Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleed mee op huwelijksreis??

  12-4-2012 13:04:20
dag bruidjes,

zijn er onder jullie die hun trouwkleed en kostuum mee op huwelijksreis nemen om daar wat fototjes op het strand te nemen (eventueel aan iemand van t hotel vragen ofzo...) dit lijkt mij leuk om te doen, maar weet niet of dit zo goed haalbaar gaat zijn...

Laura
28-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1417


Emy
30-6-2012
 Meld misbruik12-4-2012 13:07:07

ik zou dit ook wel willen overwegen, maar moet er nog eens over nadenken.



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik12-4-2012 13:11:08

Lijkt me ook wel heel leuk.
Misschien doe ik dit ook wel

groetjes



deddy
15-9-2012
 Meld misbruik12-4-2012 13:20:45

wij overwegen het ook. Vooral omdat we de dag erna op huwelijksreis vertrekken en er een klein kansje bestaat dat als je het vliegtuig met je trouwkleren aan neemt, je gratis upgrade krijgt naar eerste klasse. Weet niet of dit correct is, maar zowieso lijkt het ons tof om te doen.



stefanie
8-11-2012
 Meld misbruik12-4-2012 13:29:07

wij nemen het mee ga het heel mooi plooien en dan in een soort vacuum zak steken en zo ga ik het mee don wij gaan een profeecionele fotoshoot doen in mexico hele mooie herinnering denk ik



Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik12-4-2012 13:41:59

wij mogen het meenemen in het vliegtuig en dan hangen ze deze in de eerste klasse en zoals ze zeggen als het daar niet volzet is, krijg je soms de kans om in eerste klasse gratis te gaan zitten.
Omdat ze dan zien dat je juist getrouwd zijt :-)



Laura
28-4-2012
 Meld misbruik12-4-2012 13:48:29

@ jontje, heb je dan even contact opgenomen met je reisbureau, of direct met de vliegmaatschappij? en heb je daar een fotograaf geboekt of ga je gewoon afwachten?



sara
2-3-2013
 Meld misbruik12-4-2012 13:53:09

Is dat echt van die upgrade? is natuurlijk een mooie extra.
Wij gaan met het vliegtuig naar moskou dan met de transib. exp. tot peking en met het vliegtuig terug.
Dit maakt het wel iets ingewikkelder om dat praktisch te regelen dat meenemen, maar het lijkt mij ook extra leuk om overal onderweg op te duiken met mijn trouwjurk :)
Nemen jullie het kostuum van de man ook mee? mijn verloofde vindt het voor zichzelf niet zo speciaal om zijn kostuum de hele tijd mee te sleuren .
We zien nog wel of het praktisch haalbaar is allemaal in ons geval.




Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik12-4-2012 14:08:41

Ik wil het wel meenemen ja! Ik zou graag een paar foto's hebben op het La Push strand en aan monument valley en death valley en de golden gate bridge. Ik hoop via Couchsurfing ook een paar fotografen de vinden die ons daar zouden willen opwachten om enkele foto's te nemen, of desnoods met het statief. Ik moet er de logistiek nog een beetje van uitzoeken, maar het lijkt me wel leuk ^^



Emily
26-5-2012
 Meld misbruik12-4-2012 18:21:36

Ik neem het mee! Heb het nagevraagd en mag het meenemen als handbagage, maar dan wel als enige stuk. mijn -tegen dan- man mag uiteraard nog wel een stuk handbagage meenemen, ik enkel mijn handtas (die natuurlijk wel 'groot' kan uitvallen he ;-) )
Van die upgrade: onze reisagent gaat zijn uiterste best doen om on up te graden naar first class, maar dat hangt inderdaad af of er nog plaatsen vrij zijn of niet, dus dat weet je pas dicht tegen je vertrekdatum. Duimen maar! :-)



Lies
18-8-2012
 Meld misbruik12-4-2012 18:28:51

Hoi dames,
werkende bij een Touroperator en vliegtuigmaatschappij heb ik wat inside-informatie :)
En bij sommige! (let op!) maatschappijen is het zo dat je inderdaad je kleed mee in de cabine kan nemen en dan ook kan laten ophangen. Bij andere maatschappijen zal je het gewoon met de standaard bagage moeten meegeven.

Als je doorgegeven hebt bij boeking dat het om een huwelijksreis gaat, dan krijg je vast ook wel een 'huwelijksaperitief' op de vlucht en soms inderdaad ook een upgrade naar eerste klas, als die aanwezig is op de vlucht, en als er plaats vrij is.

Maar reisagenten doen echt wel veel voor hun klanten, dus vertrouw het maar aan hem/haar toe, en zij regelen dat voor je :)

Groetjes!



amy
4-8-2012
 Meld misbruik12-4-2012 22:17:54

IK VIMD HET OOK ECHT EEN SUPER IDEE :)



Elli
1-6-2012
 Meld misbruik13-4-2012 7:43:25

Ik neem het ook mee, wij gaan een duikcruise doen en het lijkt me leuk om foto's op de boot te hebben!



Emy
30-6-2012
 Meld misbruik13-4-2012 9:28:12

heb net eens gemaild naar onze reisagent ;o)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums