Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb de mijne besteld via de website van jokakaarsen. Ze sturen deze dan op met de post.Groetjes,Inge30/09/2006
HeyIk heb ze ook bij jokakaarsen gekocht. Ze hebben er daar heel veel, en heel origineel en modern. Kijke eens bij www.jokakaarsen.be GroetjesVicky09.09.06
Ik weet niet van welke streek je bent, maar in de Patijntjesstraat in Gent heb je het bedrijfje 'Bert' dat kaarsen maakt. Mijn zus heeft haar kaars daar gehaald.
Hallo,Wij hebben onze kaars gekocht in Scherpenheuvel, bij " de basiliek", een mooie kaarsenwinkel vlak bij de basiliek.Katrien
Wij hebben ze besteld via www.waxart.com . Alles is mogelijk en de service is perfect! Wij hebben de voorkant van onze trouwkaart op de kaars laten drukken.GroetjesNathalie08-09-06
hey karenonze ceremoniemeester raadde ons de paters van dendermonde aan. op hun website staan wel enkel ouwbollige exemplaren, maar we hebben ook een paar mooie op foto doorgekregen.als je wil, mail ik ze.groetjesbirgit 02.12.06
Hey Birgit,Kan je ze naar mij ook doormailen?Sissi.gevaert@pandora.beThanks!Groetjes, Sissi
Hey Birgit,Wij zijn ook nog opzoek naar een originele huwelijkskaars.Zou je de foto's van de huwelijkskaarsen ook eens naar ons kunnen doormailen?wendy.mannaert@telenet.bedank ugroetjesWendy30/09/2006
hallo,Ik weet nietr van welke streek je bent. Maar meost je van de omgeving van brugge zijn .Moet je zeker eens een kijkje nemen bij de candelboetiek in de weidepenningstraat in sijsele.Het is echt een aanrader.Men zus is in maart getrouwteen geeft haar kaars daar gehaald.Heel mooi en neit te prijzig.En ze maken alles wat je wil (kleur vorm ,...) je kan alleskiezen.Groetjes Brenda
Bij de broeders van Dendermonde. Mooie kkarsen verschillende mogelijkheden en jullie kaars kan nooit opbranden.