Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zou het vandaag zover zijn?

18-8-2006 13:01:30
Hallo bruidjes,

Ik ben heel nieuwsgierig of het vandaag onze vrijgezellenavond is. We moeten nu al drie weken lang iedere vrijdagavond vrij houden omdat het wel eens zo ver zou kunnen zijn. Maar tot nu toe is er nog niets gebeurd. Ik heb echt het gevoel en het vermoeden dat het vanavond zo ver is. Ik zit momenteel nog op mijn werk. Ik zal dus vol spanning naar huis gaan straks... Het enige dat we op voorhand gevraagd hadden, was dat de vrijgezellen van mijn vriend en die van mij op dezelfde dag zou zijn en dan we laat op de avond met al onze vrienden (de mannen en de vrouwen) zouden samenkomen. We zullen wel zien of ze er naar geluisterd hebben;-) In ieder geval moeten we allebei de vrijdagavonden vrijhouden en morgennamiddag moesten we ook al vrij houden omdat een vriend van ons op bezoek zou komen. Diezelfde vriend regelt ook de vrijgezellen van mijn vriend. Heeft er dit dus iets mee te maken en is er zaterdag ook iets gepland? Ik weet het niet...

groetjes,

marjolijn

9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 313

Ina
28-4-2007
 Meld misbruik18-8-2006 14:43:32

Pff bang afwachten dus,zal wel super worden.
Geniet er van als het echt vanavond is en we verwachten een uitgebreid verslag hé.
Groetjes Ina en veel plezier

Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik18-8-2006 14:44:10

Spannend! 't zal heel tof worden denk ik zo. Geniet er in ieder geval met volle teugen van!

Wendy

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik18-8-2006 17:13:16

Amai klinkt allemaal heel spannend. Tzal zeker goed georganiseerd zijn. Ik heb de mijne 2 weken geleden gehad en ben nog altijd aant nagenieten!

Groetjes

Vicky
09.09.06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...