Terug naar overzicht
oei, dat zou wel eens een huiverkar kunnen worden...Misschien kan je dekens voorzien zodat iedereen zich kan induffelen, dat kan wek gezellig zijn maar misschien moeilijk combineerbaar met de mooie kledij? Het hangt er ook vanaf hoelang je er op de huifkar moet zitten he.Veel plezier met de voorbereidingen
Wij nemen een oldtimerbusje met 3 auto's. Lijkt me alleszins een leuk idee, maar hou er rekening mee dat trouwkledij en suitekledij meestal niet voor de buitenlucht in de winter gemaakt zijn. Dus misschien best even afchecken zodat mensen niet te veel kou lijden. De afstand speelt natuurlijk ook een rol.Succes ermee !
Wij hadden eerst ook het idee om met een huifkar te rijden. We zij op 31 maart gehuwd en toen was het ook nog fris. Maar de cermoniemeester heeft het ons afgeraden omdat we te grote afstanden moesten afleggen. Eerst 5 km naar het stadhuis dan een 10 naar de kerk en dan nog eens 5 naar de feestzaal. We zouden te land onder de baan zijn. En toen hebben we gekozen voor een oldtimer bus. Idereen zit dan ook samen. En t is lekker warm.groetjesDavine
Ook wij nemen een huifkar, ik vind dat super...Wij hebben thuis zelf een koets en rijden er ook soms mee als het wat kouder is, we voorzien dan dekentjes (waterafstotend en dik gevoerd). Onze koets is niet overdekt, een huifkar wel natuurlijk en dat zal zeker wat wind tegenhouden... O zooo gezellig!
Zelf trouw ik niet in de winter, maar mocht ik in de winter trouwen dan zou ik toch ook een huifkar nemen. Met veel dekentjes welliswaar!
Bedankt voor jullie reacties.Eigenlijk valt de afstand mee. Alles samen is het zo'n 5 km.Groetjes