Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen

  11-4-2012 8:53:07
Hey iedereen,
binnenkort starten we onze zoektocht achter trouwringen.
Mijne toekomstige gaat de ring achter onze trouwdag,
nooit meer dragen dus gaan we voor hem een goedkope ring zoeken,
dus niet in goud maar dan in een ander materiaal.
Ik draag wel ringen, dus voor mij mag dit een gouden trouwring zijn.
De collectie van Sofie De Nys (St-Niklaas), spreekt me wel aan. Ik vind het is wat specialer.
Wie heeft al ervaring met haar? Of zijn er nog andere die jullie ons kunnen aanraden?
Alvast bedankt!

benita
8-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1710


tima
8-9-2012
 Meld misbruik11-4-2012 9:20:04

FDO maar is natuurlijk wel wat ver voor jullie. Je mag daar ook voor 1 trouwring gaan das geen probleem heb ik voor gemaild . uiteindelijk heeft mijn verloofde toch voor een ring gekozen



penny
29-6-2012
 Meld misbruik11-4-2012 9:53:38

hier zitten wij met het zelfde probleem, hij werkt nl inde bouw dus mogen ze die op het werk niet dragen, enkele weken geleden zijn wij geweest voor onze trouwringen waar we ook duidelijk hadden gezegt dat het voor hem eenmalig is en hebben ze ons aangeraden voor een stalen ring te gaan. die zijn goedkoop en toch wel mooi, heb er zelfs voor mij ook een genomen. Voor mijne toekomstige was die ring maar rond de 100 euro. Deze hebben ze normaal in elke juwelier.
In ieder geval veel succes met jullie zoektocht!!



Ilse
12-5-2012
 Meld misbruik11-4-2012 18:26:09

Als je van Sint-Niklaas bent, moet je zeker eens bij Marlis Giebels gaan kijken in Sint-Pauwels! Wij gaan daar onze ringen laten maken. Ze heeft een klein atelier, maakt alle ringen zelf en alle ringen zijn uniek, ze doet absoluut geen kopieerwerk! Er staan wel veel voorbeeldjes, waaruit je leuke elementen kan kiezen, op basis hiervan maakt ze dan jouw ringen! Je mag ook altijd zelf een voorbeeldje meebrengen uit een boekje of dergelijke. Ik heb oud (geel) goud meegenomen, waar ze voor mij een wit gouden ring van gaat maken. Voor mijn verloofde wordt het een zilveren ring, dit is een goedkoop alternatief omdat hij hem ook nooit zal dragen (ook in het bouwwereldje...). Onze ringen kosten samen ongeveer 400 euro, inclusief een proefontwerp (zodat de maat en dergelijke zeker goed is) en graveren!



Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik12-4-2012 10:46:48

Wij zijn in Sint-Niklaas bij Hans Sonnaert geweest en zijn daar heel tevreden van! Zijn collectie is niet gigantisch uitgebreid, maar hij maakt wel persoonlijke ontwerpen, waardoor je zeker iets vind dat je ding is! Verder ken ik nog twee koppels die eveneens bij hem geweest zijn en die er ook super tevreden van zijn!

Groetjes
Veerle



benita
8-9-2012
 Meld misbruik12-4-2012 11:35:21

Hey iedereen bedankt voor de reactie's!

@ Ilse, neen we zijn niet van st-niklaas.
We hebben besloten om eens een bezoekje te brengen aan Wim Meeussen.
Grtjes.



Anika
9-4-2011
 Meld misbruik3-5-2012 21:32:46

ik raad Sofie de Nys niet aan!! ik ben echt een ontevreden klant!
bijna niet te bereiken, neemt dus amper haar telefoon op, beantwoord amper mails,....
Ring was na 2 weken dragen al een stukje af. De ring heeft dan 1.5 maand bij haar 'gelegen'. hij was in het verkeerde schuifje geraakt. Ring pas terug en weer een stuk dat afbrak. ring weer binnen gedaan. toen heeft ze hem dikke twee maand bijgehouden omdat ze ons adres kwijt was. ik kreeg de ring terug: niets aan gemaakt of hersteld! mijn man heeft er dan eens een kwaad telefoontje naar gemaakt.. ze ging voor mij exact dezelfde ring terugmaken. alles was in orde, ze ging enkel nog een weekje nodig hebben om de details te doen, maar daarvoor moest ik wel de andere ring opsturen om te vergelijken (ik zou beide ringen krijgen, omdat aan de eerste de emotionele waarde hangt) Ondertussen is die verzending ook wel weer meer dan een maand geleden... ik ben dus al meer dan een jaar getrouwd en heb zelf amper mijn ring gedragen (en nu dus ook nog steeds niet)...

mijn raad: als je elders je ding vindt, ga daar!



Anika
9-4-2011
 Meld misbruik3-5-2012 21:33:49

ik vergis me.. de tweede keer hield ze hem 4 maand bij haar.



benita
8-9-2012
 Meld misbruik3-5-2012 21:43:54

Hey Anika, Spijtig dat je z'n slechte ervaring heb met jullie trouwringen.

Maar wij gaan binnen 2weken naar Wim Meussen, gaan in Antwerpen.
Hij is gekend en zijn collectie is super mooi.
Grtjes.



benita
8-9-2012
 Meld misbruik18-5-2012 16:22:08

Even vermelden dat we onze ringen besteld hebben bij Wim M.

Super mooi, en m'n ventje heeft toch ook voor een gouden exemplaar gekozen.
Alvast bedankt voor de reactie's!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...