Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze dag 30 maart 2012

  10-4-2012 17:39:08
hallo,

allereerst al een klein verslagje van onze dag, later volgen de foto's.

om 6u was ik al wakker, op het gemak gewassen en pistoleetjes gehaald naar de bakker.
om 7u30 ventje wakker gemaakt en de auto versierd
rond 8u waren de kindjes wakker, dus op het gemak hen gewassen
om 9u de fotografe afgehaald aan station
rond 9u30 kwam mijn zus aan om op de kindjes te passen en vertrok ik samen met de fotografe richting kapster en make up.
mijn ventje to be ging naar zijn broer thuis tot hij me kwam ophalen in de namiddag.

rond 12u terug thuis, op het gemak pistoleetjes gegeten met zus en fotografe
om 13u jurk aangedaan
om 13u15 kwamen mijn schoonouders al toe

om 13u45 kwam mijn ventje to be ons ophalen.
om 14u al op het stadhuis (veeeeel te vroeg natuurlijk)
maar mooi de tijd om nog wat foto'tjes te nemen en natuurlijk de foto voor de krant.
om 14u40 gaven wij ons ja-woord omringd door onze dichte familie en mijn beste vriendin

kleine receptie op het stadhuis nadien en om 15u30 vertrok ik samen met mijn ventje en 2 kindjes richting kerkhof, om een 2e boeket op mijn vader zijn graf te leggen.

tegen 16u20 waren we aangekomen in de zaal, nog vlug wat ballonnen op hun juiste plaats gaan zetten en nog eens de avond overlopen met de dj.

om 18u arriveert onze supertoffe wedding crew en om 18u20 komen de eerste gasten al aan.
receptie met warme hapjes

om 19u50 vraagt de dj iedereen om aan tafel te gaan en maken wij onze "intrede" in de zaal ( "tung" van deniz koyu)

na onze speech schuiven we aan voor een heerlijke barbeque met groentjes en aardappeltjes.

tussen de barbeque en het dessertbuffet werden we verrast door mijn ma, zus, broer, schoonzus en onze 2 dochtertjes met een act.
ze speelden een toneeltje afgewisseld met muziek en beeldden zo uit van het moment dat we elkaar leerden kennen tot en met ons huwelijk. twas superzalig mooi!

daarna gooide ik 2 snoepboeketten (1 voor de vrijgezelle dames en 1 voor de getrouwde dames)

de taart werd binnengereden op de tonen van "batacuda n2" van dj dero met 2 ijsfonteinen erop in de pikkedonker
dat was weeral een superzalig moment!

iedereen kon smullen van het dessertbuffet die we de ganse avond lieten staan, voor diegenen die nog een hongertje hadden.

de dj bracht ambiance in de zaal toen "lac des connemaras" weergalmde door de boxen en dan was het ONS moment, onze openingsdans...

Stef Bos leidde ons op de tonen van "ik heb je lief" door ons droommoment, we hebben er echt van genoten
daarna haalden we onze dochtertjes erbij en dansten op de tonen van "dochters" van marco borsato.

Frans Bauer nam het toen over en de ganse zaal was vertrokken voor een superleuke avond!!!!

om 2u30 was het meeste volk al vertrokken en besloten we (met veel pijn in het hart) dat het feest ten einde was

nog samen met enkele familieleden de zaal opruimen om dan rond 4u richting huis te vertrekken
kindjes in bed, wij in de zetel en nog enkele foto's en beelden bekijken die onze schoonbroer heeft genomen om dan rond 5u30 in ons bedje te kruipen.

het was een lange, maar o zo mooie dag, die veel te vlug voorbij was.
ik zou het zo nog eens over willen doen!!

aan alle bruidjes en gommetjes die gaan trouwen, geniet er met volle teugen van!

tamara
30-3-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1960


sofie
24-3-2012
 Meld misbruik10-4-2012 19:08:58

proficiat!!!



Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik10-4-2012 21:03:46

proficiat!!!



Nadine
19-5-2012
 Meld misbruik10-4-2012 22:18:31

dikke proficiat !! Blijkbaar hebben jullie ervan genoten !



Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik11-4-2012 7:49:39

proficiat hoor!



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik11-4-2012 10:22:37

PROFICIAT!!! xxxx



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik11-4-2012 16:33:02

een hele dikke proficiat!!!!



tamara
30-3-2012
 Meld misbruik12-4-2012 13:02:07

dankuwel iedereen ja we hebben er enorm van genoten, tging veel te vlug



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info