Terug naar overzicht
Misschien kan je een gekleurde legging nemen en een (kort) truitje/bolerotje op het kleedje in hetzelfde kleur? Indien jullie met een thema kleur werken, kan je misschien dit kleur nemen? Denk dat dit leuker is dan koltruitje... Vind ik persoonlijk toch! En hebben ze toch warm, kan truitje af. Ale ja, moest het dan toch toevallig een mooie dag zijn zoals het eerste weekend van oktober in 2011 (laat ons hopen ,hehe).
ik zou toch ook voor een bolerotje gaan of een cache coeurtje nu kdenk wel dat die kleedjes lang zijn dus misscjien dan kleur hesje = kleur schoenen in 1 van jullie huwelijkskleuren lijkt me leuk
Hallo Sara,Ik zou ook gaan voor een bolero of een jasje. Is iets makkelijker om uit te doen. Vond je het de moeite om tot humpiedump te gaan? Ben er namelijk ook over na aant denken om tot daar te rijden. Heb 2 bruidsjongens en ben vorige zaterdag naar de offerandestraat in Antwerpen geweest maar dat was voor mij dik tegen gevallen.Ik moet wel 1u45 rijden eer ik daar ben dus weet niet zo goed of ik het ga doen of niet.groetjes Laura
@Laura: ik vond het wel de moeite, wij zijn er niet zo lang gebleven omdat wij de kindjes niet mee hadden. Zeker voor de jurkjes, het is toch iets anders om het in het echt te zien. Nu je kan ook gewoon online bestellen en terugsturen als je het niet goed vindt. Dat gaan wij deze zomer doen vermoedelijk.Denken jullie dat ik nog turquoise cardigannetjes ga vinden rond juli/augustus?