Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaringen het feestbusje?

  12-4-2012 9:17:34
Is er iemand die reeds contact had met "het feestbusje" of deze al gebruikten voor hun trouw?
Willen jullie je ervaringen delen? Is er ook iemand die wat richtprijzen heeft?
Alvast bedankt!

Lies
21-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1352


Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik12-4-2012 9:42:32

wij hebben het feestbusje op onze trouw.
Wij gebruiken dit voor een kleine receptie aan de kerk.

als je ze inhuurt met gebruik van uw eigen drank is het 395 euro zonder btw
En met de drank van hun is het tussen de 520 en 660 euro.

Maar als ik je trouwdatum zie vrees ik of ze nog vrij zullen zijn, wij hebben hun al 1,5jaar vastliggen.

groetjes



Lies
21-4-2012
 Meld misbruik12-4-2012 9:52:56

Alvast bedankt voor je reactie.
ja tis wat kort voor dag,..maar we kunnen maar proberen en anders is het zonder :)
Maar is die prijs dan niet afhankelijk van het aantal mensen die er zijn? Denk dat we niet zo heel veel mensen zullen hebben,..ik vind 520euro veel geld voor tussen de 30-50man,...



Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik12-4-2012 11:44:04

ze rekenen tot 60 personen aan die prijs.
Anders moet er nog een personeelslid bijkomen voor de drank en dan komen er nog kosten bij.

Wij hebben gekozen voor onze eigen drank en dan kan je zelf kiezen wat je serveert natuurlijk en dan kan je prijs drukken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...