Terug naar overzicht
Hey Vicky,Ik kan je niet helpen met een binnenlocatie in jouw buurt.Maar in uiterste nood kan je mss op maandag 11/09 nog foto's laten nemen. Dan zijn de musea waarschijnlijk wel open. Ik weet dat mijn oplossing niet echt gepast is omdat zo dichtbij nog te regelen (je dagplanning enzo) maar ik denk dat je toch geen binnenlocatie zal nodig hebben. Ik neem altijd de laatste 3 weken van september verlof en ik heb nog nooit slecht weer gehad gedurende mijn congé. Dit jaar begint mijn verlof op 09/09 dus hoop ik met jou mee op stralende zon!!!Regen of zon, héél véél plezier op jouw grote dag! Geniet ervan!Isabel & Hans01/09/07
Hey Vicky,Je spreekt over het kasteel van Bornem en daardoor dacht ik aan het volgende : in Bornem is naar mijn mening een erg leuke en mooie winkel nl. Het Notarishuis. Het is een interieurzaak in een groot "landhuis" en echt ingericht als een chique huis : je kan erin rondlopen van de kelder tot de zolder ! Misschien is dat een ideetje als binnenlocatie ? Ze hebben ook een prachtige tuin, dus als het tussenin zou ophouden met regenen, kan je ook nog even naar buiten (maar laten we hopen dat het totaal niet zal regenen natuurlijk !).Natuurlijk moet je daar ook wel eens nagaan tot hoe laat je daar terecht kan hé.www.notarishuis.be Groetjes,Gert12/11/2005
Het pomphuis in antwerpen is ook wel leuk, ik heb dit gezien bij een collega. zijn wel leuke foto'sEn als het goed weer is (laat ons hopen) kan je ook foto's op de kaai maken.Groetjes sophie.