Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vruchtbare week geweest

  18-4-2012 1:28:18
Na 2 weken non stop gewerkt te hebben, hebben we toch wat kunnen schrappen van ons lijstje

Ondertrouw op het gemeentehuis
uitnodigingen gekozen
en vandaag is de pastoor bij ons thuis geweest voor een eerste gesprek
we waren super zenuwachtig hiervoor, maar het is echt reuze meegevallen
nu kunnen we heel de mis ineen gaan steken, zonder eucharistie maar met veel eigen inbreng gelukkig.

Het begint nu allemaal toch stilaan snel te gaan, oef
klinkt mss raar maar met nog een goei 4 maand te gaan, beginnen er toch al wel wat zenuwen op te komen.

stef
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 907


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-4-2012 8:20:11

Wij trouwen een week later...en ik ken het gevoel :-)
Elke keer ik hier op de aftelklok kijk denk ik....amai...nog maar zo veel dagen...:-)
Het zal nog heel snel gaan allemaal!!!

groetjes



Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik18-4-2012 12:59:58

Hey Stef!

Geloof mij, die laatste maanden gaan echt supersnel voorbij! Met nog 72 dagen op mijn teller, spelen die kriebels me ook vaker en vaker parten :-)

Vergeet vooral niet te genieten van die voorbereidingen want hoe je het ook draait of keert, die ene dag is in een flits voorbij!

Groetjes
Melissa



stef
1-9-2012
 Meld misbruik18-4-2012 14:26:20

Genieten doen we er zeker van, brengt wel een beetje een gezonde stress, het geeft een leuk gevoel als je ziet dat je speciale dag beetje bij beetje vorm begint te krijgen, nu we hebben nog steeds een hele boel te regelen, en met onze drukke jobs, is er niet altijd tijd voor, maar komt allemaal goed.

De zenuwen zijn meer een vorm van excitement, een gevoel van goh was het al maar zo ver. Kan niet wachten om ja te zeggen tegen de vrouw van men leven.

Nog 135 dagen te gaan, spannend!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...