Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze positieve ervaring met Fede Di Oro.

  10-4-2012 12:24:37
Dag allemaal,
Sinds gisteren zijn we in het bezit van onze ringen. Even bijhoren verhaal vertellen.

Een tweetal weken geleden kwamen ze met de ringen. Maar toen zagen we dat deze een andere lijnstructuur hadden dan de ringen die wij in de winkel hadden gekozen. We hadden er toen een foto van genomen en konden dus laten zien dat ze toch niet hetzelfde waren. Het meisje dat de ringen gebracht had zag ook dat ze niet hetzelfde waren. We hebben dus toegestaan dat ze de ringen terug meenam naar Izegem om te laten aanpassen. En wij hebben de foto die we hadden doorgemaild naar FDO.
Dezelfde dag kregen we al telefoon dat ze de ringen gingen aanpassen, dat het geen enkel probleem was. We hadden gevraagd om ons eerst terug een foto te sturen van de aangepaste ringen zodat ze niet nogmaals verloren moeite zouden moeten afkomen.
Uiteindelijk hebben ze de nieuwe ringen gemaakt en ons de foto's doorgestuurd. Deze waren ok en dus kwamen ze gisteren met de ringen.

Dus ik kan jullie zeker aanraden om bij FDO eens langs te gaan. De mensen zijn echt vriendelijk in de winkel en er is ook een goede klantenservice.

groetjes
Een blij bruidje

Stephanie
5-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 2400


Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik10-4-2012 12:31:03

Hey hey,

super dat je zo'n goede service kreeg! Wij hebben onze ringen daar ook besteld en vorige week een mailtje gekregen dat we vanaf deze week om onze ringen mogen. Ik ben super benieuwd! Ik zal vandaag nog een mailtje terug sturen om een afspraak te maken volgende week, want het kort in hé nog 24 dagen!

groetjes!



Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik10-4-2012 12:50:02

Ah leuk dat jullie ook bijna jullie ringen kunnen gaan halen.
Ja het begint heel dichtbij te komen 5 mei. Ik kan het soms nog niet goed geloven. Je bent er zo lang mee bezig om alles te regelen en binnenkort is het bijna zover :-)



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-4-2012 13:58:41

Goed dat ze de ringen toch nog konden aanpassen...nu zijn ze helemaal zoals jullie ze willen! En een trouwring heb je toch voor het leven dus moet perfect zijn é!
Aftellen maar...spannend é!!

groetjes!



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik10-4-2012 14:53:55

Hey,

Wij hebben de zelfde ervaring met hen!!!

Heel vriendelijk en klant gericht... ikzelf wou een christelijk P in onze ringen gegraveerd en ze hebben heel wat ondernomen om dit te kunnen realiseren!

Verder vond ik mijn ring achteraf wat te breed van brede (niet de maat) en gaven aan wanneer even gedragen en ik het nog steeds een week na de trouw storend vond ze deze gratis wouden aanpassen...
Heel heel fijn...

Veel groetjes Ellen



Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik10-4-2012 18:14:54

Ben blij dit te lezen :-)
Wij gaan morgen de trip naar daar maken om te kiezen...
Spannend!



Daisy
20-7-2012
 Meld misbruik10-4-2012 22:04:06

Onze ringen zijn ook daar besteld, idd super vriendelijke bediening. Nu nog eventjes afwachten om ze te mogen afhalen. We hebben vandaag nog 100 dagen op de teller staan : )



inge
15-9-2012
 Meld misbruik10-4-2012 22:34:00

Wij gaan zaredag, heb er al veel zin in.



Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik11-4-2012 8:26:18

Het is zeker de moeite om tot daar eens te gaan kijken. Grote keuze en ze laten je met je 2 nadien eens alleen zodat je onder je 2 kan beslissen en de gekozen ringen uit de collectie nog eens kan passen.
Nog veel succes aan iedereen gewenst

Stephanie



Sophie
18-8-2012
 Meld misbruik11-4-2012 10:03:16

ja, ik moet het beamen, we zijn vanuit Antwerpen naar ginder gereden en het ons zeker en vast niet beklaagd! Super vriendelijk en zeer grote keuze!



Loredana
12-10-2013
 Meld misbruik26-6-2013 15:58:43

Wij hebben ook onze trouwringen daar besteld en we werden heel goed ontvangen en geholpen bij de keuze van onze trouwringen. ben wel benieuwd naar onze trouwringen en zal heel blij zijn als ze in ons bezit zijn


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...