Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

winter/herfst bruidsmeisjes

10-4-2012 20:22:02
wij zijn vandaag 'langsgereden' bij humpiedump voor een keertje te gaan kijken voor de bruidskindjes voor hun kleedjes. Nu het was nog veel te vroeg om iets te kopen maar we hebben wel beslist wel kleedje het gaat worden. voor de meisjes wordt het 'fleur'. Alleen vroeg ik mij af, dat is met korte mouwtjes dus die meisjes gaan het koud hebben. Oorspronkelijk had ik gedacht op hen een rolkraagtrui eronder te laten dragen en dan een witte legging, maar omdat we toch de kleedjes in het wit gaan bestellen heb ik geen idee of dat mooi is. Wat doen herst/winterbruidjes met hun bruidskindjes? Voor de jongens gaat dat net iets warmer zijn, zo een kostuumpje is vrij warm denk ik dan toch.

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 685

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik10-4-2012 20:30:39

Misschien kan je een gekleurde legging nemen en een (kort) truitje/bolerotje op het kleedje in hetzelfde kleur? Indien jullie met een thema kleur werken, kan je misschien dit kleur nemen? Denk dat dit leuker is dan koltruitje... Vind ik persoonlijk toch! En hebben ze toch warm, kan truitje af. Ale ja, moest het dan toch toevallig een mooie dag zijn zoals het eerste weekend van oktober in 2011 (laat ons hopen ,hehe).

tima
8-9-2012
 Meld misbruik10-4-2012 20:55:13

ik zou toch ook voor een bolerotje gaan of een cache coeurtje nu kdenk wel dat die kleedjes lang zijn dus misscjien dan kleur hesje = kleur schoenen in 1 van jullie huwelijkskleuren lijkt me leuk

Laura
30-6-2012
 Meld misbruik10-4-2012 22:13:30

Hallo Sara,

Ik zou ook gaan voor een bolero of een jasje. Is iets makkelijker om uit te doen. Vond je het de moeite om tot humpiedump te gaan? Ben er namelijk ook over na aant denken om tot daar te rijden. Heb 2 bruidsjongens en ben vorige zaterdag naar de offerandestraat in Antwerpen geweest maar dat was voor mij dik tegen gevallen.
Ik moet wel 1u45 rijden eer ik daar ben dus weet niet zo goed of ik het ga doen of niet.

groetjes Laura

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik11-4-2012 7:49:15

@Laura: ik vond het wel de moeite, wij zijn er niet zo lang gebleven omdat wij de kindjes niet mee hadden. Zeker voor de jurkjes, het is toch iets anders om het in het echt te zien. Nu je kan ook gewoon online bestellen en terugsturen als je het niet goed vindt. Dat gaan wij deze zomer doen vermoedelijk.

Denken jullie dat ik nog turquoise cardigannetjes ga vinden rond juli/augustus?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...