Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huifkar in winter

17-8-2006 19:17:20
Hoi bruiden (en bruidegommen)
Half februari is het zover. Nu waren wij over het vervoer aan het nadenken. Wij kunnen via kennissen heel goedkoop een huifkar bekomen. Ik vind dat wel heel mooi en praktisch (iedereen zit samen), maar dit is midden in de winter. Wat zouden jullie doen? Of welk vervoermiddel kiezen andere winterbruiden.
Groetjes

17-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 339

24-6-2006
 Meld misbruik17-8-2006 20:15:23

oei, dat zou wel eens een huiverkar kunnen worden...

Misschien kan je dekens voorzien zodat iedereen zich kan induffelen, dat kan wek gezellig zijn maar misschien moeilijk combineerbaar met de mooie kledij? Het hangt er ook vanaf hoelang je er op de huifkar moet zitten he.

Veel plezier met de voorbereidingen

23-12-2006
 Meld misbruik17-8-2006 22:12:21

Wij nemen een oldtimerbusje met 3 auto's. Lijkt me alleszins een leuk idee, maar hou er rekening mee dat trouwkledij en suitekledij meestal niet voor de buitenlucht in de winter gemaakt zijn. Dus misschien best even afchecken zodat mensen niet te veel kou lijden. De afstand speelt natuurlijk ook een rol.
Succes ermee !

31-3-2006
 Meld misbruik18-8-2006 8:07:02

Wij hadden eerst ook het idee om met een huifkar te rijden. We zij op 31 maart gehuwd en toen was het ook nog fris. Maar de cermoniemeester heeft het ons afgeraden omdat we te grote afstanden moesten afleggen. Eerst 5 km naar het stadhuis dan een 10 naar de kerk en dan nog eens 5 naar de feestzaal. We zouden te land onder de baan zijn. En toen hebben we gekozen voor een oldtimer bus. Idereen zit dan ook samen. En t is lekker warm.

groetjes
Davine

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik18-8-2006 13:50:16

Ook wij nemen een huifkar, ik vind dat super...

Wij hebben thuis zelf een koets en rijden er ook soms mee als het wat kouder is, we voorzien dan dekentjes (waterafstotend en dik gevoerd). Onze koets is niet overdekt, een huifkar wel natuurlijk en dat zal zeker wat wind tegenhouden... O zooo gezellig!

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik18-8-2006 14:23:06

Zelf trouw ik niet in de winter, maar mocht ik in de winter trouwen dan zou ik toch ook een huifkar nemen. Met veel dekentjes welliswaar!

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik18-8-2006 15:39:51

Bedankt voor jullie reacties.
Eigenlijk valt de afstand mee. Alles samen is het zo'n 5 km.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...