Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

naaister limburg

  7-7-2004 12:41:44
Hallo,ik zoek een naaister in limburg die bereid is om mij aan mijn trouwkleed te helpen
groetjes wendy

Wendy
18-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1586


Joke

 Meld misbruik7-7-2004 18:14:32

Hoi!

Ik ga mijn trouwkleed laten maken bij een naaister. De winkel/atelier ligt in Eksel.(Hechtel-Eksel in de buurt van Lommel-Neerpelt-Peer)

Het winkeltje noemt IBIZA. Het ligt vlakbij de kerk in Eksel.

Groetjes,
Joke.



Joke

 Meld misbruik23-8-2004 18:49:58

Ik zal deze week eens langsgaan dan kan ik u de openingsuren ook doorgeven. Heb het telefoonnummer niet opgeschreven. Het winkeltje ligt op nog geen 1km van bij mij thuis.

Groetjes, Joke.



Joke

 Meld misbruik25-8-2004 18:44:56

Normaal gaat dat heel goed meevallen!

Tegen mij zei ze dat ze nog nooit een kleed boven 1000€ heeft verkocht, zelfs niet met dubbele zijde!!

Daarmee dat ik ook het kleed ga laten maken. Helemaal u eigen goesting, op maat gemaakt en goedkoper als in ne echte bruidswinkel!

Wanneer trouw je eigenlijk? Wij op 29 april 2005, dus ik moet pas in december ofzo langsgaan voor de eerste afspraak.

Veel succes met je voorbereidingen!!
Groetjes, Joke.

PS Vanwaar ben je eigenlijk? In de buurt van Eksel?

Groetjes...



Wendy
18-6-2005
 Meld misbruik25-8-2004 18:51:57

Hallo Joke,
wij trouwen op 18 juni en ik ben van zonhoven!ben eens benieuwd...denk dat ik deze week nog langs ga



Joke

 Meld misbruik26-9-2004 18:38:34

Hallo!
Heb net een nieuw bericht geplaatst omdat ik dit bericht niet terug vond! Onderwerp: voor Wendy trouwkleed ibiza

Je bent van zonhoven!! Ik werk in zonhoven bij breva!! En zijn op zoek naar een huurapp. in zonhoven!! Wel toeval hé!

En je trouwt in juni 2005 dan kan ik ook best al eens langsgaan!! Ik dacht pas in de december te gaan!! Dan zal ik één van deez eens langsgaan voor een afspraak!!

De rest staat in dat ander bericht.

Allé, vele groetjes, Joke.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...