Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eten voor dj???

17-8-2006 22:11:28
Hallo,

Ik ging vandaag naar mijn feestzaal en ik vroeg aan die mevrouw:"wat geef je aan de dj, eten/drinken??"
Ze zei dat hij normaal gezien mee eet en drinkt met de mensen van het feest.

Amai, een dj kost eigenlijk al heel veel geld he en dan nog eens een volledige menu??

Hoe doen jullie dat????
groetjes Hannelore

26-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 413

31-3-2006
 Meld misbruik18-8-2006 8:04:23

Wij hadden dit op voorhand gevraagd aan de Dj of hij al dan niet mee eet. Hij kwam pas tegen 10 uur en heeft dus niet mee gegeten wel drinkt hij wat hi wil tijdens het dansfeest.

groetjes
Davine

18-8-2006
 Meld misbruik18-8-2006 8:06:51

bij ons eet de dj ook niet mee, heb dit eerlijk gezegd nog nergens gezien, hij komt pas na het eten

9-9-2006
 Meld misbruik18-8-2006 9:14:04

Bij ons is het zo dat indien we wensen dat hij reeds vroeger komt dan 10u dat ze dan wel iets mee-eten maar als ze maar later komen is het enkel de drank tijdens het dansfeest dat voorzien wordt.

groetjes
Ann-Sophie
09.09.06

24-6-2006
 Meld misbruik18-8-2006 9:23:29

onze DJ was daar vanaf 20u om de muziek gedurende heel de avond te verzorgen. Ik heb hem niet zien mee-eten, zal ie waarschijnlijk voor het feest gedaan hebben (tussen 19-20u als wij nog buiten staan of zo?). Hij zat in ieder geval niet aan de ere-tafel, hihi...
Ik denk dat als de DJ eet dat dit eerder in de keuken of zo gebeurt, toch zeker niet tussen je gasten.

12-5-2007
 Meld misbruik18-8-2006 10:23:13

Wij hebben ook gevraagd of we een maaltijd moeten voorzien voor de DJ.

Dit moest voorzien zijn aangezien hij daar al vroeg zal zijn om alles klaar te zetten. En aangezien hij van een eindje moet komen, is voordien eten geen oplossing voor hem.

Op de huwelijken die ik al bijgewoond heb, zat de DJ altijd mee aan tafel voor de maaltijd.
't Is misschien streek/zaal afhankelijk?

Ilse
12 mei 2007

25-11-2006
 Meld misbruik18-8-2006 10:50:34

Hallo,
ik sta hier met verstomming en val bijna achterover. Dat je voor de fotograaf en videograaf iets voorziet ok, maar de DJ? die kan toch zeker wel op voorhand iets eten. Anders vind ik het precies profiteren hoor. die mannen kosten al meer dan genoeg. Wij voorzien iets voor de foto- en videograaf, maar die zitten apart, dus zeker niet bij ons mee aan tafel en krijgen ook een andere menu. Je vraagt dat best eens aan je feestzaal, die geven dan suggesties over een kleinere menu voor de fotograaf, maar de DJ, seves moet je de chauffeur ook nog laten mee-eten.

Dominique
25.11.2006

Meld misbruik18-8-2006 11:17:36

Wij mensen van
www.videomanie.be
komen met 2 personen van 's morgens vroeg tot de volgende morgen filmen,en wij brengen ons eten mee.Omdat wij komen om te werken.En het is al duur genoeg.Ik ken D.j.'s die zelfs hun vriendin of vrouw meebrengen(om te eten).Schandalig als je pas van huis komt en je moet nog mee-eten.
Groetejes
Theo

Meld misbruik18-8-2006 12:10:53

ikke ... http://users.telenet.be/lebart

ik wil zelfs liever geen eten, het is gewoon ongemakkelijk daar tussen de gasten te zitten of aan te schuiven aan een buffet.
Zelfs als je tijdens het eten de muziek moet verzorgen.

Als het diner wat uitloopt en ik moet wachten voordat ik in actie kan treden, kan een klein desertje me echter wel bekoren.

Vriendin of vrouw meepakken ... helemaal onprofessioneel imo, misschien nemen ze ook een stel vrienden mee die sowieso op de dansvloer staan en den ambiance verzekeren ...

26-8-2009
 Meld misbruik18-8-2006 12:51:43

Wij hebben dit ook aan de DJ gevraagd, maar we moesten niks voorzien, hoewel hij al vanaf de receptie aanwezig zal zijn.

Eigenlijk maar normaal he?! Ik moet op mijn werk toch ook zelf voor mijn eten zorgen??!!

groetjes
Katrien

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik18-8-2006 15:12:20

hallo,bij ons staat in het contract van de dj dat er 2 menu's moet voorzien zijn voor hen.anders kwamen ze niet.goedkoop zijn ze alleziens ook niet.
groetjes pascale

Nele
9-6-2007
 Meld misbruik19-8-2006 11:58:59

Hey iedereen,

Onze DJ komt vanaf de tafelafroeping en vraagt de ganse menu mee te eten behalve dessert. 't Is een afspraak die je onderling maakt. Ok, DJ is misschien niet goedkoop en dan nog bijna een volledige menu extra, maar de DJ verzorgt ook vanaf 20u muziek aan tafel, vind ik niet onbelangrijk.

Groetjes, Nele.

An
13-8-2005
 Meld misbruik20-8-2006 19:51:52

Hoi Hannelore,
Wij hadden voor niemand eten voorzien: niet voor de fotograaf, ceremoniemeester en DJ. De DJ dronk natuurlijk wel mee.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik21-8-2006 10:21:43

Hey,

onze DJ komt pas na het eten, maar ik ga hem wel voorzien bij het dessertbuffet.

Inderdaad, een DJ kost al geld genoeg en mocht hij vragen om mee te mogen eten, dan zou ik broodjes voorzien. Maar dat is bij ons dus niet het geval.

Onze fotograaf eet 's middags wel een hapje mee tijdens de brunch, maar hij blijft dan ook de hele dag bij ons.

Groetjes,
Lieve

kris

Meld misbruik21-8-2006 12:18:48

Als een dj er moet zijn vanaf de receptie bv. om 17 u en die moet daar draaien tot soms 6u. 's morgens is het maar normaal dat je hem vraagt of ie wil meeëten. Als was het maar 1 gerecht of bv. een belegd broodje.
Bij mij is het meestal zo dat ik pas na het hoofdgerecht (tijdens dessert) toekom. Dan hoef ik ook geen eten, ik heb het zelfs liefst op die manier. Verlang je echter dat de dj daar staat (voor wat eigenlijk???) als eerste, dan vind ik het maar normaal dat ten eerste hij voor die uren extra betaald wordt en dat hij minstens een broodje krijgt. Trouwens, de dj zo vroeg laten komen is niet zo goed, die staat hem daar ook maar te vervelen. En achtergrondmuziek draaien kan in elke gerespecteerde zaal!. Wat betreft de kosten van een dj vind ik dat er hier ook veel overdrijven, ik bedoel: reken eens uit wat de totale kostprijs is van je huwelijk! Kijk dan naar het aandeel van de dj......dit is maar een fractie van het budget. En over wat spreken de mensen achteraf?? Juist: 1/ over het eten en 2/ over de muziek, de ambiance. DUS een dj is belangrijk: doe er dan niet zo degenererend over. Hij kost maar een fractie van je feest maar hij moet er wel voor zorgen dat je feest lukt!

Christiaan

Meld misbruik22-8-2006 18:22:18

hey hallo ik ben zelf reeds jaren dj bij Ludwigs discobar.Het is bij ons geen verplichting om mee te eten we zijn tenslotte op ons werk. groetjes en alvast proficiat

David

Meld misbruik23-8-2006 0:18:21

Hallo Hannelore,

Idd een dj/discobar kost geld, maar dit mag je ook niet in de enge zin gaan bekijken per slot van rekening zijn wij voor een trouwfeest soms een volledige dag+nacht in de weer. Onze materialen inladen, naar de plaats van het avondfeest rijden, installeren (indien de lokatie op enige afstand ligt, beschik je niet altijd over de nodige tijd om nog 's naar huis te gaan. Daarom dat er soms eten voorzien wordt voor de dj('s).

Met vriendelijke groet,

David

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...