Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Witte schoenen bruidegom

  17-4-2012 21:12:03
Hooi iedereen mijn hubby to Be zoekt nog witte trouwschoenen. Een echte obsessie waar hij niet van wilt wijken :D weten jullie adresjes want ik vind nergens ietsinteressants. Groetjes

Anne
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1574


Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik17-4-2012 23:02:43

Heb eens gekeken op brandos.be en daar hebben ze 2 paar. Maar misschien dat je dat in een winkel voor ceremoniekleding ofzo ook vindt.



anke
9-6-2012
 Meld misbruik18-4-2012 11:53:02

www.trouwschoenenvoormannen.nl
Dit is de site van Tsjari in Breda.
De laatste keer dat ik gekeken heb was er ook een collectie witte mannenschoenen.

Veel succes nog
Anke xxx



Elke
3-8-2012
 Meld misbruik18-4-2012 18:39:38

Mocht je toevallig van Limburg zijn en het zien zitten om de grens over te steken, in Maastricht hebben ze een winkel vol geklede mannenschoenen in alle kleuren, ook witte normaal gezien. Ik weet de naam van de winkel niet, maar hij ligt langs de enige weg die je op kan om van het station naar de winkelstraten te lopen en dan ligt hij wel over de maas, dus aan de binnenstad-kant van de stad.



Elke
3-8-2012
 Meld misbruik22-4-2012 20:50:25

Weet ondertussen de naam van de winkel: Van Lier. Twee paar witte trouwschoenen voor mannen zien staan.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info