Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mannen!

  15-8-2006 19:45:55
Dag meisjes,

Ik ben al volop bezig met het organiseren van ons feest. Jullie weten wel wat er allemaal bij komt kijken he, als je het wilt in orde hebben. Ik zeg elke dag tegen mijn "man" wat ik gedaan heb en telkens zegt hij"dat is heel goed".
Maar helpen doet hij eigenlijk niet. Hij zegt: "ik heb daar geen verstand van en ik weet dat jij dat goed zal doen".
Ook zegt hij wel eens: "ik ben een man he en ik ervaar dat allemaal anders dan een vrouw".
Soms begrijp ik dat wel, maar af en toe vind ik dat ook heel erg jammer!
Is dat bij jullie ook zo???
gr Hannelore

hannelore
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 347


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik15-8-2006 20:06:03

Hey

Hihi! Ik herken die uitspraken! De mijne zei dat ook altijd.

Maar de laatste tijd is hij echt meer geïnteresseerd. Waarschijlijk omdat onze dag er met rasse schreden aankomt. NOg 25 dagen. Tis nog maar de laatste 10 dagen dat hij in feite echt geïnteresseerd is. Overlaatst zei hij zelfs 'Tis nog leuk hé' En als ik hem hoor telefoneren met maten van hem die bevestigen hoor ik 'Ja we kijken er enorm hard naar uit!' Doet mij hartje goed!

Dus ik weet neit wanneer jullie dag is, maar dat enthousiasme komt misschien nog!

Groetjes

Vicky
09.09.06



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik15-8-2006 20:06:30

Hey,

Ik denk dat dat bij velen zo is.
Een tijdje geleden stond hier een topic 'Helpt jullie verloofde ook zo weinig mee?' en ik moet zeggen dat daar veel reactie op gekomen is.
Je bent zeker niet de enige. Ik denk dat veel mannen zeggen dat hun 'vrouw' dat beter kan en velen denken dat ze met het aanzoek volddoende gedaan hebben.
Pas op, ik wil hier niet veralgemenen hé. Er zullen wel andere koppels zijn ook.