Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goedkope videograaf? Is dat mogelijk?

  12-4-2012 11:04:38
Hallo,
Op 18 augustus is het zover!
Hoe meer de dag nadert, hoe meer we denken wat we zullen doen wat de video betreft. Een videograaf is een ferme kost (vinden wij toch), en ons budget laat dit niet meer toe , we zitten nu al ruim boven het voorziene budget. Nu hebben we gevraag aan onze beide vaders om wat te filmen, maar een andere oplossing is steeds welkom.
Kunnen jullie helpen meedenken aan een goedkope manier om het toch gefilmd te krijgen. Misschien een leerling videograaf? Regio West-Vlaanderen. Ik las hier iets op het forum over Videochel of zo, maar dat is wellicht de verkeerde regio.
Bedankt voor het meedenken!
Groetjes!!
Marieke

Marieke
18-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1495


Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik12-4-2012 11:22:31

Same problem here .. Ik ga het item dus mee opvolgen..



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik12-4-2012 12:13:09

Hey
Een videograaf is idd wel wat geld... Maar wat vinden jullie duur ?

Wij hebben gekozen voor Jdes en vinden deze prijs-kwaliteit zeker goed.

Groetjes



An
18-5-2012
 Meld misbruik12-4-2012 13:35:53

Merci voor de tip Ann. Ik heb Jdes ook net eens gecontacteerd. De oma van mijn vriend kan er bij onze viering niet bij zijn. Zou ideaal zijn als ze die kunnen komen filmen :). Prijzen vallen inderdaad heel goed mee.



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik12-4-2012 13:53:50

Hallo,

De vraag is natuurlijk wat vinden jullie duur/goedkoop?
Wij wouden onze dag ook graag gefilmd hebben en hebben dan ook gezocht naar een goedkopere oplossing dan een professionele videograaf. Wat bleek, de amateur-videograven, die dit als "hobby" doen zijn duurder dan een professionele (bij ons toch).
Onze fotograaf/videograaf vroeg om de hele dag te filmen 750 euro (2010), een hele som vonden wij. Maar als amateur-videografen prijzen vragen vanaf 1000 euro (minimum!) hebben wij toch gekozen voor de professional! De samenwerking met onze fotograaf was dus ook prima, vermits zij dikwijls samenwerken.

Wij hadden video-foto-service van Lommel, dus dat is niet echt in jullie omgeving.

Groetjes
Annelies



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik12-4-2012 15:55:41

of een student?

wij hebben bv. een medestudente van mijn zus ... zij studeren regie!



Marieke
18-8-2012
 Meld misbruik12-4-2012 18:44:53

Hey

Dank je wel voor de reacties 600 euro is voor ons eigenlijk al duur. Het kostenplaatje loopt snel op en we zitten er nu al boven...
Annelies dat van jou lijkt idd een mooie prijs maar wij hebben ondertussen al een fotografe.

Een student zien wij zeker en vast zitten, maar hoe kan je deze contacteren en hebben deze dan interesse?

Groetjes
Marieke



Eveline
23-6-2012
 Meld misbruik12-4-2012 19:39:30

Neem even een kijkje en vraag es prijs via www.videochel.be ;-)
Wij hebben hem als videograaf...



geert

 Meld misbruik14-4-2012 18:34:13




dorien
5-5-2012
 Meld misbruik14-4-2012 18:50:17

in antwerpen is er een kunsthumaniora
in brussel studeren er mensen regie
misschien hebben ze in west-vlaanderen ook zo'n school en moet je daar eens gaan horen

mijn zus studeert regie dus dat is gemakkelijk voor ons :) en mijn zus kent de persoon zeer goed ... goede vriendin van haar dus nog wat korting :)



Tom
25-8-2012
 Meld misbruik17-5-2012 13:21:28

Hey, Wij zitten met een gelijkaardig probleem,
maar hebben mss wel een oplossing, wij kunnen komen filmen op jullie trouw (niet profesioneel) en in ruil filmen jullie op de onze, wat denk je?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info