Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrije valk of de kleine graaf???

  14-4-2012 16:04:34
hallo,
Ik ben nieuw en leuk om alle ervaringen te horen. Wij geven een feest voor 170 personen en kunnen echt niet kiezen tussen de kleine graaf of de vrije valk...


sandr
8-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1655


Kevin
19-9-2012
 Meld misbruik14-4-2012 18:32:09

Hoi, Wij geven ons feest in de kleine graaf. Vonden dit een prachtige zaal, het restaurant heeft ook een voortreffelijke keuken. We werden er ook heel goed onthaald, totaal niet opdringerig! Binnen enkele maanden proefdiner, we zijn benieuwd. Wij trouwen in oktober 2012. Succes met de keuze!



Terry
25-8-2012
 Meld misbruik14-4-2012 18:40:14

hey

wij geven ons feest in de vrije valk. Dirk en Ilse zijn heel sympathieke mensen. doen echt hun best om al onze wensen te vervullen en zijn ook helemaal niet opdringerig.
wij kiezen ook voor het landenbuffet en dit samen met mooi weer hopelijk, dan kunnen de mensen ook nog eens genieten van de mooie tuin en de mooie zaal.

grtz



Patrick

 Meld misbruik15-4-2012 11:02:23

Hallo

Ik ben in alle twee de zalen reeds geweesr op een huwelijk. Inderdaad op allebei de plaatsen zeer sympatieke mensen. De kleine graaf vind ik iets stijlvoller als zaal. Hou ook rekening met je gasten. Oudere mensen en diegenen die moeilijk te been zijn moeten trappen doen om dat het eten in de Vrije Valk boven gebeurd en het eten beneden moet gehaald worden. Het kan daar boven in de zomer ook zeer warm worden. DJ`s van het huis zijn allebei van de Kurt-groep en die zijn zeer goed. Het eten was op allebei de plaatsen zeer goed. De tuin in de VV is zeer mooi voor een buitenceremonie.
patrick



Claudia
26-5-2012
 Meld misbruik15-4-2012 13:50:32

Wij geven ons feest op 26 mei in de Vrije Valk! Ook onze ceremonie gaat daar doorgaan. Prijs/kwaliteit gaf voor ons ook grotendeels de doorslag! We zijn ook helemaal tevreden van Dirk en Ilse, ze staan voor alles open, niets is teveel... Kan al niet meer wachten!



sofie
21-4-2012
 Meld misbruik16-4-2012 7:29:34

Ik ben nr een feest in de kleine graaf geweest vorige zomer: super mooie locatie.

Alleen trok het eten echt op niks.
Aangezien ik geen vlees eet, had ik als voorgerecht gerookte zalm gekregen.
Ben er serieus ziek van geworden, met als gevolg dat ik op de kamer van de bruid en bruidegom boven de WC hing... :-s
En ik heb thans geen gevoelige maag...

Buffet erna was ook niet goed ( weinig keuze, en ze scheppen bijna niets op).

Het zal er ook wel vanaf hangen wat het budget is, en wat je zelf kiest.

Er wordt hier achter mijn mening gevraagd, en vandaar dat ik mijn ervaring even deel.
Dus ik hoop dat er niet te veel "kwade" reacties volgen.

Groetjes,

Sofie



sandra
8-6-2013
 Meld misbruik16-4-2012 20:12:15

ja het is moeilijk kiezen. De enige twijfel bij de vrije valk zijn de twee ruimtes. Hebben 170 man en moeten dus beide ruimtes benutten. Ik vrees dat het toch niet zo leuk is als men ons niet ziet zitten. En wie zet je dan in die 'aparte' ruimte. Iemand ook er al effectief naar een feest geweest? En hoe is de dj?

Groetjes

Sandra



Patrick

 Meld misbruik16-4-2012 23:42:14

Zie mijn antwoord hierboven.

De DJ is een vaste huisDJ en is van de Kurt-groep. Die DJ's zijn goed hoor. Ik heb er reeds verscheidene huwelijksfeesten gehad en het eten was telkens goed. (Landenbuffet en showcooking.).
Voor oudere mensen vond ik het een beetje moeilijk met die trappen.



Lien
31-3-2012
 Meld misbruik22-4-2012 11:29:24

Wij hebben ons feest in de Vrije Valk gegeven 3 weken geleden, ik zou het zo opnieuw doen. Wij hadden 100 man en hebben ze ook gespreid over de beide zalen. Al bij al zien ze u toch veel hoor, wij gingen tussen het eten door altijd even rond om met iedereen te praten, en op de dansvloer zie je ze ook..

Over de DJ ben ik ook heel tevreden, wist echt wel heel goed wanneer hij wat moest draaien om er sfeer in te brengen. Ondanks dat we niet echt een 'danspubliek' hadden, is er toch wel suuuper veel gedanst!

Het enigste -heel kleine- minpuntje zijn idd de trappen. Wij hadden 3 personen die niet heel goed te been zijn (grootouders), iemand anders is dan eten voor hun gaan halen. Wel tof was dan weer wel dat ze een goed zicht hadden op de dansvloer, en zich zo dan wel goed konden amuseren!



Els
12-10-2013
 Meld misbruik29-11-2012 9:50:54

@Kevin & Judith: hoe is jullie feest in de Kleine Graaf meegevallen?



Kevin
19-9-2012
 Meld misbruik4-12-2012 20:31:28

Wij hebben alleen maar lof over de kleine graaf en gastvrouw Agnes Senden.. alles was in de puntjes geregeld, eten was zeer lekker en werd vlot geserveerd! Naamkaartjes ed werden allemaal voor ons klaargezet,gastvrouw dacht mee met ons over de mogelijkheden qua decoratie. Correcte afspraken...het was een superfeest!



Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik13-3-2013 19:06:55



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info