Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging ontwerp

16-8-2006 20:15:15
Hoi bruidjes,

Mijn vriend zijn moeder heeft een geweldig tekentalent. Ik dacht dat we hiervan misschien gebruik konden maken voor onze uitnodiging of voor het bedankingskaartje. Heeft iemand van jullie ideëen hoe we dan wat meer kleur in de uitnodiging kunnen brengen, anders zou het ook maar erg grijs zijn. Verder, wat vinden jullie van het idee?

Groetjes,

Sadia

sadia
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 362

2-6-2007
 Meld misbruik17-8-2006 14:33:15

hey,
ik vind dit een leuk idee, wij gaan onze uitnodigingen ook laten tekenen door een vriendin van mij. Je kunt de tekening laten maken in kleur met verf of krijt(goud en roodtinten vind ik persoonlijk wel mooi) of je kunt ook gewoon gekleurd papier nemen en daarop dan een tekening in bijvoorbeeld zwart of bruin.
succes ermee!
Wendy

7-7-2007
 Meld misbruik17-8-2006 21:42:29

Hoi Wendy,

Als je uitnodiging af is, zou je ze eens door kunnen mailen aub? Wat bedoel je verder met krijt werken? Alvast bedankt voor de reactie!!

Sadia

Emailadres: sadiake@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...