Terug naar overzicht
heywij trouwen ook enkel voor de wet en dan nog niet eens uitgebreid (dat kan hier niet).We doen direct na de ceremonie een receptie in onze tuin, dus ik hoop dat de mensen die naar de receptie komen ons ook zullen opwachten aan het districtshuis, het is maar 10 min. wandelen.
Hey hannelore, Ook wij trouwen alleen voor de wet. Als ik het mag geloven, zal het gemeentehuis te klein zijn. Dus je hoeft niet te panikeren.Ik denk wel dat de kindjes naar juf Hannelore zullen komen kijken. Groetjes Kris25/08/2006
HeyIk heb het wel zo'n beetje gevraagd aan de mensen. Niet rechtuit, maar zo 'ge zijt welkom hoor' Wij trouwen natuurlijk voor de kerk. Maar ik zou het zeker laten weten dat het toegestaan is om te komen.GroetejsVicky09.09.06
heywij trouwen ook enkel voor de wet niet uitgebreid en als ik het mag geloven gaan er veel mensen komen.er is dan wel nog een kleine receptie van een half uurtje in het gemeentehuis.grtjs
Hey hannelore,Don't worry :-)Wij zijn ook enkel voor het gemeentehuis getrouwd en ook uitgebreid (vorig jaar 20/08) en het regende pijpestelen, verschrikkelijk gewoon. Toch was er meer dan 100 man aanwezig in het gemeentehuis. Het was echt prachtig! Wij hadden wel op onze uitnodiging vermeld dat de mensen welkom waren om samen met ons in het gemeentehuis te vieren. Dus ik ben zeker dat er mensen zullen zijn hoor! Veel succes, groetjes evifoto's: www.kenny-evi.com