Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 66 dagen

  15-4-2012 19:11:03
Checklist

Nog 66 dagen te gaan, en we zijn super goed op schema

Mijn aanstaande zijn outfit klaar, Voor mij nog enkel kousen en kousenband, kids klaar op één hemd na.

Uitnodigingen gaan morgen de post op, menu kaarten klaar.

Geschenken voor de genodigden zijn op weg naar hier.

Proef make up en kapsel waren supppppppperrrr.

Nu nog wachten op trouwringen, misboekje laatste afwerkingen met foto's, kleine besprekingen met zaal, bestelling doorgeven voor het versieren van ons kerkelijk huwelijk in de tuin.

En dan afstellen tot d-day!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vanessa
22-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1225


sofie
15-8-2023
 Meld misbruik15-4-2012 19:17:05

oh ok dan moet ik nog ni flippen da ons uitnodigiungen nog ni verstuurd zijn ;-)



vanessa
22-6-2012
 Meld misbruik15-4-2012 19:21:34

Neen twee maand op voorhand is nog goed, ik ken er die het vier maand en zelfs meer doen, maar de kans groot dat er een paar het uit het oog verliezen he.

Wij hadden ook de mensen voor het diner al op voorhand verwittigd van hun agenda vrij te houden.

;-)



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik15-4-2012 19:23:24

ja de mensen die we der ZEKER bij willen weten het al van toen de zaal vast lag whahahah



Titia
28-7-2012
 Meld misbruik15-4-2012 19:51:28

Inderdaad :)

Wat hebben jullie als bedankje voor de gasten?

Groetjes!



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik15-4-2012 21:05:46

whaha tita mooie datum ;-) wij hebbe geen bedankjes achteraf ne foto wss



vanessa
22-6-2012
 Meld misbruik22-4-2012 19:39:37

wij hebben bagagelabels die we op het moment voor de feest gebruiken als naamkaartje voor hun plaatsen te geven, en achteraf mogen ze mee naar huis nemen.

Als gift van onze mensen hadden we spaarcentje gevraagd voor onze huwelijksreis , vond het geschenk er wel bij passen.

na drie maand krijgen ze een bedankt foto van hun zelf, ik zelf vind het minder om een foto van ons te sturen na een tijdje beland je toch in een kast en met ééntje van hun zelf doen ze meer

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...