Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Binnenlocatie gezocht!

18-8-2006 12:24:09
Hey

Sorry hoor, maar ik doe nog eens een oproep voor een binnenlocatie voor onze foto's. Omgeving Antwerpen of Waasland.

Ik heb al verschillende musea in antwerpen gebeld, maar die zijn niet bereid om wat langer open te houden. Op 1000 zonnen en garnalen had ik het kasteel van bornem gezien wat wel mooi is, maar daar is het ook niet mogelijk om binnen foto's te nemen. En nu? We weten het echt niet. Ik vind het helemaal niet erg als het slecht weer zou zijn, behalve voor die foto's. En het begint dringend te worden.

Groetjes

Vicky
09.09.06

9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 412

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik18-8-2006 13:28:23

Hey Vicky,

Ik kan je niet helpen met een binnenlocatie in jouw buurt.
Maar in uiterste nood kan je mss op maandag 11/09 nog foto's laten nemen. Dan zijn de musea waarschijnlijk wel open. Ik weet dat mijn oplossing niet echt gepast is omdat zo dichtbij nog te regelen (je dagplanning enzo) maar ik denk dat je toch geen binnenlocatie zal nodig hebben. Ik neem altijd de laatste 3 weken van september verlof en ik heb nog nooit slecht weer gehad gedurende mijn congé. Dit jaar begint mijn verlof op 09/09 dus hoop ik met jou mee op stralende zon!!!
Regen of zon, héél véél plezier op jouw grote dag! Geniet ervan!

Isabel & Hans
01/09/07

gert
12-11-2005
 Meld misbruik18-8-2006 14:36:59

Hey Vicky,

Je spreekt over het kasteel van Bornem en daardoor dacht ik aan het volgende : in Bornem is naar mijn mening een erg leuke en mooie winkel nl. Het Notarishuis. Het is een interieurzaak in een groot "landhuis" en echt ingericht als een chique huis : je kan erin rondlopen van de kelder tot de zolder ! Misschien is dat een ideetje als binnenlocatie ? Ze hebben ook een prachtige tuin, dus als het tussenin zou ophouden met regenen, kan je ook nog even naar buiten (maar laten we hopen dat het totaal niet zal regenen natuurlijk !).
Natuurlijk moet je daar ook wel eens nagaan tot hoe laat je daar terecht kan hé.

www.notarishuis.be

Groetjes,
Gert
12/11/2005

sophie
8-9-2006
 Meld misbruik19-8-2006 3:53:59

Het pomphuis in antwerpen is ook wel leuk, ik heb dit gezien bij een collega. zijn wel leuke foto's
En als het goed weer is (laat ons hopen) kan je ook foto's op de kaai maken.
Groetjes sophie.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...