Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jokakaarsen awoe

  17-8-2006 23:40:32
Amai zenne,
Enkele weken geleden nam ik contact op met Jokakaarsen om een kaars te bestellen. Toen zeiden ze dat ze in verlof gingen en dat ik me geen zorgen moest maken, binnen dezelfde week zou die klaar zijn.
Dus ik ga een goeie twee weken geleden naar hun zaak (de eerste werkdag na hun verlof) direct langs om de kaars te bestellen. Zeggen ze dat we de kaars pas deze week woensdag - twee dagen voor de trouw konden komen halen (10 dagen later ipv de beloofde 2/3 dagen). Omdat het voor ons een hele rit was en we pas vandaag meer in de buurt moesten zijn, besloten we ze vandaag - donderdag, de dag voor de grote dag af te halen. We komen aan en krijgen de boodschap dat de kaars nog nie gemaakt is en dat het ook niet meer zou lukken voor vandaag. Mijn toekomstige heeft zich dan eens goed kwaadgemaakt en toen kon de kaars plots wel nog gemaakt worden - we moesten 15min wachten.
Komen ze na een kwartier terug, met de verkeerde naam erop. Tot twee keer toe! Terwijl we op de bestelbon zeer goed gekeken hadden dat ze de naam juist schreven...
UIteindelijk wel alles gekregen maar toch geen service zoals ik verwacht had en niet eens een sorry!
Mooie kaarsen, dat wel, maar medeleven en stiptheid zijn ook wel wat waard!

Groetjes
een bruid die over 24uur definitief van 't straat is


18-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1019


hannelore
26-5-2007
 Meld misbruik20-8-2006 10:06:56

amai, dat is geen werk!
hopelijk een super dag gehad??
groetjes Hannelore


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...