Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help! Steun nodig!

  18-4-2012 18:29:49
Dag toekomstige bruidjes,
Met nog 27 dagen op teller, begin ik over alles en nog wat te twijfelen.
Het meeste is geregeld maar ik begin steeds meer te twijfelen over alles.
Vandaag mijn jurk gehaald en ook mijn proefkapsel laten doen.
De jurk vind ik nog steeds mooi, maar zou mijn verloofde die wel mooi vinden?
Mijn proefkapsel was niet zoals het hoorde en mijn vriendin heeft me meteen 2 alternatieven voorgesteld, maar omdat ik twijfel kan ik geen beslissing nemen.
Ik word helemaal gek van alles. Net nu iedereen begint te vragen 'En nog niet zenuwachtig?, Alles geregeld?'
Het enige waar ik niet over twijfel is mijn aanstaande, elke dag ben ik meer en meer zeker dat hij de man is die ik wil.
Maar denk hij dat ook over mij? De laatste dagen begin ik echt meer op een bridzilla te lijken!
Iedereen zegt dat mijn gedrag normaal is maar neem dan maar beslissingen! : (
Zo nu heb ik mijn hart gelucht, ik moest het aan iemand kwijt die ook in mijn schoenen staat.
Hebben diegene met nog enkele dagen op de teller ook hier last van?
Twijfelende groetjes,
Bridzilla???

Sonja
16-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1301


dorien
5-5-2012
 Meld misbruik18-4-2012 18:39:46

heej wat jij hier post is voor mij heel bekend een tweetal weken geleden.
op de moment geen stress :) laatste nachten aan het doen en dan verlof!
ik verveel mij deze dagen zelfs wat --> wat gaat dat geven na den trouw :s?!



stefanie
19-5-2012
 Meld misbruik18-4-2012 19:11:48

hey,
Met nog 30 dagen op de teller, ook hier koudwatervrees.
Alles tot in de puntjes geregeld, kan nog maar weinig verkeerd gaan.
Maar is het wel de juiste beslissing om te trouwen? man, man, man,
De twijfels slaan toe, ondanks we al meer dan 10 jaar samen zijn, vraag ik me af of trouwen wel de juiste beslissing is geweest.
Eigenlijk vind ik dit zeer erg van mezelf, ik hoop dat de twijfels overgaan en het gewoon aan de druk ligt.

Knuffel



Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik18-4-2012 19:33:25

Hier komt het ook alsmaar dichter en zelf maak ik me niet druk, maar iedereen rondom mij maakt me gek! Of ze bellen mij voor de vrijgezellen of ze willen mijn mening voor kledij of ze vragen wat er te eten is of ze verwittigen me dat er werken zijn op de route naar de zaal of ze vragen zich af of ik niet beter naar de zonnebank zou gaan... Grrr, ik ben kalm, laat mij gewoon met rust allemaal ;)



Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik18-4-2012 22:33:06

Hier begint het ook te spannen!!! Heb al 2 nachten zeer slecht geslapen, gewoon het gedacht dat het nog maar 1 maand is... Dat belooft voor de laatste dagen :)
Al die twijfels zijn perfect normaal. Is ook iets dat je waarschijnlijk maar 1 maal in je leven doet hé. Wij zijn ook al 10 jaar samen en hebben al 2 kindjes maar nu wordt het "echt"



An
18-5-2012
 Meld misbruik19-4-2012 10:56:25


Hier ook nog klein maandje te gaan en ik twijfel ook aan alles en moet nog heel wat regelen. Momenteel heb ik ook veel te veel tijd om na te denken en te piekeren en dat is niet zo goed voor mijn gemoedstoestand :(.

Uiteindelijk komt het allemaal wel goed zeker?



Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik19-4-2012 11:44:04

Hey,
een week of 3 geleden had ik ook Stress, van alle wat nog gedaan moest worden, nu is alles klaar en is er geen stress te bespeuren! Iedereen vraagt wel en al nerveus,... gewoon laten passeren, niet aan denken,...
Alles is klaar dus heb ik niet echt meer iets te doen, mijn jurk en de kledij van de kindjes ga ik 4mei gaan ophalen, de kostuums van de bruidegom en de suite ga ik ook diezelfde dag afhalen, mijn moeder vind dit veel te laat, maar anders hangen ze daar toch maar thuis,...

Niet te veel panikeren, maar genieten!



groetjes,
Ellen



veerle
25-5-2012
 Meld misbruik19-4-2012 19:22:25

idem hier
nog 35 dagen en ik word nu al gek
maar alles komt goed ;)



An
18-5-2012
 Meld misbruik19-4-2012 22:32:33

Pff echt alles begint mis te gaan... Na het twijfelen aan kapsel, jurk, bedankjes, problemen bij bevestigingen van receptie etc... duiken er nu overal gezondheidsproblemen op...

Mijn schoonvader heeft een dikke week geleden een zware hartoperatie moeten ondergaan naar aanleiding van hartinfarct in maart. Hij zou maar 1 of 2 dagen op intensieve moeten liggen en dan zou hij verder goed kunnen revalideren en zou hij weer bijna fit moeten zijn voor onze trouw. Maar ondertussen ligt hij nog steeds op intensieve met een longontsteking erbovenop die ze maar niet onder controle krijgen... Hij keek er zo naar uit en is nu zelf helemaal gefrustreerd dat het zo loopt omdat hij nu ook beseft dat hij er geen hele dag bij kan zijn... Op zich geen probleem en wij begrijpen dat ten volle en we hebben hem er liever voor een deeltje gezond bij dan helemaal niet of heel vermoeid de hele dag natuurlijk! Er zijn genoeg dingen waar hij kan inpikken en hij heeft in de buurt een hotel geboekt waar hij kan gaan rusten als het moet. Ik hoop echt dat hij het een beetje van zich af zal kunnen zetten en zich op de genezing kan concentreren.

Vandaag is dan ook de grootmoeder van mijn verloofde die 93 is in het ziekenhuis opgenomen met hepatitis...

Ben beetje een emo-wrakje aan het worden...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...