Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De dag voor het huwelijk

  17-8-2006 9:35:44
Hoi, ben gewoon nieuwsgierig maar wat doen jullie de dag voor jullie GROTE dag?


16-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 869



18-8-2006
 Meld misbruik17-8-2006 10:14:01

wij gaan 2 uur prive sauna doen in lakonia




25-11-2006
 Meld misbruik17-8-2006 10:18:12

ik dacht mijn heel huis nog eens te kuisen voor de familie komt de dag nadien, maar blijkbaar doe je dat beter 2 dagen voordien dat je de laatste dag nog wat rust. Maar dat zal toch niet lukken, k ga alles klaarzetten voor de koude traiteurlunch 's middags en het bruidskleed halen, mijn ventje zijn kostuum,... én een pilleke innemen om toch wat te kunnen slapen.

Dominique
25.11.2006




24-6-2006
 Meld misbruik17-8-2006 10:30:05

wij zijn gezellig naar de Delhaize geweest om onze frigo vol te stouwen met lekkers en champagne voor de dag NA de grote dag. En inderdaad ons huisje wat opgeruimd. Verse lakentjes, handdoekjes hangen, kaarsjes zetten. Kortom, ons huisje ingericht als een luxesuite. En vervolgens naar mama thuis om daar te gaan slapen he.
Daar moest dan wel nog vanalles gebeuren, dus mijn rustig avondje viel wel in het water. Dat was wel spijtig want ikzelf was volledig klaar!

Groetjes,

Katrien





 Meld misbruik17-8-2006 12:43:25

Ik trouw op vrijdag 27 oktober. Dat is de dag voor de herfstvakantie.
Ik sta in het onderwijs (1e en 2e leerjaar) en aangezien we in het onderwijs slechts 1 dag vakantie krijgen (en dan nog enkel de dag zelf) ga ik de dag ervoor gewoon werken tot 16uur, hihi.
Het voordeel is wel dat ik zo zeker mijn zinnen zal kunnen verzetten.
Groetjes, Silvie




1-9-2006
 Meld misbruik17-8-2006 14:17:43

Hey,

wij gaan vanalles doen: sauna, mijn nagels, beetje opruimen en valiezen maken... en dan 's avonds ga ik met mijn bruidsmeisje naar mijn ouders slapen.

Groetjes,
Lieve




8-9-2006
 Meld misbruik17-8-2006 16:03:31

hey ik ga gewoon alles nog een beetje aan de kant doen kindjes naar school doen achter mijn kleed en s'avonds komen er 2 vriendinnen slapen terwijl mijn ventje naar zijn getuige gaat.
grtjs 08.09.06




9-9-2006
 Meld misbruik17-8-2006 16:28:34


Wij gaan ons hondje wegdoen naar de boerderij waar hij op vakantie gaat, dan nadien gaan we lekker 2 uur naar een saunacomplex, samen iets lekker gaan eten en gewoon van elkaars aanwezigheid genieten.
's avonds worden verwacht bij mijn ouders voor een etentje en dan gaan we terug naar ons appartement waar de buren een "schieting" met receptie houden.....

groetjes
Ann-Sophie
09.09.06




9-9-2006
 Meld misbruik17-8-2006 16:47:55

Hey

Wij gaan nog zo wat de laatste dingen doen, valiesje pakken voor onze huwelijksnacht, noodtasje maken, alles klaarleggen voor de volgende dag. Mijn schatteke vertrekt dan naar zijn neef (getuige) waar hij zal blijven slapen. In de namiddag komt mijn beste vriendin (mijn getuige) en samen zullen we dan nog van de avond genieten. We huren wat films met thema 'huwelijk', hapjes, zakdoekjes,... Zal een heel ontspannen maar emotionele avond worden. Vroeger bleven we enorm veel bij elkaar slapen (toen we nog op kot zaten), maar de laatste jaren niet meer vermits we allebei samenwonen. Ik kijk er wel naar uit om nog eens een ouderwetse girl's night te houden. Natuurlijk gaan we wel vroeg gaan slapen (klein slaappilletje pakken).

Groetjes

Vicky
09.09.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...