fotograaf Darthet nog niet gezien of gesproken dus weten we niet wat we van hem moeten verwachten.

-
1-1-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 559

Eveline
26-8-2006
 Meld misbruik18-8-2006 17:38:16

Hoi,
Mijn zus trouwt zaterdag en haar fotograaf is Jan Darthet. Ikzelf heb al een fotoreportage gehad bij hem en ben echt zeer tevreden. Heel vriendelijke man, ook zijn vrouw die hem assisteert! Heel persoonlijke aanpak en prachtresultaten!
Veel succes alvast!

Mieke
15-6-2007
 Meld misbruik19-8-2006 14:53:39

Hallo, wij trouwen 15/06/07. Wij hebben ook gekozen voor Jan Darthet. Eigenlijk puur op wat we van zijn werk gezien hebben, bij hem in de winkel. Ziet er allemaal heel mooi uit, en vooral vlot. Niet gemaakt.
Laat nog eens weten wie je nu kiest!
Groetjes,
Mieke

Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik19-8-2006 22:40:23

Hallo,

Wij hadden Jan Darthet voor onze huwelijksreportage. Het is een héél relaxe samenwerking. Jan is super sympthatiek en we hadden het zo naar ons zin met hem.
Het resulataat was echt verbluffend mooi! Iedereen die onze album ziet is er helemaal weg van en vol lof.
Ik zou zeker geen seconde twijfelen!

Groetjes,
Sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...