Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

al 20 dagen getrouwd!

  17-8-2006 12:46:46
Hoi

Ondertussen is onze dag alweer 20 dagen achter de rug. Het gaat wel heel snel.
Een verslagje van onze dag!
De avond ervoor zijn we allebei bij onze ouders gaan slapen, dit voelde wel wat raar!
Had een goede nacht achter de rug toen ik rond 6u30 wakker werd. Was heel erg rustig en had er enorm veel zin in, nog even wat gegeten en dan vlug douche genomen en stond om 7u45 bij de kapper om rollen in mijn haar te steken dan om 8u voor de make-up om 8u30 was de make-up klaar en kon ik terug naar de kapper om mijn haar op te steken. Om 9u30 was ook dit achter de rug en kon ik terug naar huis om mijn kleedje aan te trekken enzo. Toen begonnen de zenuwen toch te komen omdat mijn ventje er om 10u al ging zijn. Vlug naar huis, kleed aan, kousen en schoenen aan, juweeltjes aan en was toch op tijd klaar. Daar stond ik dan te wachten tot hij ging aanbellen. Toen was ik echt heel zenuwachtig: hoe gaat hij eruit zien? hoe zal hij mij vinden? Het grote moment: hij belde aan en ik deed open was echt een prachtig moment, we stonden zo naar elkaar te kijken en ik zag echt aan hem dat hij niet wist wat hij moest zeggen was heel emotioneel. Dikke knuffel en zoen en we kwamen weer op onze plooi. Dan vertrokken met fotograaf en video naar strand voor foto's. Was supermooi weer. Zalig op strand. In het begin wat moeite met foto's maar op den duur wordt het leuk. Dan terug naar huis waar de bus aankwam met de rest van de suite. Veel traantjes toen sommigen me zagen, was echt tof!
Dan broodje gegeten thuis met champagne. Daarna allemaal richting stadhuis. Daar stond ook wat volk. Daar duurt het niet zo lang. Terug allemaal in de bus naar de kerk. Toen ik het pleintje van de kerk opreed kon ik mijn ogen niet geloven. Er stonden echt wel heel veel mensen die allemaal voor ons kwamen, een heel raar gevoel. In de kerk wat traantjes gelaten bij de tekstjes die onze getuigen hadden geschreven. Het was echt een mooie mis, heel veel complimentjes gekregen , zeker over onze zangeres (www.artemiss.be ) super!!!Ook ons bruidskindje heeft het heel erg goed gedaan. In het naar buiten gaan heel veel rijst over ons gekregen (als wij geen vruchtbaar huwelijk gaan hebben amaai!) De duifjes losgelaten en dan zijn we vertrokken naar de feestzaal (Salons saint germain)
Eerst de receptie, dat gaat heel vlug voorbij en eigenlijk sta je de hele tijd handjes te schudden en te zoenen. Dan avondfeest, alles was op en top verzorgd en lekker! Onze openingsdans , Nine million bicycles is goed gegaan , je staat daar maar en iedereen kijkt, das raar hoor!
Daarna zijn we er met z'n allen ingevlogen met een supergoede dj (jmc productions) amaai er was nogal ambiance iedereen stond op de dansvloer. Om 3u30 was ons feestje afgelopen. Het was echt een superdag maar het gaan echt wel heel vlug voorbij. Voor de mensen die nog moeten trouwen Geniet echt van elke minuut het gaat zo vlug.

Eva en Nico 28/07/2006


28-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 887



1-9-2006
 Meld misbruik17-8-2006 13:58:40

Proficiat!




8-9-2006
 Meld misbruik17-8-2006 14:13:05

hey
proficiat en zo te lezen was het een super dag hopelijk word het van ons ook zo tof.
grtjs
08.09.06




8-9-2006
 Meld misbruik17-8-2006 14:15:32

hey nog iets vergeten te vragen
wij hebben ook jmc productions wij hebben jan wie hadden jullie?
grtjs 08.09.06




23-6-2007
 Meld misbruik17-8-2006 16:04:33

Een hele dikke proficiat!!

Ik zie dat wijin dezelfde zaal zullen trouwen als jullie.
Wat hebben jullie gekozen als maaltijd?
Heb je nog tips?

Groetjes en bedankt
Peggy
Peggy_verstraeten@hotmail.com
23/06/07




28-7-2006
 Meld misbruik17-8-2006 17:30:38

hoi, wij hadden ook jan en hij was echt super. Hij stond gewoon mee te dansen achter zijn draaitafel! Echt waar, hij is de max! Ben supercontent dat we hem genomen hebben, hij kent zijn vak. De dansvloer is nooit leeg geweest van de hele avond. Iedereen vond het super!

groetjes en succes op jullie trouw




8-9-2006
 Meld misbruik17-8-2006 19:14:51

hey
ben blij te horen dat jan super was daar moeten we dus nie meer mee inzitten.
bedankt
08.09.06




12-8-2006
 Meld misbruik18-8-2006 9:17:54

Hey Eva !

Proficiat met jullie huwelijk !
Wij hadden ook JMC Productions (ook Jan) en onze gasten spreken er nog altijd van dat het zo goed was (is ondertussen al jaartje geleden). De ambiance zat er meteen in, en dat maakt toch al de helft van je feest é.

groetjes,
Sabrina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...