Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

veel ?? mensen??? hopelijk!!

18-8-2006 13:32:22
Hallo wij trouwen enkel voor de wet, maar dan wel uitgebreid. Er mag iemand komen om te zingen, voorlezen, ...
Ik ga dan ook op mijn uitnodigingen schrijven dat de mensen mogen komen, maaar ik vrees een beetje.
Ik hoop dat er mensen komen , maar voor de wet laten ze het meestal afweten he.
Ik geef ook les in een kleuterklas, maar 20 km hiet vandaan. Dus ik vrees dat mijn kindjes er ook al niet zullen zijn.
Zelf vragen: "je komt toch ook he!" Nee dat doe ik niet. Ik wil de mensen zeker niet verplichten op een vrije zaterdag in een verlengd weekend.

Gr Hannelore

hannelore
26-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 347

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik18-8-2006 14:01:49

hey
wij trouwen ook enkel voor de wet en dan nog niet eens uitgebreid (dat kan hier niet).
We doen direct na de ceremonie een receptie in onze tuin, dus ik hoop dat de mensen die naar de receptie komen ons ook zullen opwachten aan het districtshuis, het is maar 10 min. wandelen.

kris
25-8-2006
 Meld misbruik18-8-2006 15:32:38

Hey hannelore,

Ook wij trouwen alleen voor de wet. Als ik het mag geloven, zal het gemeentehuis te klein zijn.
Dus je hoeft niet te panikeren.
Ik denk wel dat de kindjes naar juf Hannelore zullen komen kijken.

Groetjes Kris
25/08/2006

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik18-8-2006 17:14:53

Hey

Ik heb het wel zo'n beetje gevraagd aan de mensen. Niet rechtuit, maar zo 'ge zijt welkom hoor' Wij trouwen natuurlijk voor de kerk. Maar ik zou het zeker laten weten dat het toegestaan is om te komen.

Groetejs

Vicky
09.09.06

davida
8-9-2006
 Meld misbruik18-8-2006 20:08:31

hey
wij trouwen ook enkel voor de wet niet uitgebreid en als ik het mag geloven gaan er veel mensen komen.
er is dan wel nog een kleine receptie van een half uurtje in het gemeentehuis.
grtjs

Evi

Meld misbruik22-8-2006 1:01:19

Hey hannelore,

Don't worry :-)
Wij zijn ook enkel voor het gemeentehuis getrouwd en ook uitgebreid (vorig jaar 20/08) en het regende pijpestelen, verschrikkelijk gewoon. Toch was er meer dan 100 man aanwezig in het gemeentehuis. Het was echt prachtig! Wij hadden wel op onze uitnodiging vermeld dat de mensen welkom waren om samen met ons in het gemeentehuis te vieren. Dus ik ben zeker dat er mensen zullen zijn hoor! Veel succes, groetjes evi
foto's: www.kenny-evi.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...