Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van onze dag

  16-4-2012 13:44:09
hallo bruidjes en gommetjes,

Nu ik nog thuis ben, zal ik ervan profiteren om vlug een verslagje neer te pennen van onze dag, die zoals het cliché het wil, omgevlogen is!

De wekker stond op 6u18. Dat was een beetje te vroeg, maar op dat uur staan we normaal altijd op en ik was te lui om hem te verzetten en we zijn dan maar niet meteen opgestaan . Douche genomen, eerste koffie van vele gedronken en naar de kapster gewandeld voor mijn afspraak van 7u30. Ik zou mijn haar laten opsteken, maar heb het toch niet laten doen omdat Tom het liever los ziet (en ook wel omdat los haar warmer is, het was nog erg koud en vrij mistig ook). Gewoon een paar speldjes om het uit mijn gezicht te houden en dat was het. Heel erg "ik" dus ik was tevreden.
Terug naar huis gewandeld en dan valiezen en noodkits ingepakt (gelukkig lagen mijn lijstjes klaar, dus was nauwelijks tien minuten werk). Tom en Jari hadden ondertussen al alles voorbereid voor de koffie en het aperitief 's middags.

Tom is dan het boeket gaan afhalen, Jari heeft een beetje gespeeld/tv gekeken en ik heb me ondertussen opgemaakt en mijn nagels gelakt. Ik was bijna klaar toen Tom terug kwam met de bloemen en ze waren prachtig, precies wat ik besteld had ;-)

Om iets over negen arriveerde de fotograaf en die vertelde dat er een ongeval gebeurd was op de ring (rond Brussel) ter hoogte van Jette, met heel veel file als gevolg.Oei, mijn ouders en getuige moesten daar passeren, gelukkig weet ik dat die tijdig vertrekken (mijn vriendin had al sms gestuurd dat ze op weg was). Nog altijd superkalm en geen stress dus :-)

Tom en Jari zijn zich dan gaan omkleden en toen begonnen de eerste gasten te arriveren. Ondertussen hoorden we dat de file op de ring steeds erger werd en begonnen en paniekerige berichtjes toe te komen. Maar ik maakte me geen zorgen (en dronk sloten koffie). Gelukkig is dan mijn tweede getuige (die in Brussel woont) gearriveerd en zij heeft me in mijn jurk geholpen. Tom stond me beneden op te wachten met de bloemen (die ik dus wel al gezien had) en hij zag er super uit. Veertien jaar samen en ik ben nog altijd verliefd op hem :-)

Een beetje later is mijn eerste getuige gelukkig aangekomen en nog iets later ook mijn ouders. Op een bepaald moment was iedereen weg, mijn schoonvader had iedereen aangemaand om te vertrekken, maar ik vond Tom niet. Bleek hij buiten te staan bij mijn nonkel die nog net op tijd was aangekomen. Iedereen buiten, ik in de auto geholpen door mijn getuigen en allemaal op weg naar het gemeentehuis. Als mijn tweede getuige me uit de auto helpt, realiseer ik me opeens dat ik mijn boeket thuis vergeten ben . Zij heeft haar vriend onmiddellijk opdracht gegeven terug naar huis te rijden om ze te halen (gelukkig wonen we niet ver en waren we te vroeg op het gemeentehuis, we moesten zelfs nog wachten want er was een huwelijk voor ons). Een probleempje: die vriend was wel de getuige van Tom... Op een gegeven moment heeft de ceremoniemeester (van de gemeente) ons aangemaand om naar boven te gaan en gelukkig is de getuige nog net op tijd gearriveerd met mijn boeket!

De dienst op het gemeentehuis is erg kort natuurlijk, maar de muziek was een leuke extra en Jari had een verrassing voor ons: hij had een tekening voor ons gemaakt en heeft een gedichtje opgezegd toen hij de ringen bracht. Was een emotioneel momentje :-)

Dan allemaal terug naar huis voor een glas bubbels en hapjes. Ondertussen de familiefoto's genomen in de tuin. Want hoera, de zon liet zich van haar beste kant zien en quasi iedereen stond buiten (behalve mijn moeder de eeuwige koukleum). Om 12u werd de broodjeslunch geleverd en tussendoor hebben we cadeautjes zitten uitdelen aan ouders en getuigen (de bruidskindjes hadden vooraf al gekregen, zodat ze met de knuffel konden rondlopen op het gemeentehuis) en zelf ook al cadeaus in ontvangst mogen nemen.

De babysit is gearriveerd, we hebben iedereen nog instructies gegeven en zijn dan zelf vertrokken op fotoshoot, een van mijn getuigen is meegegaan als assistente en was zo attent om een fles bubbels mee te nemen zodat we niet zouden omkomen van de dorst

Na de fotoshoot zijn we dan naar de feestzaal doorgereden waar we goed op tijd waren (wij overnachtten op hotel, net als heel de suite en nog een deel extra gasten, maar mijn ouders hebben voor ons ingecheckt zodat wij geen tijd zouden verliezen). Laatste check van de zaal gedaan, en de theelichtjes op tafel gezet (nu ja, begonnen, en de cateraar heeft het meteen overgenomen). Alles zag er perfect uit! En ook hier was er volop zon. De receptie zou in de tent op het terras zijn, en ze hebben de voorkant opengezet en enkele tafels naar buiten gebracht, zodat we buiten van de zon konden genieten (en een oogje houden op het springkasteel voor de kinderen). De eerste gasten kwamen toe, nog voor de suite terug was uit het hotel, maar aangezien dit vooral collega's van ons waren, was het niet zo erg. Een beetje later arriveerden de taxi's trouwens met de suite. De hapjes waren enorm lekker, de service geweldig en de kinderen amuseerden zich ongelooflijk. De receptie is gewoon omgevlogen.

En toen stelden we het eerste probleem vast... een nogal serieus probleem. We hadden een band geboekt voor 's avonds, met PA en licht. De band stond er, maar PA en licht waren niet geleverd. Gelukkig hebben de bandleden het zelf opgelost, snel rondgebeld en op 't laatste moment is er nog PA geleverd. Onze dj had behoorlijk wat licht mee en ze hebben dat gebruikt. Ze hebben ons heel snel verzekerd dat het in orde zou komen, en ik ben na een klein paniekmomentje snel weer rustig geworden. En het is in orde gekomen, het enige minpuntje was dat de soundcheck nu tijdens de avondreceptie heeft plaatsgevonden in plaats van tussen de 2 recepties (maar gelukkig was die receptie dus in de tent en niet in de zaal zelf, dus veel last hebben we er niet van gehad).

Tegen 19u arriveerden onze gasten voor het avondfeest en het was heerlijk om iedereen te zien, zo mooi uitgedost allemaal. We hebben onze getuigen weer even aan het werk gezet om de concerttickets uit te delen en aan de gasten uit te leggen dat ze naar binnen zouden moeten gaan als ze 'hun' artiest hoorden om dan de tafel te zoeken met de bijhorende foto. Dat moment was er al snel. Na de gasten, kwam de eretafel. Onze getuigen en ouders mochten naar binnen op 'Wooly Bully' en zelf kwamen we binnen op 'I got a feeling'. De sfeer bij de gasten zat er al goed in :-)
Heel korte speech gehouden om iedereen welkom te heten en 'ons' optreden aan te kondigen en dan eten. We hebben het eten bewust heel kort gehouden. Er was eerst koud buffet, daarna werd er warm buffet bijgezet en iedereen mocht gaan bijhalen zoveel en zo vaak als hij wilde. Het eten was ook echt superlekker (en ik ben heel moeilijk qua eten). Dan was het al tijd voor het dessertbuffet en meteen daarna werden Tom en ik op de dansvloer geroepen voor de openingsdans. Jaja, hele last minute beslissing, want Tom wilde oorspronkelijk geen openingsdans, maar hij heeft dan voorgesteld om die voor het optreden te doen en voor mij was dat prima :-) We hebben gekozen voor Paul Weller, You do something to me.

Direct na onze dans hebben we iedereen op de dansvloer gevraagd voor het optreden. Hoewel dat aanvankelijk nogal aarzelend was en veel mensen bleven zitten, stond de zaal binnen de kortste keren op zijn kop. The Vicious waren gewèldig! Iedereen stond te dansen en mee te brullen, en de mensen die waren blijven zitten, zijn er ook snel bijgekomen. Het was echt zalig om iedereen zo te zien meedoen.

Na het optreden heeft de dj dan nog het beste van zichzelf gegeven, net zoals onze gasten. Om 1u zijn de eerste gasten vertrokken, ook Jari en de babysit (Jari lag al boven te slapen in een apart kamertje, maar de taxipendeldienst begon pas vanaf 1u en zo had de babysit ook iets aan de avond). Zelf zijn we om 5u precies door de taxi aan het hotel afgezet en ik was toen echt wel uitgeteld.

Tegen 9u waren we wakker. Tom is met Jari gaan zwemmen en daarna zijn we gaan ontbijten. De meeste van onze gasten zaten ook in de ontbijtzaal en dat was nog heel gezellig (ik heb heel veel Dafalgan uitgedeeld ). Toms ouders hebben Tom dan aan de feestzaal afgezet om onze auto op te pikken en hij is ons komen halen (was nog even moeilijk om alles in de auto te laden). Naar huis, babysit afgezet en dan thuis beetje gerust en genoten van het kaartjes en gastenboek lezen.

En zo zit onze mooie dag erop. En hier vinden jullie de foto's:

http://www.jefcelen.be/huwelijksfotograaf/GiTo4/

liefs





Gitte
14-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 29 | Gelezen: 3098


Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik16-4-2012 13:55:12

Geweldig verslag, heerlijke foto's! Een dikke proficiat! Het was overduidelijk een mooie dag, en super dat je ondanks de kleine probleempjes hier en daar toch het hoofd hebt koel gehouden - zo moet dat zijn. Je was een stralende bruid met schitterende blauwe ogen (je zoontje heeft zijn kijkers duidelijk niet van een vreemde) ;-) Geniet van het getrouwde leven!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-4-2012 14:01:11

Hallo Gitte,

Heel leuk verslagje!!
En dat boeket...dat zou ik dus ook nog kunnen vergeten :-) maar het is in orde gekomen!
Je was echt een heel mooi bruidje, je kapsel heel naturel...je straalde echt!!
Heel origineel ook met de concerttickets...de feestzaal zag er ook heel mooi uit!
Dikke proficiat voor jullie 2 en geniet van het leven met jullie 3!!

groetjes



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik16-4-2012 14:13:11

Een hele dikke proficiat!!!! Jullie zagen er supermooi uit!!!! XXXX



An
18-5-2012
 Meld misbruik16-4-2012 14:40:40

Wauw Gitte. Ik heb echt kiekenvel van je verslag en de foto's. Jullie straalden gewoon en de liefde druipt eraf :D. Héél erg leuk om te zien. Waren we al maar 32 dagen verder, dan is't onze beurt.

Geniet nog maar goed na! Gaan jullie nog op huwelijksreis?



Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik16-4-2012 14:42:12

Prachtige prachtige prachtige foto's!!! Mooi, schattig, lief, de sfeer zit erin. Proficiat!!



Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik16-4-2012 15:16:54

Hey

Het leek een leuke dag! Super mooie foto's! Je was supermooi!

groetjes!



Ylenia
18-8-2012
 Meld misbruik16-4-2012 16:14:04

Mooi!



Nawal
16-3-2012
 Meld misbruik16-4-2012 16:31:52

Hoi Gite

Je zag er supermooi uit!!!! En jouw zoon is zo schattig :-)
Foto's zijn prachtig, Jef is toch echt wel een topfotograaf hé?

Nog iets grappigs, 3 leden van the Viscious zijn oud-klasgenootjes van mij :-)

Geniet nog van jouw weekjes (en honeymoon als je er één hebt)

Groetjes
Nawal



Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik16-4-2012 16:36:27

Heel naturel, supermooi!!!



sven
10-8-2012
 Meld misbruik16-4-2012 17:38:00

hey,
super jullie zagen er prachtig uit

grtjs vanessa



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik16-4-2012 17:54:02

wauw!!! kei mooi!!!



Leen
16-2-2013
 Meld misbruik16-4-2012 18:17:16

Supermooi trouwkleed en bruidsboeket (welke bloemen zijn dat precies??)



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik16-4-2012 19:17:23

Héél tof,super mooie foto's,alles zag er tip top uit!!!



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik16-4-2012 19:54:04

Hooo zooo leuke zo'n verslagjes...dank je wel om dit met ons te delen. Je was mooi en toch zag je dat je jezelf was. I like it ;-)
Dank je wel voor de mooie foto's, jullie zien er zo gelukkig uit! Een pracht gezinnetje!
Geniet nog van jullie huwelijksleven samen!



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik16-4-2012 20:52:31

Hoi Gitte,

Dikke proficiat met jullie huwelijk!! Leuk verslagje en mooie foto's,jullie straalden!!

Geniet van het getrouwde leventje samen!!

Groetjes,
Nancy



cindy
1-9-2012
 Meld misbruik16-4-2012 21:05:26

proficiat



pascale
2-6-2012
 Meld misbruik17-4-2012 11:40:36

Wauw! Super mooie foto's en jullie zagen er echt super uit! en zo relaxed.. of is dat maar een gedacht? :-)
in ieder geval van harte proficiat!!





Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik17-4-2012 13:10:41

Heel leuk verslagje! Proficiat!



nathalie
14-4-2012
 Meld misbruik17-4-2012 17:58:35

Dag Gitte,

Alvast proficiat met jullie huwelijk.

Schitterende foto's.
We hadden dezelfde huwelijksdag. We kregen alvast schitterend weer.

Geniet van jullie huwelijksleven.

Groetjes Nathalie



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik18-4-2012 11:40:54

Hoi Gitte,


Dank je wel voor je super leuk verslagje en de foto's!
Alvast een hele dikke proficiat! Jullie straalden nogal zeg:-)

Ik vond je boeketje héél mooi en de schoenen van je aanstaande waren ook heel tof!
Wat heb jij prachtige ogen zeg:-) zo blauw.....

Ik wens jullie nog heel veel geluk toe en geniet nog van jullie witte broodsweken hé:-)

veel groetjes,

Mieke



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik20-4-2012 8:04:16

Iedereen bedankt voor de complimentjes en lieve wensen :-)

@ An: geen huwelijksreis voor ons. Ik heb slechts 20 dagen verlof per jaar en met een schoolgaand zoontje is dat heel weinig (en dan breng ik die liever met ons drietjes door). We gaan wel een citytrip met ons tweetjes doen tijdens een verlengd weekend of zo, we moeten nog beslissen (heb die taak aan Tom toebedeeld, vandaar dat er dus nog niks geregeld is )

@ Nawal: inderdaad, Jef is super (jouw foto's waren ook zo prachtig, dat herinner ik me nog goed). We hebben onze foto's woensdag al ontvangen, zalig gewoon!
Wel grappig dat jenog met enkele bandleden in de klas hebt gezeten. Heb je ze al eens zien optreden? Ze zijn geweldig!

@ Leen: mijn boeket bestaat uit calla's, gemaakt door mijn plaatselijke bloemiste (Bloesem Bloemenatelier uit Vlezenbeek). Ik was er echt heel blij mee, ze staan nu nog steeds even mooi als zaterdag en ook de prijs viel erg goed mee (60 euro).

Liefste bruidjes, geniet nog van de voorbereidingen en dan vooral van de grote dag. Wees net als wij relaxed, dan is het eens zo leuk!
liefs



natje
12-5-2012
 Meld misbruik21-4-2012 18:57:59

wauw prachtige foto's
wij hebben ook jef celen

waar was jullie fotolocatie? vond prachtig

geniet nog maar heeeeeeel goed na
dikke proficiat jullie straalde en zagen er prachtig uit

groetjes



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik21-4-2012 21:20:58

Natje,onze foto's zijn gemaakt aan de tramhalte De Wand. Dat is in Laken, net aan aansluiting met A12/Ring rond Brussel. De grafitti heeft heel mooie, kleurrijke foto's opgeleverd :-)

Voor jou kort het af he, geniet ervan!



natje
12-5-2012
 Meld misbruik21-4-2012 21:56:13

spijtig iets te ver voor ons
wij zijn van kontich.
ja vond super met de grafiti speciaal en geeft idd een prachtig resultaat.

ja nog 20dagen begint idd te korten, alleen da weer he hopelijk veranderd da nog

groetjes



Elke
13-7-2012
 Meld misbruik24-4-2012 20:27:17

Proficiat met jullie huwelijk en bedankt voor het uitgebreide verslag!



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik6-5-2012 0:51:02

Amai het klonk als een supertoffe dag, proficiat! Ook heel mooie foto's! Die concerttickets zijn ook heel wijs, misschien dat ik je idee wel steel :-). Een kennis heeft mij the Vicious ook aangeraden, en zag er inderdaad dikke ambiance uit! Maar we gaan uiteindelijk toch maar voor een dj alleen gaan denk ik. Wie was jullie dj, was dat ook in orde? Geniet nog na van jullie dag met die prachtige foto's :)



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik6-5-2012 9:42:51

Hallo Marjan,
ja, dat optreden van The Vicious was geweldig, gewoon iedereen stond mee te doen. Maar het is natuurlijk wel erg duur (met PA en licht erbij, wat verplicht is, komt het op bijna 3400 euro).
Onze dj was dj Dimi (http://www.djdimidigital.com ) en die heeft er nadien ook nog een leuk feestje van gemaakt!

nog veel plezier met je voorbereidigen!



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik11-5-2012 17:33:00

hey Gitte, heb jij toevallig een losstaande foto van je bruidsboeket? Ik vind hem geweldig mooi, maar ik kan helaas geen foto kopieren vanuit de link van J.C. Alvast bedankt!

bongiorno_a@hotmail.com



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik11-5-2012 18:13:40

Alessia,
ik heb je een mail met foto's gestuurd! Als je die niet krijgt, laat me wat weten (zijn nogal grote bestanden)

-x-


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info