Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelaanduiding

  11-4-2012 1:10:25
hallo,

wij hadden als thema voor tafelnummering liefde is.....maar wij hebben enkel de tekingen nodig en zouden er een persoonlijke tekst opplakken weet iemand hoe je dit doet

vb 2012 is het jaar waarin tom en kimberley elkaar het ja woord geven..en hadden graag die tekening dan gehad met de bruidjes die naar het altaar gaan


iemand die ons kan helpen aub

kimberley
20-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1058


Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik11-4-2012 8:18:55

Hallo,

Je kan de prentjes op internet vinden, dus dan heb je ze al digitaal. Dan kan je ze bv. in photoshop (of een andere programma) inladen en de bestaande tekst verwijderen en jouw tekst erbij zetten.

Of je kan de prentjes zoeken (bv: in een liefde is kalender,...) en dan met de hand overtekenen en de tekst erbij schrijven...

Je kan het ook doen met het nodige knip en plakwerk + copieren: je zoekt de prentjes, je typt de tekst in Word, knip ze mooi uit, kleef ze samen en maak een copie (evt op een gekleurd papier...

Wij hadden gewoon de prentjes gezocht die bij ons paste: samen naar het altaar gaan, samen met de hond gaan wandelen, samen tuinieren,.... dan hebben wij de prentjes nagemaakt d.m.v. een foto van ons twee. De gasten kregen bij het binnenkomen het prentje en onze foto stond op de tafel. Bij elk prentje hadden we ook een bijpassend liedje: samen tuinieren = laat het gras maar groeien, samen met de hond wandelen = who let the dogs out,...

Groetjes
Annelies



Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik11-4-2012 9:03:18

In word gewoon bijsnijden en dan is de tekst eraf.



kimberley
20-7-2012
 Meld misbruik11-4-2012 10:37:07

alvast mercikes voor de nuttige tips :-)



Elke
3-8-2012
 Meld misbruik12-4-2012 0:29:24

Ik zag deze week toevallig dat er een facebookgroep over liefde is, is die je kan liken. Hierop vind je ook veel liefde is-prentjes. Maar je vindt ze misschien allemaal via google ook?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...