Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen!

  11-4-2012 16:38:49
Hoi allemaal,

Gisteren kregen we bericht van de juwelier dat de trouwringen af waren.
Wij hebben zelf een ontwerp laten maken en oud goud afgegeven zodat hij deze zou kunnen gebruiken.
Ze zijn suppermooi en spotgoedkoop. Doordat er oud goud over was, vroeg de juwelier of we dit wouden bijhouden of aan hem ' verkopen'. Het waren 2 oude ringen van mijn schoonmoeder die ze niet meer droeg dus zeiden we dat we ze niet gingen bijhouden. Alles bij elkaar kosten onze ringen nu €17 !
Volledig wit-gouden ringen met 2 diamantjes in het mijne...
We hadden natuurlijk verwacht dat we veel meer moesten betalen maar dit is een echte meevaller!
Nu kunnen we ons geld aan andere dingen besteden.
Dus aan andere mensen: wil je het wat goedkoper houden, kijk dan eens of je oud goud hebt dat je graag wilt laten versmelten. Zeker doen!
Wij zijn zeer tevreden van onze juwelier Niesz Oostmalle

Groetjes

hadass

Jurgen
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1009


Ann
9-6-2012
 Meld misbruik11-4-2012 17:00:10

Idd want wat blijkt: als je een ring gewoon koopt betaal je 21% BTW op heel die ring: materiaal + maakloon.Lever je goud in, dan moet je enkel het maakloon betalen en geen BTW meer op het goud zelf.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...