Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mannen!

  15-8-2006 19:45:55
Dag meisjes,

Ik ben al volop bezig met het organiseren van ons feest. Jullie weten wel wat er allemaal bij komt kijken he, als je het wilt in orde hebben. Ik zeg elke dag tegen mijn "man" wat ik gedaan heb en telkens zegt hij"dat is heel goed".
Maar helpen doet hij eigenlijk niet. Hij zegt: "ik heb daar geen verstand van en ik weet dat jij dat goed zal doen".
Ook zegt hij wel eens: "ik ben een man he en ik ervaar dat allemaal anders dan een vrouw".
Soms begrijp ik dat wel, maar af en toe vind ik dat ook heel erg jammer!
Is dat bij jullie ook zo???
gr Hannelore

hannelore
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 347


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik15-8-2006 20:06:03

Hey

Hihi! Ik herken die uitspraken! De mijne zei dat ook altijd.

Maar de laatste tijd is hij echt meer geïnteresseerd. Waarschijlijk omdat onze dag er met rasse schreden aankomt. NOg 25 dagen. Tis nog maar de laatste 10 dagen dat hij in feite echt geïnteresseerd is. Overlaatst zei hij zelfs 'Tis nog leuk hé' En als ik hem hoor telefoneren met maten van hem die bevestigen hoor ik 'Ja we kijken er enorm hard naar uit!' Doet mij hartje goed!

Dus ik weet neit wanneer jullie dag is, maar dat enthousiasme komt misschien nog!

Groetjes

Vicky
09.09.06



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik15-8-2006 20:06:30

Hey,

Ik denk dat dat bij velen zo is.
Een tijdje geleden stond hier een topic 'Helpt jullie verloofde ook zo weinig mee?' en ik moet zeggen dat daar veel reactie op gekomen is.
Je bent zeker niet de enige. Ik denk dat veel mannen zeggen dat hun 'vrouw' dat beter kan en velen denken dat ze met het aanzoek volddoende gedaan hebben.
Pas op, ik wil hier niet veralgemenen hé. Er zullen wel andere koppels zijn ook.
Ik denk dat trouwen toch vooral een meisjesdroom is en dan wil je dat alles perfect is. Voor de mannen is dat allemaal niet zo belangrijk. Zij vinden het belangrijker om gewoon ja te zeggen, maar zullen je werk zeker appreciëren.
Ale ja, dat denk ik toch, maar dat is niet overal zo.

Groetjes, Sissi.



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik15-8-2006 20:14:59

know the feeling... ook al is t bij ons nog iets meer dan een jaar, hij lijkt niet te snappen dat het wel belangrijk is van al een zaal en zo vast te leggen... zijn commentaar is elke keer 'je bent er te veel mee bezig, tis nog een jaar'.
langs de andere kant, als er iemand iets over vraagt is hij wel de eerste om erover te vertellen wat we gaan doen enzo...

zal typisch zijn zeker?

liefs sas797



Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik15-8-2006 23:55:00

Hello
Ik zal wel een superman hebben denk ik als ik dit lees, want die van mij doet alles mee met mij, hij doet dingen, ik doe dingen en we zijn op dezelfde lijn en geraken gestaag klaar; vooral nu: nog maar 25 dagen
Groetjes
V



EVA
1-9-2007
 Meld misbruik16-8-2006 9:14:37

Ik herken mij volledig in jouw verhaal, bij mij zegt hij ook altijd 'het is nog meer als een jaar' maar ik ben van het principe dat we toch al kunnen doen wat mogelijk is, dan is dat toch al achter de rug! Ik ben al blij dat ik niet de enige ben. Ik heb hem nu 'verantwoordelijk gesteld' voor een aantal taakjes, ik hoop hij hierdoor effectief zal beginnen meewerken ;-)

Groetjes, Eva



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik16-8-2006 12:21:40

Hey,

jaja, heel herkenbaar en weinig aan te doen denk ik. Net zoals bij Vicky begint mijn ventje nu echter wél mee te werken. Het is dan ook maar 18 dagen meer hé. En da's echt plezant, want met twee is het veel leuker.

Een paar weken geleden vond hij het zelfs nog te vroeg om een kostuum te gaan zoeken, dus het zal inderdaad wel typisch zijn.

Michael is gewoon geen goede organisator en doet dat ook niet graag. Ik vind het soms wel lastig, maar ten slote is het toch wel plezant dat hij mijn werk apprecieert en mag ik niet méér vragen.

Toch ben ik blij dat het nu deze laatste dagen een beetje anders is...

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...