Terug naar overzicht
hallo wij hebben juist hetzelfde probleem. Als wij trouwen op 22/06/2007 zijn onze meisjes dan 2.5 jaar enweten wij ook niet wat te doen? En je kan ze moeilijk in een reisbedje aan de kant van de feestzaal zetten hé??En met al die rare dingen die je dezer dagen hoort vertrouw je toch niet gemakkelijk iemand vreemds vind ik!!!mvg,Fien22/06/2007
heywij hebben 2kindjes 5 en 3 en zij gaan achter de receptie mee met een mama van een kindje in mijn dochter haar klas waar ik vroeger ook nog mee in klas zat.zo zitten ze niet bij vreemden en is er niemand in mijn eigen huis s'morgens.en hebben ze een goede nachtrust ook en tis ook eens plezant voor hen om te gaan logerengrtjs08.09.06
Hey,IK persoonlijk zou voor een "baby"sit zorgen die er ook al is tijdens het feest. Op het moment dat je zoonte moe wordt gaan ze samen naar huis. Ik zou afspreken vanaf het moment dat jullie arriveren dat zij gewoon kan vertrekken. Als je dit op voorhand zo afspreekt kan het geen probleem zijn. Ik ben zeker dat je mensen zal vinden die zich in deze regeling kunnen vinden.(Moest het niet te ver van mij zijn, zou ik me zelf nog kanidaat stellen ;-) )Groetjes Peggy23/06/07
Wij hadden ook dat probleem. Onze kindjes zijn 1 & 5 jaar oud. We hebben nu het buurmeisje van mijn schoonouders geregeld die komt in mijn schoonouders huis oppassen. De jongste gaat gewoon normale tijd naar bed (een uurtje of 7) En de oudste mag iets langer blijven. wanneer hij moe is word hij naar huis gebracht. Zo is er 's ochtends ook niemand bij ons in huis.Succes Groetjes Romy
Hallo Hannalore,Ook wij zaten met dit probleem. Ons zoontje is 2,5 en wij trouwen 1 sept as. Wij hebben zijn onthaalmoeder uitgenodigd op ons feest en zij gaat naar huis als ons zoontje te moe wordt en neemt hem dan mee. Zo is het voor hem en voor ons vertrouwd en weten we dat hij in goede handen is.Groetjes Mireille
Hallo,Ik heb twee zoontjes, eentje van 2,5 jaar en eentje van 10 maanden. We nemen ze gewoon gans de dag mee en voorzien reisbedjes in de keuken, er gaat toch niet gekookt worden dus zal het daar rustig zijn. We zullen wel regelmatig gaan kijken of eventueel een babyfoon zetten...GroetjesEvy18/08/2006
Toen mijn nicht trouwde, had ze ook al een zoontje van een 6-tal maanden. Ze hebben gewoon een reisbedje in een apart zaaltje gezet met een babyfoon erbij. Zo kon hij lekker slapen.Groetjes